[***Musta Lista***]

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu
Mutta se ei käy edes halpiskaupassa, että myyjä myy hengenvaarallista tuotetta tietäen sen olevan sellainen. En minä oikein ymmärrä, kuinka välinpitämätön pitää olla, että pystyy silmät kirkkaina myymään toimimattomia autonrenkaan kiinnitystyökaluja.

No tuskinpa myyjä tuotetta ihan hengenvaarallisena on pitänyt... :rolleyes:

Kannattaa vain oppia se että halpaa ja hyvää ei oo olemassakaan... ;)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kiristettiinkö mutterit/pultit 100 km ajon jälkeen (ainakin minun auton ohjekirjassa lukee, että pitää tehdä näin ja yleisestikin suositellaan), vai ehdittiinkö 100 km edes ajaa?

tämä on yleinen käytäntö joka paikassa, mutta auto kerkisi liikkua noin 7-8 kilometriä kun onnettomuus tapahtui.

Olivatko momenttihylsyt tarkoitettu paineilmatyökaluille (oletan, että prayer käyttää sellaisia)?

joo ei ole ylimääräistä aikaa/kuntoa/kiinnostusta ruveta ristikolla punomaan kiinni:D

Mutulla heitän, että tuohon voisi vedota, että jos ei ole tarkoitettu paineilmatyökaluille se "hakkaus" voisi hajoittaa sen momenttimekanismin. Tiedä en, prayer varmaan tietää
paremmin.

ne "oli" siis täysin siihen käyttöön tarkoitettu.
Tämän myyjä teki ostohetkellä minulle harvinaisen selväksi..

Mutta mutta jos on noudatettu ohjeita ja hylsyjä käytetty oikealla tavalla ja ovat silti aiheuttaneet vahinkoa (ovat ts. paskoja) niin vahingonkorvauskannetta vetämään ja motonet maksumieheksi

sikäli paskamainen homma. Tiesin itse miten toimisin motonetin henkilönä tällaisessa tilanteessa ja niin he tekivätkin.
Vetosivat siihen että tuotteita on käytetty väärin (ei ollut),
Pultit on kiristetty huolimattomasti (no jos ne ei sillä sen tiukempaan menneet) olen käyttänyt eriavainta (:rolleyes:).

todella helppo kiertää asia kaupan kannalta.

tällainen juttu siis.

ainoa mikä asia minua koko hommassa ärsyttää on se , etten osunut sillä hylsypaketilla siihen myyjään...
Kannattaa vain oppia se että halpaa ja hyvää ei oo olemassakaan...

jea, aina harva se päivä kun asiakas sanoo -"että tarvitsen hyvät ja halvat renkaat"
Vastaan että- : "eli kaksi sarjaa siis? kummat pannaan suoraan alle?" :D

Jos myyjä on tiennyt tuotteen olevan paska, eli kiristävän liian löysään, niin aika outoa toimintaa. On todennäköistä että niitä viallisia hylsyjä on hyllyssä läjäpäin. Eli ei pitäisi olla ongelmaa näyttää toteen viallista tuotetta. Sinuna Prayer tekisin sen kanteen, koska kyseessä on vaarallinen tuote. Voi olla että vedetään markkinoilta koko roska...

1. Jyväskylän Tapiola-vakuutusyhtiö, keskustan konttori. Sovin vanhemman rouvashenkilön kanssa tapaamisajan 2 kertaa joista kummatkin menivät pieleen kyseisen ihmisen mokailun takia. Lopulta tapaaminen onnistui ja tein vakuutussopimuksen jossa piti olla 0-omavastuu. Kun ensimmäinen lasku saapui niin omavastuu olikin 85 euroa. Vakuutushenkilö ei vastannut puheluihin, sähköposteihin tai soittopyyntöihin. Lopulta soitin Tapiolan pääkonttoriin ja sanoin ko. vakuutuksen irti ja sain parinkin henkilöstöjohtjan yhteystiedot joille minua kehoitettiin antamaan palautetta tapahtuneesta. Annoin palautetta ja molemmat johtajat ilmoittivat että minua palvellut henkilö ottaa yhteyttä, selvittää asian ja esittää pahoittelunsa tapahtuneesta. Kyseinen rouva ei ole ottanut yhteyttä joten kovin vaikeaa taitaa olla tunnustaa virheensä. Taidan ihan periaatteesta siirtää vakuutukset jonnekin muualle.

2. Jyväskylän Delta-auto. Ostin kesällä uuden auton ja nyt syksyllä on pitänyt hypätä vähän väliä siellä huollossa kun lisävarusteita ei ole asennettu kunnolla. Aluksi sisätilan- ja moottorinlämmittimet eivät toimineet ja auto meni huoltoon. Selvisi että lämmittimien johtojen pistokkeita ei oltu työnnetty "pohjaan" saakka. Talvirenkaiden vaihdon jälkeen renkaista alkoi kuulua ihmeellinen hinkutus. Selvisi että renkaiden liimapainot ottavat kiinni jarrusatuloihin mikä johtunee siitä että minulle myytiin liian pienet vanteet. Ei kun taas huoltoon.

Huollon palvelu on sinänsä ollut erittäin asiallista ja nopeaa mutta vituttaa järjestellä työaikoja ja lasten hoitoa uusiksi jotta pääsee viemään autoa huoltoon Delta-auton huolimattomuuden takia.

Tässä teille vastaus, kannattaako käyttää konetta lukkopulttien kiristämiseen. Kopsasin tuolta, yllättäen, vituttaa-ketjusta.. Karmeeta vitutusta herättää vieläkin.

joo ei ole ylimääräistä aikaa/kuntoa/kiinnostusta ruveta ristikolla punomaan kiinni:D

Ja siitä seuraa tätä..

Joskus ihmisellä on vain huonoa tuuria... :itku:

Ajattelin tiistaina vaihtaa talvirenkaat rakkaan :haart: autoni alle. Talvirenkaat on säilytyksessä eräällä varastolla. Kun olen ajamassa autoa sisään, tempaisee tuuli auki olevan oven kiinnikkeen irti ja ovi paiskautuu auton kylkeen etulokasuojan kohdalle. Lommo ja maalipinta rikki. Auto on musta vuoden -96 farkku. Värisävyn 100 % täsmääminen on mahdotonta, jaoten koko auto pitää ylimaalata... :itku:

Auton lopulta sisään saatuani en ryhdy itse vaihtamaan niitä, koska en ole varma kiristysmomentista ja siksi lastaan renkaat vain kyytiin ja renkasliikkeeseen..

Renkasliikkeessä on tunnin jono. Ei paha, hännille vaan ja iltasanomat nenän alle. Tunnin jonotus ja auto työn alle. Ensimmäinen nurkka ylös, rengas irti ja taknurkkaa ruvetaan nostamaan ylös. Asentaja käyttää pulttikonetta (tai mikä helvetin paineilmapyssy se nyt onkaan) ja hajoittaa lukkopultin hylsyn. Hommat seis. :itku: Missään ei ole vastaavaa hylsyä tietenkään ole (sehän niiden idea on) joten se siitä. Yksi talverengas saadaan laitettua kiinni, mutta siitäkin jää puuttumaan yksi pultti.

Aamulla klo 7 korjaamolle, jossa yritetään hitsata lukkopultteihin mutteria, jonka avulla sit saatais se pultti pois.. :itku:

Kolmen tunnin päästä asentaja luovuttaa. Vanteessa hitsaus jälkeä ja pultin ympärillä vanteessa pahoja jälkiä. Vanteet on alkuperäiset Volvon t-5r:n 17" vanteet ja hinta sinisellä tiskillä 389 €/kpl. Soitto Örumiin joka tuo ko. lukkopultteja. "Ota digikameralla kuva ja lähetä se tänne" sano nuori myyjä. Tuumailin ja soittelin siinä sen hylsyn perään. Tällä välillä kaveri sano että mene sen pultin kanssa sinne Örumiin ettei kuvan kaa tun ongelmia jne. Noh, soitto Örumiin ja uusi myyjä. "Eikun tuu tänne vaan, meillä on sellainen sarja niitä hylsyjä kassakaapissa, josko sieltä löytyis". Minä tuhatta ja sataa sinne.

Ajaessani halliin sisälle syttyy kojelautaan "service" valo. Tämäkin vielä. Soitto Biliaan, josta kerrottiin että ei huolta, valo vain muistuttaa tulevasta huollosta. HUH!

Örumissa ei löydy vastaavaa hylsyä. Kokeillaan murtosarjalla, mutta koska pultit on vedetty liian kireälle, antaa "murtopultti" periksi. Kuva pultista ja tilaus hylsystä vetämään.. Menee hyvällä tuurilla maanantaille. :itku:

Jokivarren rengas Korsosta joka rikkoi hylsyn, ei suostu korjaamaan edes uutta hylsyä rikki menneen tilalle, palauttavat rahat, 13 e, jotka maksoin eilen renkaiden vaihdosta. Vittu saatanan kusipäätä sai kuunnella neuvotellessani asiasta.

Soitto kuluttaja-asiamiehelle, jonka vastaus, 32 minuutin jonotuksen jälkeen on selvä, rikkoja maksaa.

Örumin ystävällinen henkilökunta :worship: järjesti mulle ajan Vianoriin, ja jollekkin ammattiasentajalle, joka poraa ne lukkopultit irti. Ja saan uudet lukkopultit ja hylsyt, ja ennen kaikkea sen KOODIN jolla saa uuden hylsyn parin päivän sisällä.

Eli projekti jatkuu illalla. Maanantaina soitto kuluttaja-asimiehelle, joka saa homman hoitaakseen. Vittu yhden pulttisarjan takia!!!

Mä oon ihan loppu. Ei voi yks talvirenkaiden vaihto olla näin vaikeaa.. :itku:

Motonet on peseestä ja poikittain.

Henkilökunta ei tiedä mistään mitään:

Paskapuhe.

Myyjä väitti että ostamani hylsyt ovat juuri oikeita auton pulttien/muttereiden kiristykseen.
Vitut. (autosta lähti rengas irti). Vein ne takasin liikkeeseen ja sanoin että mitä VITTUA!!
Momenttilukema mikä hylsyssä lukee on oikea mutta myyjä sanoi sitten loppujenlopuksi hieman asiallisesti (en uhkaillut:D:rolleyes:) suostuteltuani että hylsyt eivät kiristä puoliakaan siitä mitä luku antaa olettaa. sittenhän sanoi että mitä jos kiristäisit ensin tällä ja sitten normaalilla hylsyllä? :curs: silloin räjähti. Heitin sen hylsypaketin (tämä vähän kadutti jälkeenpäin) sitä myyjää kohti (väisti sen) ja sanoin että pidä hylsys saatana!

Oletko ottanut jo kuluttaja-asiamieheen yhteyttä? Jos kerran tietoisesti myydään viallista/vaarallista tuotetta. Yleensähän firmat ei korvaa välillisiä vahinkoja, todenäköisimmin firma saa pienet näpsyt kuluttaja-asiamieheltä ja sinä saat uuden momenttiavaimen. Kuitenkin näytti olevan senverran rahaa pelissä(ja melkein vakavempaakin sattunut) että kannattaa kyllä yrittää saada rahallistakin korvausta.

Itse olen tuon kyllä todennut, että halvan/halpiskaupasta ostetun tuotteen takuu ja myyjän vastuu sen toimintaan tuntuu liikkeiden mielestä päättyvän siihen kun perävalot häipyy näkyvistä. Saa aina taistella myyjää vastaan saadakseen tuotteelle siihen kuuluvan takuun(niin, en oleta tuotteiden olevan ikuisia, mutta jos tuote kestää moninkertaisesti vähemmin kuin sen olisi voinut pahalla tahdollakaan olettaa kestävän, niin silloin on myyty paskaa ja myyjäliike korvaa sen). Harvemmin on valehdeltu niin paljon päin naamaa kuin juuri tuollaisissa tapauksissa. Syytetään asiakasta siitä että ollaan käytetty tuotetta väärin tai tahalleen rikottu se(wtf? niimpä...).
Esim. Intersportista ostettujen polkupyörien takuu on "kulutusosa"(lukekoon niissä lappusissa mitävaan). On aivan normaalia, että osat alkavat murtumaan irti/poikki muutaman viikon jälkeen ostohetkestä, tällöinhän on myös luontevaa syyttää asiakasta siitä että se on tahalleen rikottu. Muistetaan myös seuraavaan hengenvetoon kaupata uutta osaa tilalle(moninkertaiseen hintaan) kun nuo polkupyörässä alunperin kiinniolevat ovat vain "kulutusosia". Kovin on yllättävää myös se, että osa yllättäen kuuluukin takuun piiriin kun kuluttaja-asiamies alkaa soittelemaan perään :D

Ja siitä seuraa tätä..

valitettavasti rengasliikkeillä ei ole aikaa punoa niitä kiinni ristikoilla..

Oletko ottanut jo kuluttaja-asiamieheen yhteyttä?

annoin asian yhdelle lakimiehistäni hoidettavaksi ja hän sanoi että valitettavasti asia on vähän turhan hankala minun kannaltani...

Jos kerran tietoisesti myydään viallista/vaarallista tuotetta. Yleensähän firmat ei korvaa välillisiä vahinkoja, todenäköisimmin firma saa pienet näpsyt kuluttaja-asiamieheltä ja sinä saat uuden momenttiavaimen.

tarjosivat minulle uutta sarjaa, mutta annoin olla. mitä olisin tehnyt niillä?

Kuitenkin näytti olevan senverran rahaa pelissä(ja melkein vakavempaakin sattunut) että kannattaa kyllä yrittää saada rahallistakin korvausta.

kaduttaa jo kun otin koko jutun esille. juttu vaan on niin että asia ei SAA ottaa julkisuutta.. kuitenkin, raha ei ole tässä asia joka kaivertaa.
Vaan se että syytän koko tapahtumasta itseäni koska menin luottamaan siihen myyjään.
Tunnen itse olevani syyllinen koko tapahtumaan. En välitä omasta hengestäni mutta tuntuu pahalta jos jonkun pienen elämä on vaarassa minun takiani..
Joskus ihmisellä on vain huonoa tuuria...

tässä tapauksessa kyse oli kylläkin vain ammattitaidosta. tai sen puutteesta..

Ajattelin tiistaina vaihtaa talvirenkaat rakkaan autoni alle. Talvirenkaat on säilytyksessä eräällä varastolla. Kun olen ajamassa autoa sisään, tempaisee tuuli auki olevan oven kiinnikkeen irti ja ovi paiskautuu auton kylkeen etulokasuojan kohdalle. Lommo ja maalipinta rikki. Auto on musta vuoden -96 farkku. Värisävyn 100 % täsmääminen on mahdotonta, jaoten koko auto pitää ylimaalata...

jos autoa ei ole maalattu jälkeenpäin niin vastaavien ovien löytäminen ei ole edes vaikeaa.
Auton lopulta sisään saatuani en ryhdy itse vaihtamaan niitä, koska en ole varma kiristysmomentista ja siksi lastaan renkaat vain kyytiin ja renkasliikkeeseen..

renkaissa on turha käyttää mitään tiettyä momenttia jos ne itse sinne alle laittaa.
Joskus renkaita ei saa ja joskus ne pitää laittaa tiukkaan. riippuu tapauksesta.
Sellainen napakka kiristys. ei naama irvessä metrin jatkovarrella.
Renkasliikkeessä on tunnin jono. Ei paha, hännille vaan ja iltasanomat nenän alle. Tunnin jonotus ja auto työn alle. 1)Ensimmäinen nurkka ylös, rengas irti ja taknurkkaa ruvetaan nostamaan ylös. 2)Asentaja käyttää pulttikonetta (tai mikä helvetin paineilmapyssy se nyt onkaan) ja hajoittaa lukkopultin hylsyn. Hommat seis. Missään ei ole vastaavaa hylsyä tietenkään ole (sehän niiden idea on) joten se siitä. Yksi talverengas saadaan laitettua kiinni, mutta siitäkin jää puuttumaan yksi pultti.

1) mistähän liikeestä on kyse? oliko ruuhkaa niin paljon että nosturia ei ollut aikaa käyttää?
2) lukkopultin kuuluu kestää paineilmatyökalulla aukaiseminen. toisekseen, IMO lukkopulttien tai muttereiden käyttö on todellakin turhaa jos ne on jostain biltemasta tai vastaavasta tilattuja. ihmiset jotka vanteita varastavat omistavat melkoiset valikoimat näitä erikoisavaimia..

Kolmen tunnin päästä asentaja luovuttaa. Vanteessa hitsaus jälkeä ja pultin ympärillä vanteessa pahoja jälkiä. Vanteet on alkuperäiset Volvon t-5r:n 17" vanteet ja hinta sinisellä tiskillä 389 €/kpl.

itsellänikin on 17" ÖRUMIN vanteet ja ja tuosta hinnasta saa kyllä sen 150e hinnasta pois per kappale. eli aika kovalla hinnalla myy kyseinen liike noita vanteita.

Örumissa ei löydy vastaavaa hylsyä. Kokeillaan murtosarjalla, mutta koska pultit on vedetty liian kireälle, antaa "murtopultti" periksi. Kuva pultista ja tilaus hylsystä vetämään.. Menee hyvällä tuurilla maanantaille.

aika hidasta toimintaa? et tiedäkkään miten nopeasti liikkeet tavaraa saavat jos TODELLA haluavat..

Jokivarren rengas Korsosta joka rikkoi hylsyn, ei suostu korjaamaan edes uutta hylsyä rikki menneen tilalle, palauttavat rahat, 13 e, jotka maksoin eilen renkaiden vaihdosta. Vittu saatanan kusipäätä sai kuunnella neuvotellessani asiasta.

Soitto kuluttaja-asiamiehelle, jonka vastaus, 32 minuutin jonotuksen jälkeen on selvä, rikkoja maksaa.

vittu mitä touhua??? tuttu tapaus tällainenkin.
Lähes samanlaisessa tapauksessa hylsy ja uudet pultit korvattiin, ja uudet renkaat ensi talveksi nettohintaan.

Örumin ystävällinen henkilökunta järjesti mulle ajan Vianoriin, ja jollekkin ammattiasentajalle, joka poraa ne lukkopultit irti. Ja saan uudet lukkopultit ja hylsyt, ja ennen kaikkea sen KOODIN jolla saa uuden hylsyn parin päivän sisällä.
Eli projekti jatkuu illalla. Maanantaina soitto kuluttaja-asimiehelle, joka saa homman hoitaakseen. Vittu yhden pulttisarjan takia!!!

onnea touhuun:D onneks tuo ei oo jokapäiväistä..

Mä oon ihan loppu. Ei voi yks talvirenkaiden vaihto olla näin vaikeaa..

Oletko ottanut jo kuluttaja-asiamieheen yhteyttä? Jos kerran tietoisesti myydään viallista/vaarallista tuotetta. Yleensähän firmat ei korvaa välillisiä vahinkoja, todenäköisimmin firma saa pienet näpsyt kuluttaja-asiamieheltä ja sinä saat uuden momenttiavaimen. Kuitenkin näytti olevan senverran rahaa pelissä(ja melkein vakavempaakin sattunut) että kannattaa kyllä yrittää saada rahallistakin korvausta.

Itse olen tuon kyllä todennut, että halvan/halpiskaupasta ostetun tuotteen takuu ja myyjän vastuu sen toimintaan tuntuu liikkeiden mielestä päättyvän siihen kun perävalot häipyy näkyvistä. Saa aina taistella myyjää vastaan saadakseen tuotteelle siihen kuuluvan takuun(niin, en oleta tuotteiden olevan ikuisia, mutta jos tuote kestää moninkertaisesti vähemmin kuin sen olisi voinut pahalla tahdollakaan olettaa kestävän, niin silloin on myyty paskaa ja myyjäliike korvaa sen). Harvemmin on valehdeltu niin paljon päin naamaa kuin juuri tuollaisissa tapauksissa. Syytetään asiakasta siitä että ollaan käytetty tuotetta väärin tai tahalleen rikottu se(wtf? niimpä...).
Esim. Intersportista ostettujen polkupyörien takuu on "kulutusosa"(lukekoon niissä lappusissa mitävaan). On aivan normaalia, että osat alkavat murtumaan irti/poikki muutaman viikon jälkeen ostohetkestä, tällöinhän on myös luontevaa syyttää asiakasta siitä että se on tahalleen rikottu. Muistetaan myös seuraavaan hengenvetoon kaupata uutta osaa tilalle(moninkertaiseen hintaan) kun nuo polkupyörässä alunperin kiinniolevat ovat vain "kulutusosia". Kovin on yllättävää myös se, että osa yllättäen kuuluukin takuun piiriin kun kuluttaja-asiamies alkaa soittelemaan perään :D

kyllä mun logiikalla myyjä on tehnyt tosi pahan virheen jos myy "nimellismomentin" avaimia joiden todekkinen momentti onkin jotain ihan muuta. Jos kerran avaimessa lukee xx Nm niin sit se on tasan se xx Nm tai sit kyseessä on puhdas kusetus(jos missään ei mainita ennen ostamista että ne luvut on vaan näön vuoks eikä oikeesti pidä paikkaansa..).

vähän niinkuin ostaisit 2 kilon paketin broilerisuikaileita alennettuun hintaan ja kotona punnitset niin paketteineen kokonaispaino 870 grammaa. Tuollainen bodarille sopiva vertaus :D

1. Jyväskylän Tapiola-vakuutusyhtiö, keskustan konttori. Sovin vanhemman rouvashenkilön kanssa tapaamisajan 2 kertaa joista kummatkin menivät pieleen kyseisen ihmisen mokailun takia. Lopulta tapaaminen onnistui ja tein vakuutussopimuksen jossa piti olla 0-omavastuu. Kun ensimmäinen lasku saapui niin omavastuu olikin 85 euroa. Vakuutushenkilö ei vastannut puheluihin, sähköposteihin tai soittopyyntöihin. Lopulta soitin Tapiolan pääkonttoriin ja sanoin ko. vakuutuksen irti ja sain parinkin henkilöstöjohtjan yhteystiedot joille minua kehoitettiin antamaan palautetta tapahtuneesta. Annoin palautetta ja molemmat johtajat ilmoittivat että minua palvellut henkilö ottaa yhteyttä, selvittää asian ja esittää pahoittelunsa tapahtuneesta. Kyseinen rouva ei ole ottanut yhteyttä joten kovin vaikeaa taitaa olla tunnustaa virheensä. Taidan ihan periaatteesta siirtää vakuutukset jonnekin muualle.

2. Jyväskylän Delta-auto. Ostin kesällä uuden auton ja nyt syksyllä on pitänyt hypätä vähän väliä siellä huollossa kun lisävarusteita ei ole asennettu kunnolla. Aluksi sisätilan- ja moottorinlämmittimet eivät toimineet ja auto meni huoltoon. Selvisi että lämmittimien johtojen pistokkeita ei oltu työnnetty "pohjaan" saakka. Talvirenkaiden vaihdon jälkeen renkaista alkoi kuulua ihmeellinen hinkutus. Selvisi että renkaiden liimapainot ottavat kiinni jarrusatuloihin mikä johtunee siitä että minulle myytiin liian pienet vanteet. Ei kun taas huoltoon.

Huollon palvelu on sinänsä ollut erittäin asiallista ja nopeaa mutta vituttaa järjestellä työaikoja ja lasten hoitoa uusiksi jotta pääsee viemään autoa huoltoon Delta-auton huolimattomuuden takia.

Joo, näihin selvisi sitten syyt jotka eivät kuulemma johtuneet Delta-Autosta. Lämmittimet sun muut laitteet asennetaan maahantuontikeskuksessa (Helsingissä) ja ne pitäisi myös testata siellä, eli asennuksessa oli tehty virhe.

Renkaat ja vanteet taas tulevat Suoraan Nokialta tasapainotettuna ja oli käynyt niin että painot oli vain lyöty Nokialla liian syvälle.

Tapiolan täti ei tosin ole soitellut.

Polkupyörätukku lisätään kanssa tänne, välttäkää kaikki tuota käärmeenpesää.
Ostin itse n. 2kk sitten pyörän sieltä ja kokoajan ollut vikoja, ketjut katkennut ja ties mitä. Ei onnistu purkaa kauppaa, mutta pyörän voi vaihtaa sopivalla välirahalla toiseen, luonnollisesti.
Uskomattomia puoskareita töissä, eivät osaa edes ketjuja kiristää ja palvelu on todella tökkivää ja muutenkin aivan luokatonta. mitä muuta voi sanoa.

Ruikutanpa nyt vielä kerran tuosta limusiinijutusta, kun tilanne on vähän päivittynyt. Anti olla viimeinen kerta tältä erää.

Olin yllättynyt, kun alunperin edes sain vastauksen ensimmäiseen sähköpostiini, siis silloin kun kysyin koko häslinkiä. Vastauksessa pahoiteltiin "sekaannusta", mutta mistään ala-arvoisesta kohtelusta ei ollut mitään mainintaa. Tämän toisen kuljettajan yhteystietoja en myöskään saanut, mikäli kyseistä henkilöä nyt on edes olemassakaan. Tähän lähetin uuden sähköpostin, ja odoteltuani vastausta noin kuukauden, lähetin uudelleen viestin, ettei asia vain ole unohtunut. Eipä kuulu edelleen mitään Limopalvelun suunnalta.

Mä en ole eläissäni joutunut sietämään näin haistapaskamaista palvelua. Eli: mä itse en menisi suosittelemaan Limopalvelua, mutta onhan niitä, joilla homma on pelannut. Sanoisko sitä, että kannattaa suhtautua pienellä varauksella.

Sonera ja TeleFinland.
Netti katkoili koko ajan, syytä en tiennyt (myöhemmin selvis, että huoltotöiden takia). Soitin konttorille ja kertoivat mun boksissa tod.näk. olevan vikaa, koska "heillä on ainakin kaikki kunnossa".
Seuraavana päivänä töihin mennessä jätin boksin konttorin respaan ja sanoin, että katsovat toimiiko se siellä. Palatessani iltapäivällä vetelä hippi totesi laitteen olevan täysin ehjä ja ojensi 40 euron laskun! Johdot seinään ja neljän kympin lasku...voi jumalauta. Sama vitun nakkitukka oli käynyt meillä aikaisemmin ronkkimassa konetta ja netti taisi toimia viikon. Työllä ei minkäänlaista takuuta.

Ruikutanpa nyt vielä kerran tuosta limusiinijutusta, kun tilanne on vähän päivittynyt. Anti olla viimeinen kerta tältä erää.

Olin yllättynyt, kun alunperin edes sain vastauksen ensimmäiseen sähköpostiini, siis silloin kun kysyin koko häslinkiä. Vastauksessa pahoiteltiin "sekaannusta", mutta mistään ala-arvoisesta kohtelusta ei ollut mitään mainintaa. Tämän toisen kuljettajan yhteystietoja en myöskään saanut, mikäli kyseistä henkilöä nyt on edes olemassakaan. Tähän lähetin uuden sähköpostin, ja odoteltuani vastausta noin kuukauden, lähetin uudelleen viestin, ettei asia vain ole unohtunut. Eipä kuulu edelleen mitään Limopalvelun suunnalta.

Mä en ole eläissäni joutunut sietämään näin haistapaskamaista palvelua. Eli: mä itse en menisi suosittelemaan Limopalvelua, mutta onhan niitä, joilla homma on pelannut. Sanoisko sitä, että kannattaa suhtautua pienellä varauksella.

Jestas... kyllä tuo mustakin kuulostaa aivan äärettömän törkeältä :(

Teki mieli laittaa seuraava Iltalehden sivuilta löytyvä "Oma blogi", joka on otsikolla "Tiskin Takaa".

Minusta tämä osuu tänne kun nakki silmään, eli aiheeseen liittyen. Poistan tai poistakaa jos ei osunut. Kyseisessä blogissa joku ilmeisesti kodinkone alalla työkentelevä tai työskennellyt ihminen avautuu vaikeista asiakkaista, omalaisensa mustalista tuokin.

Kaverin kanssa tuli naurettua näille. Pitää vielä mainita, että itse en ole kirjoittaka enkä toimi alalla. :lol2:

Iltalehti - Oma - Tiskin Takana

Teki mieli laittaa seuraava Iltalehden sivuilta löytyvä "Oma blogi", joka on otsikolla "Tiskin Takaa".

Minusta tämä osuu tänne kun nakki silmään, eli aiheeseen liittyen. Poistan tai poistakaa jos ei osunut. Kyseisessä blogissa joku ilmeisesti kodinkone alalla työkentelevä tai työskennellyt ihminen avautuu vaikeista asiakkaista, omalaisensa mustalista tuokin.

Kaverin kanssa tuli naurettua näille. Pitää vielä mainita, että itse en ole kirjoittaka enkä toimi alalla. :lol2:

Iltalehti - Oma - Tiskin Takana

Luin koko stoorin ja oli kyllä hauskaa. Vahinko vain että tunnistin itseni muutamasta kohdasta:D

Ymmärrän kyllä kyseistä myyjää todella hyvin, varmaankin erittäin rasittavaa vastailla tyhmiin kysymyksiin ja sietää asiakkaiden ääliökäytöstä päivästä toiseen.

Verkkokauppa Amazon,(UK vesio)

Tilasin tuotteen jossa oli yhtenä osana iso lasikupu. Tuotet tuli perille, paketti oli ehjä....
Mutta kun avasin paketin, siellä olikin lasikupu tuhannen päreinä, se oli kahden styroksipalasen välissä joiden sisällä oli kupolin muotoinen aukko. Mitään muuta pehmennystä ei ollut, ei paperia, ei pakkausmuovia. Kiitti vitusti Amazon!!! Palautetta lähetin, vastausta odotellessa...

Tampereen puhelin. Useampi kerta on saanu sinne soittaa ja siltikään mitään ei tapahdu.:curs:

Oltiin syömässä ison (n.10 hengen) porukan kanssa Papa Giovannissa, Helsingissä. Lasku oli monen sadan euron luokkaa, mutta tää miestarjoilija joka "palveli" meitä oli niin paska työssään että olisin ite voinu laittaa ne sen vaatteet päälle ja tarjoilla itse itseäni.

Ensinnäkin tarjoilija ei antanut parin kaverin vaihtaa paikkaa lähemmäs muuta porukkaa koska se olis "sekottanu hänen listan" missä kukin istuu ja mitä ruokaa he tilasivat.

Toiseks Kaveri kaatelee kallista punaviiniä pöydän yli kurottaen ja läikyttää sitä eukon kaverin mekolle.

No kolmanneks tää puppelipoika vielä piilovittuilee ja puhuu helvetin ärsyttävään sävyyn että ois voinu kyllä ...... :evil:

Verkkokauppa Amazon,(UK vesio)

Tilasin tuotteen jossa oli yhtenä osana iso lasikupu. Tuotet tuli perille, paketti oli ehjä....
Mutta kun avasin paketin, siellä olikin lasikupu tuhannen päreinä, se oli kahden styroksipalasen välissä joiden sisällä oli kupolin muotoinen aukko. Mitään muuta pehmennystä ei ollut, ei paperia, ei pakkausmuovia. Kiitti vitusti Amazon!!! Palautetta lähetin, vastausta odotellessa...

Amazon on mun käsittääkseni vähittäismyyjä, eli todennäköisesti tuo pakkaus ei edes ollut niiden oma, vaan tuotteen valmistajan.
Joskus posti rikkoo noita huolimattomalla kuljetuksella, joten mun mielestä (tosin tapausta tarkemmin tuntematta) on aika röyhkeää postata joku firma mustalle listalle sen takia, että tuote, joka ei välttämättä koskaan edes kulkenut ko. firman kautta, oli kärsinyt kuljetuksessa.

Jos vaadit uutta tilalle, ja Amazon ei suostu korvauksetta toimittamaan, sitten voit herjata siitä täällä.

Kortonki.com

Aivan paskaa koko touhu. Tilasin tuotteita tuolta 30.12.2007. Tuotteet oli perillä 16.1.2008. Ei meinata vastata sähköposteihin. Kuluttaja-asiamiehellä pelottelulla sain hyvityksi kolme jotain helvetin isoa kortsua joille ei varmaa tule edes käyttöö ! Boikottiin tämä mesta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom