[***Musta Lista***]

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu
Tampereella Hämeenkadun Jalopeno on meikällä pannassa. Viimeksi tilasin salaattikebabin ja sain salaatin, kaksi siivua kebabbia ja kasan epämääräisiä kananriekaleita...:urjo:Syömättä jäi, ja minä syön melkein mitä vain.

Hmm.. mä komppaan tätä. Söin tänä vuonna tammikuussa samasta paikasta kebabin ja paskalta maistui. Äijä käsitteli vielä sielä paljain pesemättömin käsin salaattiaineksia. Eikä muuten ollut mikään puhtaan näkönen karvakäsi. Vedin kyllä pöpänän naamaan, mutta irvistellen.

Ilmeisesti taso ei ole parantunut.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tässä pariviikkoa sitten soitteli jonkun puhelimarkkinointiyrityksen ääliölikka kaupaten Aku Ankka lehteä.

En tajunnut ottaa firman nimeä ylös, enkä heti soittajankaan. Sanottuani 4 kertaa kohtuullisen napakasti (mutta asiallisesti, joskin jouduin perustelemaan, että ole ystävällinen ja ymmärrä, etten aio tilata lehteä) "EI" huomasin olevani tilanteessa, jossa puhelinkauppiatar pitää minulle mykkäkoulua. Sitä edelsi pitenevät tauot ja jankutus. Lopuksi todellakin kuului vain hengitys...

Ei mulla puhelinmyyntiä vastaan mitään ole. Työtä se on siinä missä muutkin. On markkinointikeinot muuttuneet.. ..tai sitten mä olen vaan niin vanha, etten tajua näitä uusia myyntivaltteja.. :D

Tässä pariviikkoa sitten soitteli jonkun puhelimarkkinointiyrityksen ääliölikka kaupaten Aku Ankka lehteä.

En tajunnut ottaa firman nimeä ylös, enkä heti soittajankaan. Sanottuani 4 kertaa kohtuullisen napakasti (mutta asiallisesti, joskin jouduin perustelemaan, että ole ystävällinen ja ymmärrä, etten aio tilata lehteä) "EI" huomasin olevani tilanteessa, jossa puhelinkauppiatar pitää minulle mykkäkoulua. Sitä edelsi pitenevät tauot ja jankutus. Lopuksi todellakin kuului vain hengitys...

Ei mulla puhelinmyyntiä vastaan mitään ole. Työtä se on siinä missä muutkin. On markkinointikeinot muuttuneet.. ..tai sitten mä olen vaan niin vanha, etten tajua näitä uusia myyntivaltteja.. :D
Ihan ku olis oman muijan kanssa puhelimessa :D

Noi lehtimyyjät on kyllä helvetistä. Vaikka toteat, että duuniin tulee kaikki ne lehdet jotka kiinnostaa niin seuraavaksi kysytään just jonkun vitun Aku Ankan perään. Koitat sanoa, että ei kiinnosta niin ei se vaan oo hyväksyttävä vastaus.

Puhumattakaan Näistä supertarjouksista joissa saa ILMAISEKSI lehden. viimeiseksi sitten sanotaan, että tarvii vaan maksaa postikulut. Euron viikossa. kauniisti muotoiltu 52€/v lehtitilaus. Tai sitten saat ilman kuluja 8kk lehdet ja taas lopussa sanotaan, että pitää vaan ottaa se neljä kuukautta 60€ hintaan siihen päälle :david:.

Tein suoramarkkinointikiellon joulun jälkeen ja nyt on ollut ihanan hiljaista.

Tai kohteliaasti ilmottaa että erottaa juuri siiamilaisia kaksosia toisistaan eikä ehdi juuri nyt puhua.

Tai sitten vaan hankki sen jo mainitun suoramarkkinointikiellon niin ei tarvitse miettiä. Itsellänikin on, suosittelen lämpimästi.

Tai sitten vaan hankki sen jo mainitun suoramarkkinointikiellon niin ei tarvitse miettiä. Itsellänikin on, suosittelen lämpimästi.

Kaunis ajatus, mutta eipä välttämättä toimi. Ainakin firmat joissa ite oon ollu töissä, eivät paljon noista kielloista välittäneet.

Kaunis ajatus, mutta eipä välttämättä toimi. Ainakin firmat joissa ite oon ollu töissä, eivät paljon noista kielloista välittäneet.

