[***Musta Lista***]

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu
Voisin lisätä tähän Leather Heavenin.
Tilasin netissä sieltä Yamahan nahkatakin (299€) maaliskuussa (-05). Soitin vielä ja varmistin että tilaus oli tullut. Homma OK. Tulee 4-6vkssa.
Huhtikuussa soitin ja kyselin missä vaiheessa takki on. Vastaus :on tulossa. ilmoitetaan ku on heillä
Ei tähän päivään ole mitään kuulunu......

Eli ei ole tainnu vielä tulla:jahas:
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
mitä informaatioon tulee niin ymmärrän kyllä helvetin hyvin että tieto ei välttämättä kulje sieltä huoltohallista kovin minuuttiaikataululla jonkun random-matkaoppaan korviin. toki asiakaspalvelu on aina asiakaspalvelua ja nimenomaan oppaan täytyisi selvittää mahdollisimman kattavasti mikä mättää ja kuinka kauan mutta kun se ei aina ole heistä kiinni..joten malttia kansalaiset vaikka se varmasti vituttaakin jähiä kentällä vuorokausi tolkulla:piis:

Kyllähän tuo ihan totta on. Enkä mä oppaita tuosta ole syyttämässä. Lähinnä tilanne, jossa olet lomalla ilman majoitusta, rahaa ja ruokaa, ja opas sanoo ettei hän nyt voi mitään tehdä, tai ei hän tiedä mitä pitäisi tehdä on sellaisia lauseita, mitä oppaan duunissa tai asiakaspalvelussa ei saisi ikinä sanoa. Ja kun noissa tilanteissa opastetaan nimenomaan ensimmäisenä soittamaan sille oppaalle.

Noihin myöhästelyihin matkatoimistoilla pitäisi olla selvät toimintatapamallit miten menetellä, ja oppaat kouluttaa noihin tilanteisiin. Toivottavasti jatkossa onkin, ja toisilla lentoyhtiöillä/matkatoimistoilla ilmeisesti onkin, kun homma on toiminut paremmin vaikka on myöhästelyjä.

Jos yksi asia kusee lomalla niin se tuskin haittaa ja unohtuu nopeasti, mutta kun käytännössä koko loma menee vituiksi, niin se rassaa jo vähän enemmän (vaikka sairastelua nyt ei tietenkään ole matkatoimiston vika, mutta jos ne terveenä vietetyt lomapäivät menee vituiksi matkatoimiston mokailun takia niin...).

Ai niin, ei ole kuulunut vieläkään mitään reklamaatiosta, vaikka tällä viikolla piti soitella viimeinkin ja kertoa asiasta. En jaksa enää jättää soittopyyntöjä asiasta, kun niillä ole mitään vaikutusta. Lähtee ensi viikollla kuluttajavirastoon tjsp. valitus. Reklamaatiota jättäessäni sanottiin että käsittelyaika on 3 viikkoa, ja palautteet käsitellään saapumisjärjestyksessä. Joopa joo. Ei vaan anna puljusta hyvää kuvaa, jos itse soitan loman aikana ja pyydän että korjaavat nettisivuilleen virheelliset tiedot, ettei muiden loma mene vituiksi, ja kun teen valituksen asiasta palattuani suomeen, niin väittävät että tieto on ollut koko ajan oikein nettisivuilla, tai vaihtoehtoisesti että puhun paskaa. Reilu meininki.
 
Nebulan voisi lisätä listaan. Eli Nebula

Ei omia kokemuksia mutta Hopeinen Omppu sai kokea karvaasti tuon yhteistyö"kumppanin":

Tilanne päällä

Hopeinen Omena on suljettu sponsorimme Nebulan toimesta (ja varoituksetta, kiitos tästä).
Asiaan ehkä palataan, jos palataan. Jos sinulla on tiedossa uusi sponsori joka voisi
tarjota Hopeiselle Omenalle uuden kodin, ota yhteyttä osoitteeseen xxxxx@xxxx.xxx

Päivitys 18.2.2008 klo 13:53:
Vanhoista tiedoista on saatu tietokantadumppi ja uuden kodin avaamiseksi käydään jo neuvotteluja.
Mitään tietoja ei pitäisi olla menetetty. Samalla suoritetaan muunnos uudempaan phpBB3-versioon.
http://hopeinenomena.net/

:curs:
 
Teki mieli laittaa seuraava Iltalehden sivuilta löytyvä "Oma blogi", joka on otsikolla "Tiskin Takaa".

Minusta tämä osuu tänne kun nakki silmään, eli aiheeseen liittyen. Poistan tai poistakaa jos ei osunut. Kyseisessä blogissa joku ilmeisesti kodinkone alalla työkentelevä tai työskennellyt ihminen avautuu vaikeista asiakkaista, omalaisensa mustalista tuokin.

Kaverin kanssa tuli naurettua näille. Pitää vielä mainita, että itse en ole kirjoittaka enkä toimi alalla. :lol2:

Iltalehti - Oma - Tiskin Takana

Tähän liittyen:

www.aasiakas.net
 
Joensuun Nissen :down:
Tietyltä iäkkäämmältä naispuoliselta myyjältä saa aivan uskomattoman huonoa ja tylyä palvelua.
Eikä optikkokaan ollut oikein asiansaosaavaa sorttia..:jahas:
 
Mustalle listalle sopii hyvin Musta pörssi. Koko maan kattava huono asiakaspalvelu, puutteelliset valikoimat sekä nykyään myös kuluttajaa aliarvoiva mainonta.
Mä olen vähän eri mieltä ainakin Turun Mustan Pörssin osalta. Siellä olen saanut suhteellisen hyvää palvelua. Tosin joskus vituttaa se, kun siellä ei tunnu löytyvän tarpeeksi myyjiä.

Mutta ongelmatilanteet ovat päättyneet yleensä kuitenkin "hyvin mielin", mikä on tärkeintä.
 
Suomi soffa on mainittu aikasemminkin, mutta sanon sen taas. Lempäälän Ideaparkin liike on ihan täyttä paskaa. Pöydän ostossa tietojen antaminen myyjän koneelle kesti 30min.

Sit ne oli tilannu viä väärät tuolit, jotka itse hain varastolta. Luulin, et varaston väki oli antanut väärät jakkarat. Liikkeestä sanottiin, että uusien tilaaminen kestää 2 kuukautta. Joo, joo. Otettiin sitten ne viimeset näytetuolit ja roudattiin itte himaan.

Tänään tuli lasku, joka oli ihan väärin ja mitään hyvitystä ei ollut tullutkaan marraskuun episodin sössimisestä, vaikka luvattiin.

No, sain tänään kylläkin asiat kai järjestyyn kun soitin sinne vihasen puhelun...

Ei enää sieltä mitään.
 
Hätilän Siwa, Hml!
Siis vittu huh huh! Kassalla siinä latosin ostokseni hihnalle.. Muija ei reagoinu mitenkään vaan vittu viilas kynsiään!! Rupesin kaivamaan rahat siinä valmiiksi esille ja tuijottelin niitä iltapäivälehtien lööppejä. KUNNES kuuluu " Noh, meinaaksä maksaa nää vai et":eek:.

Maksoin, pakkasin ja sanoin tälle ylimeikatulle tympeelle tytölle, että onks joku kussu huoran puuroihi ja lähin meneen.

Ihme kun nää tälläset ihmiset ei tajuu vaihtaa duuniansa jos niin vituttaa olla ystävällinen asiakaspalvelu alalla.
 
Maksoin, pakkasin ja sanoin tälle ylimeikatulle tympeelle tytölle, että onks joku kussu huoran puuroihi ja lähin meneen.

:lol2:
 
"Uudistunut" Wrange !
Nyt paloi päreet lopullisesti Wrangelle ! Ilmeisesti alalla ei ole tarpeeksi kilpailua ( mitä vähän kyllä epäilen ), kun yritys on hoitanut jo pitkään hommansa huonosti ?

- todella pitkät toimitusajat 2-4vko. (kerran tuli viikossa) Erään tilauksen kohdalla olin odotellut toimitusta jo pari viikkoa, kun sitten soitin ja kysyin toimituksesta, niin neiti puhelimessa toteaa että "meillä on ollut nyt inventaario ja emme ole käsittelleet tänä aikana tilauksia lainkaan". Eivät sitten voineet asiasta mainita missään tilausta tehtäessä, lähes kuukausi meni kun sain sitten tilaamani tuotteet. Kyllä sapetti...

- Uutta vuoden 2008 kuntokuvastoa olen odotellut nyt 1,5 kuukautta. Kyselin yli pari viikkoa sitten että voisivatko lähettää sen. Viikon päästä tuli vastaus että "meillä on nyt suuria muutoksia meneillään, että kuvastoja ei olla kaikille ehditty postittelemaan, mutta laitetaan heti tulemaan" Tämä vastaus tuli 11.2. ja ei ole kuvastoa tullut vieläkään...

-sairaan kalliit hinnankorotukset lisäravinteissa omistajavaihdon myötä. Esim. Weiderin maximum proteiinijuoma 5,20e pullo ( ennen 4,50e) Vastaavan tuotteen saa Ruotsista 3,90e ja Saksasta hintaan 2,50e pullo. Syytä korotukseen ja muutenkin kalliiseen hintaan sain vastaukseksi että "proteiinin markkinahinta maailmalla on niin korkea että sen vuoksi hinta on tämä ja että kyllä ne siellä Saksassakin joutuvat hintoja nostamaan". Ei ole ainakaan vielä noussut hinnat Saksassa eikä Ruotsissakaan.

Laskin sitten että jos teen seuraavan lisäravinnetilaukseni (weiderin tuotteet) Saksasta niin säästän jopa 30,00e Wrangen hintoihin verrattuna ja vaikka postituskulut Saksasta Suomeen on laskettu mukaan niin säästö on silti tuo 30 euroa! Uskomatonta !

Tein tilaukseni saksalaiseen weiderin tuotteita myyvään lisäravinnekauppaan. Säästöa tuli reilusti yli 30 euroa ja toimitusaika oli todella nopea, vain 6 päivää !!!

Bye Bye Wrange !
 
joo ei jumalauta! tarkoitus olisi tässä kesällä velipojan skootteri pistää uuteen uskoon tekniikan ja ulkokuoren puolesta. Utelin sitten maalauksia entisen kotikaupungin maalaamoista koska veli asuu vielä kotosalla jossa projekti olis tarkoitus toteuttaa..noh soitto ensimmäiseen maalausliikkeeseen antoi suht asiallisen hinta-arvion maalauksesta (n.300-400e)..Kiitin arviosta ja kerroin palaavani asiaan lähempänä projektin ajankohtaa. hintavertailun vuoksi kilauttelin sitten seuraavaan paikkaan. AHMON AUTOMAALAAMO IISALMESSA..juopolta kuullostanut vittuuntunut hemmo vastasi örähtämällä luurin ja selitin asian..ukko putosi kärryiltä heti kun mainitsin sanat skootteri ja katteet.selitin siis uudestaan. jätkä keskeytti selitykseni ja tokaisi lyhyesti :EI KIINNOSTA!.eivät kuulema ala väkertelee minkään pikkupaskan kanssa koska siitä ei kuulema saa tarpeeksi rahaa(näin siis sanatarkasti)?!ihmettelin ääneen eikö herroja työ kiinnosta ja kiitin tyhjästä mut sain luurin korvaan melkein samantien.siis mitä vittua meneekö pikkukylän maalaamoilla muka noin hyvin ettei 400€ kiinnosta käytännössä puolen päivän hommasta?! Tämä on siis toinen kerta jo kun kyseinen pulju loistaa mahtavalla asiakaspalvelullaan..ensimmäisen kerran pari vuotta sitten kiikutin auton body kitin maalaukseen mutta ei sekään kiinnostanut koska pelkäsivät etteivät saa tarpeeksi hyvää jälkeä joten eivät pilaa "mainettaan"..En tiedä johtuuko tää mun naamasta vai mikä vittu tässä nyt kusee?! olen näiden kahden projektin aikana soitellut ja käynyt varmaan 10 eri maalaamossa ja käytännössä kaikissa nää paskaset kaljamaha duunarit aukoo naamaa tai pitää vittu ihan pellenä. noh maalaushomman hoidan itse kuten alunperinkin ajattelin..
 
No niin, sain päätökseen Finnmatkat-reklamaationi. Vaikka asian selvittämiseen meni 8 viikkoa, niin korvaus virheestä on mielestäni hyvin kohtuullinen ja kohottaa mielikuvaa yrityksestä parempaan suuntaan. Ei tarvinnut lähettää tositteita ja muutenkin asia sujui lopulta jouhevasti. Osittain myöhästymiseen oli vaikuttanut ilmeisesti se, että olivat lähettäneet sähköpostia osoitteeseen jolla matkan aikoinaan varasin, ja osoite ei enää ollut käytössä. Lisäksi lentojen myöhästelyistä aiheutuneet reklamaatiot ilmeisesti ruuhkauttivat niiden käsittelyn.
 
Älkää ostako Delta-autosta koskaan mitään. Jos ostatte ns. "halvan" auton Delta-autosta, tulette ajamaan paskalla autolla, joka on aina rikki ja korjaukset maksavat 50% enemmän kuin missä tahansa muualla. Kaiken lisäksi Delta-auton tuomia merkkejä fiat, kia, lada ei voi huoltaa muualla kuin Delta-autossa. Sieltä auton hankkituasi olet pohjattomassa kaivossa johon syydät rahaa, eikä auto kuitenkaa koskaan toimi, ellet myy hankkimaasi paskaa autoa pois. Unohda 1% käsirahat, säästä rahat oikeaan autoon. Osta laadukkaampi auto mistä tahansa muualta ja säästä ylläpito kustannuksissa toisen auton verran.
 
Eräällä firmallakin meni Delta-autolla sukset ristiin aika pahasti ja tuosta liikkeestä ei enää liisareita saa edes mennä kyselemään. Eli paljon asiaa edellisessä. Välttäkää Delta-Autoa kuin ruttoa (sanoohan sen jo automerkit mitä he edustavat :urjo: )
 
Jossain vaiheessa olen harkinnut antavani jotain pientä hyväntekeväisyysavustusta autoliitolle, ovathan sentään tärkeän asialla. En kyllä enään, soittivat tänään varankeräystarkoituksessa. Oli autoliiton varainkerääjä sen verran .. hmm, no joo. Soittaja mutisi jotain epämääräistä puhelimeen - ruoka suussa. Kun siitä mumisemisesta sai selvän, sanoin "ei kiitos" (oli kiire töissä). Kaveri toisti kysymyksen ja minä vastauksen, niin löi luurin korvaan.

No, tyylinsä kullakin, mutta jos jotain vapaaehtoisavustuksia kysytään, niin pitäisi kuitenkin jonkinlainen etiketti mielestäni olla hallussa ( vaikka puhelinnakki ei kiinnostaisikaan). Omalta kohdalta päätös avustuksien antamiseen ko. tahoa kohtaan tuli kuitenkin tehtyä. :curs:
 
Oli joskus nuorempana mopo korjauksessa Timpan pajalla porissa sähkövioista.Joka kerta kun soitti ja kysyi että oliko mitään saatu aikaiseksi niin ei kuulemma mitään oltu keretty tekemään. Siinä sitä sitten meni puolet ajokaudesta siihen että mopo seisoi sateessa.:curs:
Sitten Timppa oikeen vitsin murjasi. Mun isä oli soittanut sinne ja Timppa oli sanonut että mun mopo olisi ollut viritetty:anssi: että korjaus ei menisi takuuseen, sain sitten pikkasen kuulla siittä kun tulin kotiin.Ei varmaa keksinyt enään mitä olisi tehnyt ja siittä olisi varmaa tullut kauhee vaiva niille.Haettiin sit mopo pois. Vedettiin sitten isän(entinen sähkömies) kanssa johdot uudestaan.Se oli sallanen puolen tunnin homma ja kaikki toimi niin kun piti.:worship:
Sen jälkeen ei mopoa sinne enään vietty.
 
Aika paljon tässä mustassa listassa (eli listassa, jonka pitäisi varoittaa kuluttajia epärehellisistä tai epäluotettavista kauppiaista) tuntuu olevan vuodatuksia yksittäistapauksista. Se, että itselleen on sattunut kusipäinen kassaneiti tai pankkivirkailija, ei meinaa mitään, vaikka suututtaakin. Joku Siwan tai Esso-ketjun boikotoiminen kusipäisen myyjän takia Tampereen Hervannasta on tosi fiksua.
 
"Uudistunut" Wrange !
Nyt paloi päreet lopullisesti Wrangelle ! Ilmeisesti alalla ei ole tarpeeksi kilpailua ( mitä vähän kyllä epäilen ), kun yritys on hoitanut jo pitkään hommansa huonosti ?

- todella pitkät toimitusajat 2-4vko. (kerran tuli viikossa) Erään tilauksen kohdalla olin odotellut toimitusta jo pari viikkoa, kun sitten soitin ja kysyin toimituksesta, niin neiti puhelimessa toteaa että "meillä on ollut nyt inventaario ja emme ole käsittelleet tänä aikana tilauksia lainkaan". Eivät sitten voineet asiasta mainita missään tilausta tehtäessä, lähes kuukausi meni kun sain sitten tilaamani tuotteet. Kyllä sapetti...

- Uutta vuoden 2008 kuntokuvastoa olen odotellut nyt 1,5 kuukautta. Kyselin yli pari viikkoa sitten että voisivatko lähettää sen. Viikon päästä tuli vastaus että "meillä on nyt suuria muutoksia meneillään, että kuvastoja ei olla kaikille ehditty postittelemaan, mutta laitetaan heti tulemaan" Tämä vastaus tuli 11.2. ja ei ole kuvastoa tullut vieläkään...

-sairaan kalliit hinnankorotukset lisäravinteissa omistajavaihdon myötä. Esim. Weiderin maximum proteiinijuoma 5,20e pullo ( ennen 4,50e) Vastaavan tuotteen saa Ruotsista 3,90e ja Saksasta hintaan 2,50e pullo. Syytä korotukseen ja muutenkin kalliiseen hintaan sain vastaukseksi että "proteiinin markkinahinta maailmalla on niin korkea että sen vuoksi hinta on tämä ja että kyllä ne siellä Saksassakin joutuvat hintoja nostamaan". Ei ole ainakaan vielä noussut hinnat Saksassa eikä Ruotsissakaan.

Laskin sitten että jos teen seuraavan lisäravinnetilaukseni (weiderin tuotteet) Saksasta niin säästän jopa 30,00e Wrangen hintoihin verrattuna ja vaikka postituskulut Saksasta Suomeen on laskettu mukaan niin säästö on silti tuo 30 euroa! Uskomatonta !

Tein tilaukseni saksalaiseen weiderin tuotteita myyvään lisäravinnekauppaan. Säästöa tuli reilusti yli 30 euroa ja toimitusaika oli todella nopea, vain 6 päivää !!!

Bye Bye Wrange !

Yli 2 viikkoa kesti mullekin tulla yksi pieni paketti. Vittu paskaa palvelua, jos vittu kestää varastotuotteen toimitus yli 2 viikkoa. :curs:

No, ei siinä mitään tulihan se sitten, mutta enään en tilaa tosta paska firmasta mitään.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom