Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Gigantissa on muutenkin asiakaspalvelu aika kamalaa, saa oikeen ettiä mihin myyjät on tällä kertaa piiloutunut. Eikä tämä ole vain yhden kerran tapahtunut. Harmi sinällää kun suhteellisen halpa paikka mutta palvelu ei pelaa sitten yhtään.
Näin siis turun gigantissa.
Ei ne myyjät siellä mihinkään piiloudu, ainakin omalta kohdaltani pyrin palvelemaan asiakasta rehellisesti ja kiitettävästi. Omassa työpaikassani palvelu mielestäni on hyvää, mutta välillä on kova kiire joilloin myyjiä on liaan vähän.
Ei ne myyjät siellä mihinkään piiloudu, ainakin omalta kohdaltani pyrin palvelemaan asiakasta rehellisesti ja kiitettävästi. Omassa työpaikassani palvelu mielestäni on hyvää, mutta välillä on kova kiire joilloin myyjiä on liaan vähän.
korvaus vastaavalaina pöytä + 20e lahjakortti, tähän meni 2kk
helmikuussa pöytään kunnon halkeama-->reklamaatio
saan toukokuussa uuden pöydän jatkopalalla ku nykyistä ei valmisteta, uudes pöydäs jatkopalan takia keskellä viiru ja melkein pakko ostaa 2 kallista lisätuolia tai vaihtoehtoisesti tyytyä haljeneeseen pöytään ja 30e lahjakorttiin. ja tuoleissakin oli vääriä ruuveja.
Kaikki liikkeet joissa voi maksaa sirukortilla. Sinänsä tuo siru itsessään ja se, että sillä voi maksaa, on hyvä asia mutta se miten tunnusluvun näppäily on järjestetty. Yhtäkään liikettä ei ole tullut vielä vastaan jossa ei tarvitsisi pelätä, että takana tuleva asiakas taikka kassahlö. ei näe koodia. Ei varmaan olisi hirveän vaikea laittaa siihen näppäimistön päälle sellaista näkösuojaa. Ja jos hifistelemään haluaa alkaa niin näkösuoja voisi olla sellainen, että se näppäimistön päällä olisi sellainen kotelo jonne käsi työnnetään sisälle ja kotelon yläosa olisi läpinäkyvä koodin näpyttelijälle kun tämä katsoo suoraan näppäimistöä kohti mutta vieressä olevalla se "kalvo" tummuu lukukelvottomaksi. Tällaisiä kalvoja saa esim. läppäreihin jotta vierustoveri ei esim. lentokoneessa nää kun surffaat aikuisviihdesivuilla (todellisuudessa tuota myydään tietoturvan verukkeella).
Musta Pörssi, eli ostin digisovittimen usb väylään. En saanut kyseisellä patukalla signaalin signaalia --> kauppan. Jotenkin jonottaessa jo aavistin, että paskaa asiakaspalvelua tulen saamaan. En voi purkaa tätä kauppaa, kun en ole myynyt sinulle kyseistä tuotetta. Myyjä joka myi tuotteen tulee vasta huomenna töihin, eli reilu viikon verran on odoteltu. Jos ei huomenna kaupat peru, niin kuluttajasuojaan valitan, ensinnäkin viivytellään että menisi palautusoikeus. Onko Mustalla Pörssillä muuten mitään palautusoikeutta, kuten Gigantilla ja Clas Ohlssonilla 30pvä?
eikö tommosissa paikoissa voi sanoa vaan suoraan, että allekirjoitan kuitin?
Siis tuo palautusoikeus koti- ja postimyynnissä koskee ihan normaalia toimivaa tuotetta, eli on tavallaan katumisaika. Tai oikeastaan tuotteeseen tutustumista varten, ei sitä varsinaisesti saisi käyttöön ottaa. Mutta kyllä kivijalkaliikkeissäkin on normaali virhevastuu, eli jos paskaa myydään on oikeus saada tuote korjattua/uusi tilalle ja viiime kädessä purkaa kauppa.Ymmärtääkseni kuluttajansuojalain mukaan ainoastaan postimyynnillä on oltava 14 pv pakollinen palautusoikeus, Mustalla Pörssillä ei siis pitäisi olla pakkoa olla ottaa vastaan. Sinänsä varsin perseestä, koska varsinkin noissa usb-tv zydeemeissä on kyllä aina vähän niin ja näin signaalin kanssa mitä itse olen käyttänyt.
Mut kysy vaan kohteliaasti jos saisit palautettua (siististi paketissa, kenties uutta vastaava) ja tule sitten vaikka vastaan, että ostat jotain muuta.
Valitettavasti ei.
Eikö se ole asiakkaan oma valinta miten haluaa maksaa?
Ei voi höylätä, jos sirukortinlukija. Toinen vaihtoehto on käteinen.
Siruttomia kortteja voi höylätä johon sitten allekirjoitetaan.
Jep, tätä itsekin tarkotin.Sirukortin voi lykätä lukijaan ja kassahenkilö voi printata kuitin, jonka sitten allekirjoittaa. Eli toimii kuin siruton kortti, mutta sitä ei höylätä vaan tungetaan lukijaan. Näin olen nähnyt tehtävän muutaman kerran, kun asiakas ei ole muistanut PINiä.
Sirukortin voi lykätä lukijaan ja kassahenkilö voi printata kuitin, jonka sitten allekirjoittaa. Eli toimii kuin siruton kortti, mutta sitä ei höylätä vaan tungetaan lukijaan. Näin olen nähnyt tehtävän muutaman kerran, kun asiakas ei ole muistanut PINiä.