Kuuluu toimia niillä yrityksillä, jotka ovat tuon liiton jäseniä. Ehkä kaksi puhelua on tullut tuon kiellon laittamisen jälkeen, kumpikin loppui lyhyeen kun sanoin että kielto on. Tätä ennen on siis puhelin soinut todella paljon.

Kaikki lafkat eivät tosiaan tuohon kuulu eivätkä siitä siksi perusta, mutta kyllä se silti toimii. Jo se, että puhelut ovat vähentyneet 99% on minusta enemmän kuin "kaunis ajatus".

"Uudistunut" Wrange !
Nyt paloi päreet lopullisesti Wrangelle ! Ilmeisesti alalla ei ole tarpeeksi kilpailua ( mitä vähän kyllä epäilen ), kun yritys on hoitanut jo pitkään hommansa huonosti ?

- todella pitkät toimitusajat 2-4vko. (kerran tuli viikossa) Erään tilauksen kohdalla olin odotellut toimitusta jo pari viikkoa, kun sitten soitin ja kysyin toimituksesta, niin neiti puhelimessa toteaa että "meillä on ollut nyt inventaario ja emme ole käsittelleet tänä aikana tilauksia lainkaan". Eivät sitten voineet asiasta mainita missään tilausta tehtäessä, lähes kuukausi meni kun sain sitten tilaamani tuotteet. Kyllä sapetti...
-
-

Kappas vaan, jollain muullakin kyseinen yhtiö on pistänyt sapen kiehumaan.

Tilasin Wrangelta jokunen aika sitten massaa! voimaa! -kirjan ja se tuli myös perille noin kahden viikon viiveellä. Sinänsä meikäläiselle yksi ja sama.

Pari viikkoa kirjan saapumisen jälkeen oli kotiinkuljetuksena meikäläiselle toimitettu vaatimattomat 129 euroa maksavat tangon ja painot (painoja yhteensä 49kg, tanko mallia satujumppa). Olin tuohon aikaan intissä ja vanhemmat tietty luulivat, että olin oikeasti moista kuraa mennyt tilaamaan ja maksoivat kiltisti laskun.

Nyt on tavarat lähetetty takaisin, toivottavasti myös rahat löytyvät tililtä kun seuraavilta lomilta saavun...

Voi vaan helvetti ihmetellä, mistä ovat saanneet päähän, että jotain tuollaista kuraa olisin tilannut. Saatana.

Ei se mikään kaunis ajatus ole. Toimii todella hyvin. Ihmettelen vielä kuinka nopeasti tuo tieto on jaettu eteenpäin.

Seinäjoen Onnela. Tai tarkemmin sanottuna portsari. Jumalauta, jätkä päästää alaikäisiä tyttöjä baariin vilkaisemattakaan ikää. Noh, ei siinä mitään, ihan sama mulle.
Mutta olimpa tuossa viime perjantaina kavereitten kanssa Onnelassa ja kaveria vähän heikotti. Käytiin sitten ulkona, tai minä pikemminkin saatoin kaverin ulos ja lähdin takaisin. Noh, näytin leimaa portsarille ja sanoi, että ei pääse nyt leimalla sisälle, pitää olla narikkalappu. Noh, kaivoin hetken narikkalappua taskusta ja menin näyttämään sen sille portsarille, joka sanoi "että ei nyt kyllä pääse, joudut jonottamaan". :curs:
Siinä vaiheessa kaverilta paloi käämi ja haukkui koko portsarin pystyyn.

Kuulin myös, että tämä minun samainen kaveri oli mennyt tyttöystävänsä kanssa käymään Onnelassa ja portsari oli katsonut kummankin henkkareita.
Ensin meni tämä tyttöystävä, joka on 19v. Päästettiin sisään.
Heti perään tuli kaverin vuoro, joka on myös 19v (vanhempi kuitenkin kuin tyttöystävänsä), niin tämä portsari ei päästänyt sisälle, koska sisään pääsi vain 20 vuotiaat.

Onnela on ihan jees mesta, mutta se portsari pitäisi laittaa jonkin tarkasti valvovan silmän alle. :curs:

"Bistrovitunpub" Soho, Tampere
Ei tarvinne selittää paikassa käyneille. Paikan henkilökunnalla aavistuksen verran liian isot kuvitelmat kaljabaaristaan. Todella ylimielistä kohtelua. Ja se tekofanitus brittifutikseen on säälittävää. Jos vielä Tampereelle joskus menen, niin sinne en ainakaan.

Gigantissa käyny pari kertaa tappelee tietokoneen kanssa. Takuukorjaushommat ei oikeen tunnu työntekijöitä kiinnostavan. Saatto olla viimenen kone minkä Gigantista ostan, aina sen verran nihkeetä palvelua saanu sieltä.

Gigantissa käyny pari kertaa tappelee tietokoneen kanssa. Takuukorjaushommat ei oikeen tunnu työntekijöitä kiinnostavan. Saatto olla viimenen kone minkä Gigantista ostan, aina sen verran nihkeetä palvelua saanu sieltä.

Gigantissa on muutenkin asiakaspalvelu aika kamalaa, saa oikeen ettiä mihin myyjät on tällä kertaa piiloutunut. Eikä tämä ole vain yhden kerran tapahtunut. Harmi sinällää kun suhteellisen halpa paikka mutta palvelu ei pelaa sitten yhtään.

Näin siis turun gigantissa.

Gigantissa on muutenkin asiakaspalvelu aika kamalaa, saa oikeen ettiä mihin myyjät on tällä kertaa piiloutunut. Eikä tämä ole vain yhden kerran tapahtunut. Harmi sinällää kun suhteellisen halpa paikka mutta palvelu ei pelaa sitten yhtään.

Näin siis turun gigantissa.
Juu, näin Turussa. Pääsin todistamaan tänään eräiden myyjien asiakaspalvelun huonoa osaamista: "Emmä, mä en oikeen, mä ennoo oikeen varma, öö, emmä oikeen ole perillä näistä, mut toi kaveri tuol tajuaa niitten pääl jottai"...Isokokoinen kaveri, jolla sellainen ote hommaan ja reippaus puuttui kokonaan.

Piti tiedustella näistä ns. "mokkuloista", mutta ilmeisesti vain yksi heistä oli perillä niistä ja hänkin jatkuvasti varattuna muiden seisoessa tyhjän panttina pyörittelemässä sormiaan. :jahas:

En muuten enää taida astua kyseiseen liikkeeseen.

Kaikki liikkeet joissa voi maksaa sirukortilla. Sinänsä tuo siru itsessään ja se, että sillä voi maksaa, on hyvä asia mutta se miten tunnusluvun näppäily on järjestetty. Yhtäkään liikettä ei ole tullut vielä vastaan jossa ei tarvitsisi pelätä, että takana tuleva asiakas taikka kassahlö. ei näe koodia. Ei varmaan olisi hirveän vaikea laittaa siihen näppäimistön päälle sellaista näkösuojaa. Ja jos hifistelemään haluaa alkaa niin näkösuoja voisi olla sellainen, että se näppäimistön päällä olisi sellainen kotelo jonne käsi työnnetään sisälle ja kotelon yläosa olisi läpinäkyvä koodin näpyttelijälle kun tämä katsoo suoraan näppäimistöä kohti mutta vieressä olevalla se "kalvo" tummuu lukukelvottomaksi. Tällaisiä kalvoja saa esim. läppäreihin jotta vierustoveri ei esim. lentokoneessa nää kun surffaat aikuisviihdesivuilla (todellisuudessa tuota myydään tietoturvan verukkeella).

Kerran jokunen vuosi sitten soitti telemarkkinoija ja oisi halunnut tehdä jonkinlaista tutkimusta. Soitteli mulle siinä aamukahdeksan aikoihin lauantaina. Olin juuri sängyssä nukkumassa perse pystyssä ja naama lattialla.(Älkää kysykö miten tollaseen asentoon sammunut.) Vastasin sitten puhelimeen ja sanoin josko tämä voisi antaa mulle nronsa niin soitan sitten myöhemmin hänelle takaisin kotiin kun itsellä on parempi tilanne. Sanoi ettei se valitettavasti käy. Kysyin sitten, miksi näin? Etkö halua että sulle soitellaan kotiin? Vastasi tietysti kyllä. Siihenpä sitten heitin, että juu sama täällä ja luuri kiinni. :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom