Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ja mistä osasin arvata? No siitä kun kassoilla on tällähetkellä eniten ongelmia juuri op:n visa elctronilla. Kun kortti vetäistään ja järjestelmä lähtee hakemaan varmennusta pankista niin pankin päässä joku piru jumii ja liikkeen järjestelmä herjaa että ei katetta jne. Ja kun useamman kerran yritetään niin joka kerta sama homma. Jostain syystä sitten op:n järjestelmä on sitten niin typerä että se ottaa jokaisen epäonnistuneenkin kortin varmennuksen joko ostokseksi tai katevaraukseksi.
Olen näet noita selvitellyt jokusen kymmentä.... ja jos olisin diktaaktori niin kieltäisin heti Op:n visa electronit ja sen jälkeen sampopankin.
Vietiin faijan kanssa auto Autokeskukseen huollettavaksi kolmisen viikkoa sitte. Autolle oli varattu huolto Torstai 20 päivä maaliskuuta. Allekirjoutetussa sopimuksessa lukee että auto huolletaan/tarkastetaan sinä päivänä kl.8.00 alkaen ja sopimuksessa lukee myös että auton pitää olla valmis kl.16.00. Tämä tarkoittaa siis sitä että auto huolletaan ja ilmoitetaan omistajalle mahdollisista osista joita siihen täytyy tilata.
Odoteltiin kaksi viikkoa(luultiin että ne on tilannu jotai osia tjms..) Lopuksi faija soittaa sinne ja sieltä sanottiin että auto on seissyt pihalla eikä ole käynyt huollossa sen takia että useat työntekijät ovat olleet lomalla. Wtf? Miksi meille ei ilmoitettu tästä?
Loppujen lopuksi auto meni huoltoon 2 viikkoa myöhässä. Kannattaako tästä ilmoittaa kuluttaja-asiamiehelle vai keskustella Autokeskuksen kanssa alennuksesta?
Ja olet vielä asiakkaan?Pohjola. Vahinkotarkastaja ei maksakkaan sovittua summaa. Ensimmäisen väärän maksun jälkeen soitto tarkastajalle, lupas korjata virheen kun oli ensin yrittänyt valehdella mitä oltiin sovittu. Taas väärä maksu, enään ei myöntänytkään virhettä, oli muuttanut korvauksen laskutapaa, ei mitään väliä mitä oli alunperin sovittu summaksi. Sanoin että kuunnellaan nauhoitukset, selviää mitä ollaan sovittu, eivät kuulemma käytä niitä (epäilen). Oli viimeinen puhelu pohjolaan ilman nauhoitusta, ei meinaan ollut ensimmäinen negatiivinen kokemus siitä puljusta.:curs:
En ole. Mitta tuli täyteen jo vuosia sitten. Kolarissa vastapuolen vakuutus oli pohjolassa, ja joutu huomaamaan ettei mikään ole muuttunut,sama kusetus ja paskanpuhuminen jatkuu.Ja olet vielä asiakkaan?
Fitnesstukku.fi käyttää vähän kyseenalaista markkinointitekniikkaa,
...
Nyt kun tarkemmin katsoi sivuja niin sama näkyy olevan tuossa Whey-80:sessäkin, ilmoitetaan että protskua on 80gr/100, mutta pussin kyljessä lukee 76gr.
En ole. Mitta tuli täyteen jo vuosia sitten. Kolarissa vastapuolen vakuutus oli pohjolassa, ja joutu huomaamaan ettei mikään ole muuttunut,sama kusetus ja paskanpuhuminen jatkuu.
Taitaa olla yleinen käytäntö mainostaa ns. kuivapaino prosentilla noita protskujen pitoisuuksia? Ei sillä että se olisi hyvä...
Porissa sijaitsevassa Cornersin kebabpizzeriassa tilasin joskus pizzan, jossa sai valita itse neljä täytettä. Sanoin selvällä suomen kielellä, että kebab, katkarapu, jauheliha ja kinkku.
Ja kun tämä karvakäsi tuo pitsat pöytään niin mitä onkaan, herkkusieni, homejuusto, salami ja ananas :urjo:
Ei siis YHTÄÄN oikeaa täytettä. Lisäksi olimme ainoat pizzeriassa, joten ei oikein sekaannuksen mahdollisuuttakaan ollut. Noh, menin sitte sanomaan niin takas tulee vaan kauheeta huutoa arabian ja suomen sekotuksena. Noin 10minuutin huutamisen jälkeen sain rahat takas.