[***Musta Lista***]

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu
Mm. Hansakorttelin Arnold'sissa on aivan perseestä tuo kortinlukijasysteemi, kun porukkaa häärää epämääräisessä jonossa sun takana ja monesti on suora näkyvyys, mitä siihen laitteeseen näpyttelee. :jahas:

Pakkislaiset ei syö mitää faking donitseja. :jahas:
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mut kai se jotain merkitsee, jos esim. yrittää viivytellä tahallisesti kaupan perumista? Nojoo, kohta menen selvittelemään asioita. Täytyy eka käydä tekemässä iron cardiot, niin ei oo niin agret pinnassa :D
 
Vietiin faijan kanssa auto Autokeskukseen huollettavaksi kolmisen viikkoa sitte. Autolle oli varattu huolto Torstai 20 päivä maaliskuuta. Allekirjoutetussa sopimuksessa lukee että auto huolletaan/tarkastetaan sinä päivänä kl.8.00 alkaen ja sopimuksessa lukee myös että auton pitää olla valmis kl.16.00. Tämä tarkoittaa siis sitä että auto huolletaan ja ilmoitetaan omistajalle mahdollisista osista joita siihen täytyy tilata.

Odoteltiin kaksi viikkoa(luultiin että ne on tilannu jotai osia tjms..) Lopuksi faija soittaa sinne ja sieltä sanottiin että auto on seissyt pihalla eikä ole käynyt huollossa sen takia että useat työntekijät ovat olleet lomalla. Wtf? Miksi meille ei ilmoitettu tästä?

Loppujen lopuksi auto meni huoltoon 2 viikkoa myöhässä. Kannattaako tästä ilmoittaa kuluttaja-asiamiehelle vai keskustella Autokeskuksen kanssa alennuksesta?
 
Loppujen lopuksi auto meni huoltoon 2 viikkoa myöhässä. Kannattaako tästä ilmoittaa kuluttaja-asiamiehelle vai keskustella Autokeskuksen kanssa alennuksesta?

Mitä sä haluaisit sen kuluttaja-asiamiehen tekevän? Liikehän korjasi virheensä heti kun siitä huomautettiin?
 
Mitä sä haluaisit sen kuluttaja-asiamiehen tekevän? Liikehän korjasi virheensä heti kun siitä huomautettiin?
En ole ollenkaan tietoinen tästä kuluttaja-asamies hommasta. Koitin jotain lukea ja huomasin että tällaisessa tilanteessa ei oikein kuluttaja-asiamiehistä ole apua, niinkuin sanoit.

Vielä on auto huollossa kun piti jenkeistä tilata osia, joten aion keskustella Autokeskuksen kanssa heti kun auto on valmis.
 
Avecra eli tuo VRn maanmainio gourmetravintola.

Itseasiassa tuo on normia isompi annos, toissakerralla puuttui salaatti kokonaan.

EDIT: koko paketti on siis mallia "eines", lämmitetty mikrossa.

:1:
 
Viimeksi muokattu:
LOL, tuossa näyttää vain yksi itemi hyvältä...tai no itse asiassa sekin oli varmaan melko plissua.
 
McDonaldsissa myyjä suoraan sanottuna VITTUILI tilausta tehdessäni, koska siinä oli niin paljon muistettavaa. Liekkö oli turhautunut jostain aiemmasta asiakkaasta. Lähdin suorin tein koko paikasta pois ja menin ABC:lle syömään. En ole sen jälkeen siinä mäccärissä käynyt.
 
McDonaldsissa myyjä suoraan sanottuna VITTUILI tilausta tehdessäni, koska siinä oli niin paljon muistettavaa. Liekkö oli turhautunut jostain aiemmasta asiakkaasta. Lähdin suorin tein koko paikasta pois ja menin ABC:lle syömään. En ole sen jälkeen siinä mäccärissä käynyt.
Tuli tuosta mieleen, kun Hesen työntekijöillä lukee rintakyltissä nimen ohella "iloisen palvelun ammattilainen", ja kuitenkin on suurimmalla osalla naama norsun vitulla.

Ei voi syyttää duunaria, että joutuu pitämään moisia naurettavuuksia päällään.
 
Musta toi myyjän vittuilu liittyy myös aika paljon asiakkaan ulkonäköön, jos se miellyttää aika hyvällä todennäköisyydellä tulee tosi mukavaa palvelua. Mutta jos tilanne onkin toinen niin voipi tulla sellasta mykkäkoulua. Ei liity itseeni, mutta tosiaan tuli tänäänkin tuollainen tilanne todistettua kaupassa.
 
Eihän siinä sitten mitään...
 
Juu, näin Turussa. Pääsin todistamaan tänään eräiden myyjien asiakaspalvelun huonoa osaamista: "Emmä, mä en oikeen, mä ennoo oikeen varma, öö, emmä oikeen ole perillä näistä, mut toi kaveri tuol tajuaa niitten pääl jottai"...Isokokoinen kaveri, jolla sellainen ote hommaan ja reippaus puuttui kokonaan.

Piti tiedustella näistä ns. "mokkuloista", mutta ilmeisesti vain yksi heistä oli perillä niistä ja hänkin jatkuvasti varattuna muiden seisoessa tyhjän panttina pyörittelemässä sormiaan. :jahas:

En muuten enää taida astua kyseiseen liikkeeseen.

Joo, Gigantin "asiantunteva" palvelu on tullut (ikävä kyllä) tutuksi täälläkin. Silloin pari viikkoa, ennen kuin kaapelitaloudetkin siirtyivät digiaikaan, niin tuli mentyä Giganttiin kyselemään "alan asiantuntijalta" hinta-laatu -suhteeltaan hyvää digiboksia kaapelitalouksiin.

Ei siinä mitään, mutta 2 päivää yritin saada digiboksia toimimaan, kunnes luovutin. Sitten sitä jo äkkäsikin, että digiboksi jota myyjä oli nimenomaisesti suositellut, oli antennitalouksiin. Ketuttaa se siinä mielessä, että kun kuluttaja menee erikoisliikkeeseen hakemaan asiantuntevaa palvelua koska ei itse ole mikään stärä näissä asioissa, niin toivoisi että myyjät oikeasti hallitsisivat alan. Tai vähintäänkin myymälänsä valikoiman ja valikoiman sijainnin niin, että tietävät antenni- ja kaapelitalouksien digiboksien erot ja osaavat valkata oikean tuotteen.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom