[***Musta Lista***]

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu
Hmm. Mulla ei ole ikinä ollut op:n electronin kanssa pulmia.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ja mistä osasin arvata? No siitä kun kassoilla on tällähetkellä eniten ongelmia juuri op:n visa elctronilla. Kun kortti vetäistään ja järjestelmä lähtee hakemaan varmennusta pankista niin pankin päässä joku piru jumii ja liikkeen järjestelmä herjaa että ei katetta jne. Ja kun useamman kerran yritetään niin joka kerta sama homma. Jostain syystä sitten op:n järjestelmä on sitten niin typerä että se ottaa jokaisen epäonnistuneenkin kortin varmennuksen joko ostokseksi tai katevaraukseksi.
Olen näet noita selvitellyt jokusen kymmentä.... ja jos olisin diktaaktori niin kieltäisin heti Op:n visa electronit ja sen jälkeen sampopankin.

Tuttu juttu. OP:n kortti täälläkin ainoa Visa electron, joka on temppuillut noin.

Vietiin faijan kanssa auto Autokeskukseen huollettavaksi kolmisen viikkoa sitte. Autolle oli varattu huolto Torstai 20 päivä maaliskuuta. Allekirjoutetussa sopimuksessa lukee että auto huolletaan/tarkastetaan sinä päivänä kl.8.00 alkaen ja sopimuksessa lukee myös että auton pitää olla valmis kl.16.00. Tämä tarkoittaa siis sitä että auto huolletaan ja ilmoitetaan omistajalle mahdollisista osista joita siihen täytyy tilata.

Odoteltiin kaksi viikkoa(luultiin että ne on tilannu jotai osia tjms..) Lopuksi faija soittaa sinne ja sieltä sanottiin että auto on seissyt pihalla eikä ole käynyt huollossa sen takia että useat työntekijät ovat olleet lomalla. Wtf? Miksi meille ei ilmoitettu tästä?

Loppujen lopuksi auto meni huoltoon 2 viikkoa myöhässä. Kannattaako tästä ilmoittaa kuluttaja-asiamiehelle vai keskustella Autokeskuksen kanssa alennuksesta?

en kiellä etteikö autokeskuksen huollon kanssa olisi itsellänikin aivan joka kerta jotain ongelmia (voin ne joskus tähän listata jos jaksan ja siedän muistella ilman että verisuonet paukahtaa halki jälkivitutuksen takia) mutta oletko miettinyt että tässä tapauksessa vikaa on kyllä itsessäkin jos samalle päivälle sovitun huollon jälkeen kyselette autoanne kahden viikon kuluttua? haloo, jotain omatoimisuuttakin ihmiseltä odotetaan. mä oisin soittanut klo 16:05.

Pohjola. Vahinkotarkastaja ei maksakkaan sovittua summaa. Ensimmäisen väärän maksun jälkeen soitto tarkastajalle, lupas korjata virheen kun oli ensin yrittänyt valehdella mitä oltiin sovittu. Taas väärä maksu, enään ei myöntänytkään virhettä, oli muuttanut korvauksen laskutapaa, ei mitään väliä mitä oli alunperin sovittu summaksi. Sanoin että kuunnellaan nauhoitukset, selviää mitä ollaan sovittu, eivät kuulemma käytä niitä (epäilen). Oli viimeinen puhelu pohjolaan ilman nauhoitusta, ei meinaan ollut ensimmäinen negatiivinen kokemus siitä puljusta.:curs:

Pohjola. Vahinkotarkastaja ei maksakkaan sovittua summaa. Ensimmäisen väärän maksun jälkeen soitto tarkastajalle, lupas korjata virheen kun oli ensin yrittänyt valehdella mitä oltiin sovittu. Taas väärä maksu, enään ei myöntänytkään virhettä, oli muuttanut korvauksen laskutapaa, ei mitään väliä mitä oli alunperin sovittu summaksi. Sanoin että kuunnellaan nauhoitukset, selviää mitä ollaan sovittu, eivät kuulemma käytä niitä (epäilen). Oli viimeinen puhelu pohjolaan ilman nauhoitusta, ei meinaan ollut ensimmäinen negatiivinen kokemus siitä puljusta.:curs:
Ja olet vielä asiakkaan?

Fitnesstukku.fi käyttää vähän kyseenalaista markkinointitekniikkaa, tilasin sieltä Whey-100 heraisolaattia jossa piti olla sivujen mukaan proteiinia 89gr per 100gr. Kun pussi tuli kotiin niin kyljessä lukee kuitenkin 86 grammaa satasessa.

Noh kovasti asiaa pahoiteltiin ja kuulemma jonku välilehden alta olisi löytynyt tuokin tieto. Mutta miksipä lähtisin selailemaan mitään välilehtiä kun tuotteen pääsivulla ravintotiedot lukee selvästi...Näköjään sitä ei vieläkään oo muutettu mihinkään.

"Whey-100 on Sinulle, joka vaadit parasta!"

Nyt kun tarkemmin katsoi sivuja niin sama näkyy olevan tuossa Whey-80:sessäkin, ilmoitetaan että protskua on 80gr/100, mutta pussin kyljessä lukee 76gr.

Hieno kauppapaikka, taidan jättää tilaamatta ens kerralla.

Fitnesstukku.fi käyttää vähän kyseenalaista markkinointitekniikkaa,
...

Nyt kun tarkemmin katsoi sivuja niin sama näkyy olevan tuossa Whey-80:sessäkin, ilmoitetaan että protskua on 80gr/100, mutta pussin kyljessä lukee 76gr.

Taitaa olla yleinen käytäntö mainostaa ns. kuivapaino prosentilla noita protskujen pitoisuuksia? Ei sillä että se olisi hyvä...

En ole. Mitta tuli täyteen jo vuosia sitten. Kolarissa vastapuolen vakuutus oli pohjolassa, ja joutu huomaamaan ettei mikään ole muuttunut,sama kusetus ja paskanpuhuminen jatkuu.

Onko kukaan ajatellut, että minkälaisia ihmisiä ovat ne jotka ihan puhtaasti koittavat "kusettaa" työkseen esim. juuri vakuutustarkastaja. Kaverin työtähän se on, että mahdollisimman vähän asiakas saa hyvitystä mutta itse olen ainakin niin reilu kaveri, että aina koitan pienen ihmisen puolia pitää.

Vaikkapa juuri alainen tuli kysymään, että saako merkata tuntilappuun tunnin enemmän kun jäi puolen tunnin ruokatauko väliin kiireen vuoksi. Hitto jos joku jättää sen ruokatauon töiden vuoksi niin ansaitsee kyllä extraa. Mutta niitäkin mulkkuja on, jotka noille pyynnöille vaan olkaa kohauttavat.

JA NE RISUT TULEE TÄSSÄ

Sokos Hotel Lappee Lappeenrannassa ja nimeltä mainitsematon myyntipäällikkö joka yritti nostaa majoituksen hintaa 85€ -> 105€/vrk.

MP: Perustelut, että konsernitaholta tullut määräys.
Minä: Soitto konserniin --> Ei määräystä annettu.
Minä: Soitto takaisin MP:lle vedotaan Force Majeureen :hyvä: ja muuta lässytystä päälle.
Minä: missä sota, maanjäristys tms.?
MP: Änkytystä ja poliitikon lätinää, ei suoria vastauksia.
Minä: Soitto Kuluttajasuojaan.

MP: Soitto minulle. "Luulin, että asia oli sovittu että hinta nousee nyt seuraavissa öissä?"
Minä: Ei todellakaan ollut sovittu... ... ... ... Jumalauta

Puhelimessa lähemmäs tunnin väännön jälkeen, hinta pysyi samana.

Onneksi oli sähköposti vahvistus varauksista. Mikä tuntui kyseiseltä myyntipäälliköltä unohtuvan joka käänteessä. Monesti joutui muistuttumaan KIRJALLISESTA SOPIMUKSESTA, ja suullisen sopimuksen pätevyys tuntui tälle herralle olevan täysin vieras käsite.

Varmasti tekivät monelle saman tempun ja useat eivät korvaansa lotkauttaneet hinnan nousulle, koska esim. yritys maksaa viulut. Periaatteesta tapelkaa ihmiset noista ja AINA kirjallisena sopimukset!

Taitaa olla yleinen käytäntö mainostaa ns. kuivapaino prosentilla noita protskujen pitoisuuksia? Ei sillä että se olisi hyvä...

En tiiä onko kyse siitä vai enemmänki yleisestä häsläämisestä. Mm. tuossa Whey-80 16 kilon suurostoksen kohdalla lukee protskumääräksi 80 grammaa, mutta kun katsoo saman tuotteen pienempiä kokoja niin siellä näyttää oikeaa lukua. Antaa tosi ammattimaisen kuvan yrityksestä.

Jyväskylässä jyväskeskuksen rosso on kyllä tunaroinut joka kerta kun siellä olen käynyt. Ekalla kerralla muuten homma toimi mutta jokaisen ruoat meidän seurueesta oli väärät, siis ei yhtäkän tilattua ruokaa.

Seuraavan kerran sitten odoteltiin ruokaa noin tunti kunnes kysyttiin että missä viipyy, no oli tullut joku virhe ja ruokia ei oltu edes alettu tekemään, korvauksesi tuli lahjakortti. Pakkohan sitä korttia oli sitten käyttää niin eiköhän käynyt tasan sama moka seuraavallakin kerralla, ei voi ymmärtää miten tuo on edes mahdollista, eipähän tule enää ikinä mentyä kuten ei muihinkaan rossoihin.

Postin "posti 16 paketti" palvelu on ainakin mun kohdalla osoittautunut taas kerran toimimattomuutensa. Postin sivuilla mainostetaan näin : "Noudettavissa osoitteen mukaisesta postista pääsääntöisesti lähettämistä seuraavana työpäivänä klo 16 jälkeen." Muuten hyvä, mutta viidestä viime tilauksesta eri toimittajilta ei kertaakaan ole paketti ollut perillä mainostetussa ajassa. No nytkin hajosi kamera sopivasti ja olisi ollut ihan mukavata saada uusi juhannukseksi. Eipä taida tulla, koska paketti on lähetysseurannan mukaan oluut nyt kohta vuorokauden Itellan logistiikkakeskuksessa. Stana kele. Aina kun mahdollista yritän saada paketit Matkahuollon kautta, koska heillä homma toimii.

Porissa sijaitsevassa Cornersin kebabpizzeriassa tilasin joskus pizzan, jossa sai valita itse neljä täytettä. Sanoin selvällä suomen kielellä, että kebab, katkarapu, jauheliha ja kinkku.
Ja kun tämä karvakäsi tuo pitsat pöytään niin mitä onkaan, herkkusieni, homejuusto, salami ja ananas :urjo:
Ei siis YHTÄÄN oikeaa täytettä. Lisäksi olimme ainoat pizzeriassa, joten ei oikein sekaannuksen mahdollisuuttakaan ollut. Noh, menin sitte sanomaan niin takas tulee vaan kauheeta huutoa arabian ja suomen sekotuksena. Noin 10minuutin huutamisen jälkeen sain rahat takas.

Porissa sijaitsevassa Cornersin kebabpizzeriassa tilasin joskus pizzan, jossa sai valita itse neljä täytettä. Sanoin selvällä suomen kielellä, että kebab, katkarapu, jauheliha ja kinkku.
Ja kun tämä karvakäsi tuo pitsat pöytään niin mitä onkaan, herkkusieni, homejuusto, salami ja ananas :urjo:
Ei siis YHTÄÄN oikeaa täytettä. Lisäksi olimme ainoat pizzeriassa, joten ei oikein sekaannuksen mahdollisuuttakaan ollut. Noh, menin sitte sanomaan niin takas tulee vaan kauheeta huutoa arabian ja suomen sekotuksena. Noin 10minuutin huutamisen jälkeen sain rahat takas.

Repesin :D onkohan kebabeilla ollut huono päivä?

Mä oon boikotoinut kebabpuljuja jo pari vuotta.
Laatu vaihtelee tosi paljon ja kusetuksista/ -yrityksistä saanut tarpeekseen.

Sörnäisten metroaseman karkkikaupassa on erään naisen ollessa niin tyly palvelu.

Hän ei moikkaa, vaikka kuinka ystävällisesti tervehtisi ja vaikka lähtiessäsi kiität ja hymyilet ja morjestat iloisesti, niin vastausta ei takuulla kuulu. Pikkasen töykeää käytöstä myyjältä.

eilen tuli just tollasesta mieleen, että kyl ne työpaikat vois antaa "paremmille" ihmisille. Ne ketkä tosissaan sitä tahtoo :(

Veikon koneesta tuli ostettua navigaattori ja takuuta vekottimessa oli vuosi. Noh, sopivasti päivä ennen takuun umpeentumista vehje sano ittesä irti. Menin sitten veikon koneeseen ja selitin, että ei lähde päälle. No akka alko selittää ensin, että en oo ladannu sitä. Sanoin, että sisälaturilla monta tuntia ja autolaturilla myös. Virtavalo palo kuitenki päällä eli akkua siinä oli. No sitten se sai päähänsä, että mulla ei oo siinä päivityksiä ja se ei sen takia lähde päälle. Anto sitte jonku tomtomin infonumeron mistä saan apua siihe ja käski kotiin. Kotona laitoin navigaattorin tietokoneeseen kiinni = ei mitään toimintaa. Soittelin koko päivän kyseiseen numeroon ja siellä saiki sitte kuunnella pelkkää odotusmusiikkia. Takasin veikon koneeseen ja sieltä vastaus : Sulla pitää olla sellanen numero minkä saat sieltä infosta, näissä navigaattoreissa on sellane takuu, että ne hakee sieltä tomtomilta sitte sulta sen ite pois kun ovat todenneet vian. No tässä vaiheessa alko jo niska punottaa itelläki ja ovet paukkuen kotiin soittelemaan kyseiseen numeroon. Eipähän sieltä kukaan sitten lopulta vastannut ja veikon kone oli kiinni. Seuraavana päivänä aamulla takasin liikkeeseen. Eri työntekijä infotiskillä ja takuu ummessa. No yritin selvittää tilanteen sille, mutta kaveri vaan kyseli, että saanko sen numeron minkä sait sieltä infosta. Tässä vaiheessa nappasin navigaattorin kainaloon ja painelin vittuuntuneena kotiin. Enkä muuten enää koskaan osta mitään missä lukee tomtom, enkä varsinkaan veikon koneesta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom