Seinäjoen Onnela. Tai tarkemmin sanottuna portsari. Jumalauta, jätkä päästää alaikäisiä tyttöjä baariin vilkaisemattakaan ikää. Noh, ei siinä mitään, ihan sama mulle.
Mutta olimpa tuossa viime perjantaina kavereitten kanssa Onnelassa ja kaveria vähän heikotti. Käytiin sitten ulkona, tai minä pikemminkin saatoin kaverin ulos ja lähdin takaisin. Noh, näytin leimaa portsarille ja sanoi, että ei pääse nyt leimalla sisälle, pitää olla narikkalappu. Noh, kaivoin hetken narikkalappua taskusta ja menin näyttämään sen sille portsarille, joka sanoi "että ei nyt kyllä pääse, joudut jonottamaan". :curs:
Siinä vaiheessa kaverilta paloi käämi ja haukkui koko portsarin pystyyn.
Kuulin myös, että tämä minun samainen kaveri oli mennyt tyttöystävänsä kanssa käymään Onnelassa ja portsari oli katsonut kummankin henkkareita.
Ensin meni tämä tyttöystävä, joka on 19v. Päästettiin sisään.
Heti perään tuli kaverin vuoro, joka on myös 19v (vanhempi kuitenkin kuin tyttöystävänsä), niin tämä portsari ei päästänyt sisälle, koska sisään pääsi vain 20 vuotiaat.
Onnela on ihan jees mesta, mutta se portsari pitäisi laittaa jonkin tarkasti valvovan silmän alle. :curs: