Jos tuosta jotain hyvää pitäisi etsiä, olut saattaisi olla ainut, tosin sekin jotain hanakusta.No mut mun mielestä kyl hyvästä voi vähän maksaakin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos tuosta jotain hyvää pitäisi etsiä, olut saattaisi olla ainut, tosin sekin jotain hanakusta.No mut mun mielestä kyl hyvästä voi vähän maksaakin.
Koskelon metro-auto kun soitin että auto nykii aivan helvetisti ja se pitää sinne hinata niin asia oli ihan ok. päivä oli perjantaia milloin se hinattiin sinne ja maanantaina tuli puhelu että saat huollon kahden viikon päähän ja sanoin että kattokaa samalla tyhjäkänti kun se heittelee silloin tällöin.. no hain auton silloin kun piti ja hinta oli aivan älytön n.500€ ja vaihdetut osat maksoivat yhteensä n.80€ ja tyhjäkäynti melkein 2000 kierrosta ja kävin sanomassa että ei voi olla niin korkea NIIN SANOIVAT VAIN ETTÄ ON OPEL JA NAURESKELIVAT....!!!ikinä en vie sinne mitää huoltoon niillä hinnoilla ja palvelulla!!
Nyt pitää nostaa tätäkin topiccia ikävä kyllä.
Muistakaa kaikki televisioiden ostajat tarkastaa että teillä on kotivakuutukset kunnossa ja telkkarissa mahdollisimman pitkä takuu, koska television ostaminen on kuin sijoittamista - sijoitettu rahamäärä saattaa häipyä kuin taivaan tuuliin minä hetkenä hyvänsä.
Mulla on siis merkkiä X oleva televisio, hankittu vuonna 2005. Tuo alkoi prakailla vuoden vaihteen tienoilla niin että kuva pimeni virrat kytkiessä aina välillä. Tässä vaiheessa telkkarilla oli ikää vähän alle 2,5v, takuu on 2vuotta.
Tuollainen maksaa Suomessa tänä päivänä uutena 599,90eur, eli kuulostaapa hyvältä maksaa 400 jostain mistä ei oikein tiedä mitä se on, kuinka vanha, missä kunnossa, minkä näköinen, ja tuon takuu oli vielä vähän epäselvä, huollon takuu kuitenkin on 1-3kk, jipii, eli jotain sinne suuntaan.(6kk virhevastuu toki on jos yritys mulle telkkarin myisi, joten tuo takuuhan on ihan merkityksetön) Tänään myös selvisi että maahantuojalla ei tosiaan ole kiinnostusta asiaa korjata mitenkään nopeasti, eikä kiinnosta oma maine, eikä kiinnosta että televisiomerkki luonnollisesti vaihtuu.
Merkit ja liikkeet jääköön vielä piiloon, kunnes on viimeinen päätös saatu. Kerrotaan...toivottavasti huomenna.
Onko LCD vai kuvaputkitelevisio?
Ehdottivat itse että jos olen tyytymätön päätökseeni niin voin ottaa yhteyttä kuluttajaneuvojaa. Tämä peliliike on pk-seudulla helppo; tuo virasto on niin ruuhkainen että päätöksen joka ei velvoita mihinkään saa ehkä joskus...syksyllä...tai vuoden päästä.
Tuolla kuluttajaneuvojalla tarkoittivat varmastikin ihan vaan kunnallista kuluttajaneuvojaa. Kaverilla oli joskus viime syksynä hieman samantyyppistä ongelmaa kuin sullakin viallisen elektroniikan kanssa. Eli uudehkossa laitteessa ongelmaa, takuu loppu ja myyjäliike nihkeänä. Soitto Espoon kaupungin kuluttajaneuvojalle, ja homma ratkesi muistaakseni jopa samana päivänä. Kannattaa kokeilla samaa, jos sovintoa ei tunnu kohtuudella syntyvän.
Samsung? :D
Itse veikkasin Mirai tai mikä se toinen halpis-merkki jota paljon ostivat verkkokaupasta olikohan Viewsonic?Samsung? :D
Itse veikkasin Mirai tai mikä se toinen halpis-merkki jota paljon ostivat verkkokaupasta olikohan Viewsonic?
Paskan kun ostaa niin paskan saa.
virkailija oli todella tympeä ja avautui siitä, kuinka joutuu hoitamaan minun laina-asioitani omalla ajallaan ylitöinä. *ittu minun vikako se on?!
Merkit ja liikkeet jääköön vielä piiloon, kunnes on viimeinen päätös saatu. Kerrotaan...toivottavasti huomenna.
Veikataan Philipsiä.