[***Musta Lista***]

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Rauman Subway. Kätensä viillellyt angstinen hippilesbo oli vitun hidas ja näsäviisas. Jätin palautetta.

No mun mielestä tossa on selvää piilovittuilua.. ollut koko viestittelyn ajan.
Tänään lähtee kuva sinne...

No mun mielestä tossa on selvää piilovittuilua.. ollut koko viestittelyn ajan.
Tänään lähtee kuva sinne...

No hyvä, että toimitat :) Laitat sitten sinne iltapäivälehtiin, jos eivät kohtele sua kunnolla ja anna meheviä hyvityksiä.

Shell Herttoniemi... Tänään oli kampanja 0,99e 99v power litralta. Kysyin tankkauspaikalta, että onko hinta 1,299 vai 0,99. Hinta oli 1,299 ja bensapoika sanoi , että se on kauttaaltaan sama joka paikassa tänään (09.09.09). No vitut oli... Maaliikennekeskuksen Shellillä oli oikea 0,99e /l.

Muuten en tuota paskaa tankkaisi, mutta oli tällä kertaa niin halpaa...

Väärinhän tuo bensapoika sinua informoi, mutta väärin tuo boldattu kohtakin on. Tarjous oli x.x99 euroa. Olihan tosta infottu että hinnasto vaihtelee asemittain, mutta joka paikassa myydään kuitenkin alle 95:n hinnan.

Rauman Subway. Kätensä viillellyt angstinen hippilesbo oli vitun hidas ja näsäviisas. Jätin palautetta.
Mulla oli myös melko epäpätevä myyjä Subwayssä. Piti kolmeen kertaan kysyä minulta mitä salaattia ja maustetta otin. Lopuksi maksaessani subin myyjä jätti sen tarjotinpinon päälle ja lähti seuraavaa asiakasta palvelemaan :D. Tuli melko wtf-fiilis, kun jäin siihen hölmönä seisomaan. No, ehkä tytöllä oli ensimmäisiä työpäiviä menossa...

Alko tekemään mieli Subia

Laitetaan nyt tännekkin noi siipikuvat...

Liitteet

• DSC00164.jpg
    DSC00164.jpg
    36,1 KB · Katsottu: 343
  • DSC00165.jpg
    DSC00165.jpg
    33,2 KB · Katsottu: 272
Laitetaan nyt tännekkin noi siipikuvat...
Mitä sä sekoot? Itte ostan aina siipiä ja tommosia ne tosiaan on siipineen päivineen. Parhaitahan noi on, kaikki maku on noissa. Rintapalat on pahoja.

Horneteissa ei muuten taida aina olla noita siipi-siipiä, mutta kyllä esim. täällä Saksassa siivissäkin on siivet.

bbq-wingseja.jpg

Om nom nom!

ehkä oon sit neiti :(
mutta en kyllä tollaisiin ole ennen törmännyt...

en tiiä oliks vittuiluu :D mut siis 2 mailia vaihoin pelkkää kirjotusta ja tänä iltana laitoin kuvia...

Juu, siis nehän on siipipaloja ja noi siipipalathan niissä on parhaita. Niissä on paljon enemmän lihaa kuin niissa jalkapaloissa. Okei, en ole ennen tuollaiseen törmännyt hornettipaketissa jossa olisi tuo "kyynärnivel" ja itse "kyynärvarsi" mukana. Normaalistihan niissä on pelkkä "olkavarsi". Mutta kyllä sä nyt olet aivan turhasta valittanut. Itse asiassa olet kyllä mielestäni munannut itsesi täysin. Sitten vielä kehtaat haukkua. Jos mä olisin sä niin laittaisin mailia perään ja pahoittelisin erehtymistäni.

Ei ihmekään, että haluavat kuvat jos kerran tuollaista tulee vastaan. Taitaa vain monella olla sellainen mentaliteetti, että jos tuotteessa on jokin pikkunen poikkeama niin pitää saada hyvitystä. Sitten itketään kun paketissa oli värivirhe ja "vaaditaan" saada tuotepaketti kotiin. Aivan perseestä.

Ei tässä nyt kannata ketään ruveta solvaamaan. Jos Vegas on noita usein syönyt eikä niissä ole ennen tollaista siipipalaa ollut niin kyllä se viittaa siihen, ettei sellaista ole tarkoitustaan olla. Itsekin wnha ja Huppe sanotte, ettette tekään ole (Suomessa) aiemmin vastaavaa nähneet.

Suomessa on kuitenkin tosi tiukat laatuvaatimukset vähän kaiken suhteen ja on ihan mahdollista, että tuollaiset palat eivät kuulu kyseiseen lihapakettiin. Siitä saadaan tieto, kun Atria vastaa Vegasin kuvan sisältäneeseen sähköpostiin. Vegas, kerrothan sitten kuinka kävi niin saadaan kaikki tietää.

en tiiä oliks vittuiluu :D mut siis 2 mailia vaihoin pelkkää kirjotusta ja tänä iltana laitoin kuvia...

Ei sitä vittuiluna oteta. Eikä sitä vittuillakseen lähetetä viestejä, joilla varmistetaan asioita. :)

Esimerkiksi isompi päivittäistavarakauppa saa käsitellä asiakaspalautteita niin paljon, että jos kaikille syytäisi rahaa "sanaa vastaan", niin eipä tarttisi enään työntekijöille palkkoja maksella. Sama koskee tietty lihataloja yms. elintarvikealan yrityksiä.

Aina saa kyllä hyvityksen pilaantuneesta/huonosta tuotteesta.

Näissä vain tuppaa olemaan välillä aikamoisia väärinymmärryksiä välillä, kummankin osapuolen osalta.

Itsehän olen lähettänyt monen monta kertaa Atrian pizzasuikalepussukan, josta löytynyt makkaranpala niin Atrialle ja saanut aina jotain härpäkettä/hyvityskuittia sieltä.

Pirkkapatonki oli kerran homeessa, niin ei muuta kuin pirkkasivuilta netistä suoraan paketista kaikki päiväykset yms. eränumerot viestiin ja selitys siitä, että tuote homeessa. 3 päivää ja hyvitys tippui postiluukusta. :)

Bluefitness otaniemi lähettää mulle laskuja perintä firmojen kautta silloin tällöin vaikka mulla on suoravelotus jota ne siis yleisesti ottaen käyttää (ja mun tililla on aina rahaa.. en ikinä pidä tyhjää tiliä). Perintä firmojen kautta laskun summa kasvaa 5e (normi 32e). Lisäksi minulle luvattiin että voin pistää kortin tauolle silloin kun haluan ja että voin katkaista sopimuksen jos vain haluan. Jälkikäteen on ilmoitettu että ei voi pistää sopimusta tauolle (kesällä en asu espoossa ja kortti on siis turhaan päällä) lisäksi jos haluaa purkaa sopimuksen pitää maksaa joku maksu.

Paska sali: Ei oo 25kg painoja(tai isompia), kyykkytelinettä(semmosta häkki mallia mihin voi painot laskea jos ei jaksa), myyjät kusettaa, tosin sielä käyvä porukka on ihan mukavaa.

Mitä helvettiä sä tänne olit eksyny? Enpä oo ikinä käynyt subissa, pitäis kyllä käydä tsekkaamassa toi ja raportoida tänne. :hyvä:

Ostin Siwasta Saarioisten Kinkku-homejuusto-ananas pizzan ja syömällä tunsin hampaassa vihlaisun, joka ilmeni pari senttiä pitkäksi metallin palaksi.
Varasin ajan jo hammaslääkäriin, koska hammasta alkoi särkeä heti sen jälkeen.. vittu!

Liitteet

• saarioinen.jpg
    saarioinen.jpg
    49,1 KB · Katsottu: 789
Mitä helvettiä sä tänne olit eksyny? Enpä oo ikinä käynyt subissa, pitäis kyllä käydä tsekkaamassa toi ja raportoida tänne. :hyvä:

Tarkoitetaanko tässä nyt sellaista rehevää silmälasipäistä neitokaista? Jos tarkoitetaan niin yhdyn edeltäviin mielipiteisin...

Rautatieaseman JR-Fitness jää tästä lähtien käymättä, toistaiseksi jokainen myyjä on ollut tikahtumisen partaalla ostaa sieltä mitä vaan. En ole ainoa joka on huomannut saman, mutta ihmetyttää kun ihan tavallinen kaveri käy ostamassa vaikka patukoita niin kaverit on aivan repeämisen partaalla :D :D Tavallaan ihan hauskaa settiä mutta laittaa kyllä miettimään sinne menoa.

Mikä helvetti niitä naurattaa siellä?:rolleyes:
Nauraako ne samalla tavalla,ku portsarit narikassa kun joku vähän reenannut kaveri menee ravintolaan kireässä paidassa tai vaikka hihattomassa? (hihattomassa ei kannata salilla käyneen mennä baariin). Kuikelot ja läskit voi mennä,mutta ei muut.

pitäis joskus ihan pokkana kysyy :D
et mitäs nauratte :(

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom