[***Musta Lista***]

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu
Tota mä just tarkotan,vois vähän miettiä ennen kun rupee päissään uhkailemaan.
Mä en nyt tajua. Jäbät soittelee jälkeenpäin äijälle ja kyselee miksei tullu paikalle. Olivatpa sitten kännissä tai ei ja käyttivätpä mitä sanoja hyvänsä niin miten helvetissä tämä liittyy siihen että äijä ei saapunut paikalle? Vahinko oli JO tapahtunut!
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Senkin voisi vielä selventää, että "känni" taisi olla hiukan väärä sana, kenelläkään meistä ei ollut ideana mennä limusiiniajelulle perseet olalla ja pohtia seuraavana aamuna, että missäs helvetissä sitä tuli oltua :D eli tapahtumien kulku on kyllä hyvin muistissa meillä kaikilla.
 
Tännehän riittäis laitettavaa vaikka kuinka paljon! Mutta ei nyt jokaisesta asiasta jaksa erikseen kertomaan. Suurimpia pettymyksiä mitä nyt mieleen tulee oli viime kesänä Käyttö-Auton palvelu ja nyt ihan juuri Soneran kanssa olleet vaikeudet laajakaistan tilaamisessa.

Käyttö-Auto menetti kyllä pisteet, kun yritin varata aikaa autohandsfree-sarjan asennukseen. Ensin sainkin ajan varattua muutaman päivän päähän, kunnes muutama minuutti puhelusta Käyttö-Autolta soitetaan ja sanotaan, että asennukseen oli varattu liian vähän aikaa-> asennus viikolla eteenpäin. No odotettiin viikko ja oli sovittu, että iltapäivällä viemme auton ja saamme sen samana iltana pois. Vain muutamaa tuntia ennen asennusta soitetaan TAAS Käyttö-Autolta ja nyt kerrotaan, että asennusta joudutaan siirtämään taas, koska pätevää asentajaa ei ole paikalla. Siinä vaiheessa meni hermot. Peruimme asennuksen ja annoimme palautetta huonosta palvelusta, tässä vaiheessa Käyttö-Autolta yritettiin saada asia järjestymään tarjoamalla ilmainen sijaisauto asennuksen ajaks. Eipä enää kiinnostanut paljon ilmaiset sijaisautot, veimme auton toiseen paikkaan laitettavaksi ja homma hoitui loistavasti!

Miten sitä aina luulee, että kun on iso firma niin siellä osataan asiat, ja paskat! Tilasin noin kuukausi sitten Soneran nettikaupasta laajakaistan ja pakettiin kuului ilmainen kaapelimodeemi kaupan päälle. Asennusajaksi luvattiin viikko. Tilausvahvistus tuli niin sähköpostiin kuin kirjeitse ja odotimme viikon. Laajakaistaa ei kuulunut, joten päätin soittaa Soneran asiakaspalveluun. Asiakaspalvelun jonon läpi ei päässyt ikinä, lukuisista yrityksistä huolimatta, joten päätimme käydä Sonera-pisteessä. Asia selvitettiin ja syynä viivästymiseen oli se, ettei Soneralle ollut ikinä mennyt tieto tilaamastani laajakaistasta. No tilaus tehtiin puhelimitse uudelleen ja taas viikossa luvattiin asennus. Ja taas se viikko meni. Ja soittoa Soneralle. Nyt syynä oli, että kyseiset kaapelimodeemit olivat loppuneet suuren kysynnän vuoksi. Meille mistään viivästymisestä ei oltu ilmoitettu. Mielenkiintoista sinänsä, koska mainos oli ollut kuukausia voimassa, luulisi Soneran varautuneen modeemien suureen menekkiin. Mitään toimitusaikaa modeemille ei osattu arvioida, puhuttiin kuitenkin viikoista. Sitten alkoi menemään usko, ettei laajakaistaa saada ikinä toimimaan. Irtisanoin tilaukseni puhelimitse ja otimme toisen palveluntarjoajan laajakaistan. Tarkistin vielä puhuessani Soneran Asiakaspalvelun kanssa, että irtisanomus oli tällä selvä, minulle vakuutettiin, että kyllä. Mutta taas Sonera yllätti, 1-1,5 viikkoa irtisanomisesta meille tuli ilmoitus, että modeemimme on nyt postissa haettavissa! Yritin soittaa asiakaspalveluun useaan kertaan päivän aikana, aina jonotusaika oli yli 30min. Pistin Soneran sivujen kautta palautetta, jossa toivoin, että Soneran puolelta asia hoidetaan Postin kanssa, koska en ollut tilannut kyseistä modeemia. Yhteyttä minuun ei ole otettu niin Soneran kuin Postinkaan puoleta, joten toivon, että asia olisi nyt selvä.
 
Miten sitä aina luulee, että kun on iso firma niin siellä osataan asiat, ja paskat!

Aika moinen puljuhan toi firma välillä tuntuu oleva. Liittymiä saa aina odotella kuukauden ja sen jälkeen ilmoitetaan että tilaus on mennyt väärään osoitteeseen.:dance:
 
Eihän teko tietysti fiksuimmasta päästä ollut, mutta mikäli tässä nyt pääsee jälkipuinnille, niin voin ihan rehellisesti pyytää sitä anteeksi kyseiseltä yrittäjältä jos siltä tuntuu.

No tuo olis kyllä ihan suotavaa.
 
Nyt en enää tiedä miten Osku olisi mahdollisesti voinut antaa enää huonompaa kuvaa ko. yrityksen asiakaspalvelun laadusta. Etenkin mikäli Osku on itse töissä lafkassa, tai on jotenkin assosioitunut siihen muuten. Onnittelut!
 
Tietääpähän ainakin mistä lafkasta sitä limusiiniä ei kannata varata.. Osku on varmaan kilpailevan firman asialla antamassa huonoa mainosta tuolle Limopalvelulle :D
 
Niittykummun mäkissä. Tilasin aterian mukaan ja kaikki sai kuitenkin selittää yksitellen uudelleen. No vaikka tilasin mukaan, niin myyjä latoi ranskalaiset tarjottimelle jolloin sanoin, että ne tulee mukaan. Myyjä alkoi keräilemään ranskalaisia tarjottimelta ja tunkemään niitä takaisin koteloon käsillään. Kysyin häneltä, että eikö tuo ole aika epähygieenistä kun hän on käsitellyt kymenien ihmisten rahoja ennen minua flunssa-aikaan. Hän vaan totesi, että täällä pestään käsiä monta kertaa päivässä ja laittoi ranskalaiset pussiin. No se mikä ei tapa, vahvistaa...
 
Shoppi.net / Ramasa. KUSETUSTA!!

Huijaus menee peruskaavan mukaan:
Tilaus on maksettava etukäteen
Ilmoitetaan että tilaus myöhästyy (vaikka samana iltana)
Ei vastata puheluihin
Ei vastata mailiin
Vasta lakimiehen asialle pantuani sain rahani takaisin. silloinkin selitys oli niin säälittävät että kyseisen firman mainetta varjellen en sitä tähän kirjoita.

Ja summa oli 100euroa. kyllä, ei juuri mitään mutta huijatuksi ei kannata antaa tulla vaikka tilaisi 2e tuotteen. Kyse on periaattesta.
 
Niittykummun mäkissä. Tilasin aterian mukaan ja kaikki sai kuitenkin selittää yksitellen uudelleen. No vaikka tilasin mukaan, niin myyjä latoi ranskalaiset tarjottimelle jolloin sanoin, että ne tulee mukaan. Myyjä alkoi keräilemään ranskalaisia tarjottimelta ja tunkemään niitä takaisin koteloon käsillään. Kysyin häneltä, että eikö tuo ole aika epähygieenistä kun hän on käsitellyt kymenien ihmisten rahoja ennen minua flunssa-aikaan. Hän vaan totesi, että täällä pestään käsiä monta kertaa päivässä ja laittoi ranskalaiset pussiin. No se mikä ei tapa, vahvistaa...

Jännä juttu, kävin siellä itse eilen siinä ysin maissa ja tilasin vähän kaikkee drive-inistä, mm Happy Meal ateria. No himassa huomasin et Happy Meal-boksista puuttui hamppari kokonaan :0:
 
www.pulju.net

Pekrele mitä paskaa tuolla. Nyt jo toinen suihkuradio menny paskaksi päivän sisään käytöstä. Taajuksista kuuluu pelkästään radio nova kunnolla (sijainti helsingin keskusta) ja kellahti kumoon ja heti pillun päreinä.

Sivuilla tuote arvosteltu näin.
03.10.2006
:5:
Toiminut vuoden verran mainiosti. Äänen laatu ihan hyvä. Pysynyt hyvin seinässä kiinni ja suihkun roiskevedet ja höyryt eivät ole haitanneet..

->Bullshit

Annapa tuonne paskaa palautetta niin ei varmaan julkaista.
Hintaa vaivaiset 19€ vaikka ääliökin näkee että jossain Hong Kongin markkinoilla noista saa pulittaa joku 2€. Vitun vittu.
No jatketaan suihkulaulamista.
 
www.pulju.net

Pekrele mitä paskaa tuolla. Nyt jo toinen suihkuradio menny paskaksi päivän sisään käytöstä. Taajuksista kuuluu pelkästään radio nova kunnolla (sijainti helsingin keskusta) ja kellahti kumoon ja heti pillun päreinä.

Sivuilla tuote arvosteltu näin.
03.10.2006
:5:
Toiminut vuoden verran mainiosti. Äänen laatu ihan hyvä. Pysynyt hyvin seinässä kiinni ja suihkun roiskevedet ja höyryt eivät ole haitanneet..

->Bullshit

Annapa tuonne paskaa palautetta niin ei varmaan julkaista.
Hintaa vaivaiset 19€ vaikka ääliökin näkee että jossain Hong Kongin markkinoilla noista saa pulittaa joku 2€. Vitun vittu.
No jatketaan suihkulaulamista.

Citymarket! Vittu, menin ostamaan Tillilihaa purkissa kun siinä luki että maistuu hyvälle ja koko perhe dikkaa. No lämmitin tuota mikrossa ohjeen mukaan 2min ja se oli vittu aivan kylmää! Vittu mitä kusetusta. Noh 4min lisää aikaa ja tuo lämpesi jotakuinkin syötäväksi. Ja hyi helvetti miten pahaa.

Kyllä Citymarket on kyllä ihan paska paikka.



:david::david::david::david::david::david:
 
On kyllä hieman eri asia jos toinen tuote (suihkuradio) ei toimi kuten luvataan kuin se että toisen tuotteen (tillilihan) ominaisuudet eivät mielytä. Asiahan olisi ollut eri jos tuo aikaisempi kirjoittaja olisi vaittanut siitä ohjelmasta mikä sieltä radiosta kuuluu. Jos pulju.net myy paskaa tavaraa ja pakkotoistolla on "mustalista" threadi niin eikös tuon nyt voi kirjoittaa tänne. Samoin voi Huppe avautua jos tilliliha on ollut pilalla kun sen on citymarketista ostanut.
 
Jokainen kauppa on pullollaan paskaa ja epäkuranttia kamaa. Pointti oli siinä, ei se ole kaupan vika. Pulju on krääsäkauppa, kuten Tiimari, ei sieltä ole tarkoituskaan saada toimivaa ja kuranttia kamaa, ne ovat vitsejä ne tuotteet, osa hauskoja, osa ei. Kaupassa ei ole mitään vikaa, on sieltä tavaraa ostettu, lähinnä lahjaksi mitä ei ole tarkoituskaan koskaan oikeasti käyttää. Toimii :thumbs:
Painuu vain Kruunuradioon ja ostaa Bosen vesitiiviit setit jos nyt välttämättä tahtoo suihkussa kuunnella jotain helvetin selostusta, eihän siellä edes kuule mitään kun se vesi ropisee ja pitää kovaa meteliä.
Eiköhän tuo kiinnityskin ole ihan käyttäjästä kiinni, tasainen pinta, eli ei mikään kuvioitu kaakeli ja putsaa sen kalkista niin siinä kyllä imukuppi kestää kiinni kun sen pistää oikein.
Ja jos joku olettaa että tämän näköinen 19e hintainen radio on oikeasti laatua niin aika :david: on se henkilö.

tapradio2_2.gif


Tosissaan tuo pointti mun postauksesta karkasi aika monelta ajatuksen ulottumattomiin...
 
Jokainen kauppa on pullollaan paskaa ja epäkuranttia kamaa. Pointti oli siinä, ei se ole kaupan vika. Pulju on krääsäkauppa, kuten Tiimari, ei sieltä ole tarkoituskaan saada toimivaa ja kuranttia kamaa, ne ovat vitsejä ne tuotteet, osa hauskoja, osa ei. Kaupassa ei ole mitään vikaa, on sieltä tavaraa ostettu, lähinnä lahjaksi mitä ei ole tarkoituskaan koskaan oikeasti käyttää. Toimii :thumbs:
Painuu vain Kruunuradioon ja ostaa Bosen vesitiiviit setit jos nyt välttämättä tahtoo suihkussa kuunnella jotain helvetin selostusta, eihän siellä edes kuule mitään kun se vesi ropisee ja pitää kovaa meteliä.
Eiköhän tuo kiinnityskin ole ihan käyttäjästä kiinni, tasainen pinta, eli ei mikään kuvioitu kaakeli ja putsaa sen kalkista niin siinä kyllä imukuppi kestää kiinni kun sen pistää oikein.
Ja jos joku olettaa että tämän näköinen 19e hintainen radio on oikeasti laatua niin aika :david: on se henkilö.

tapradio2_2.gif


Tosissaan tuo pointti mun postauksesta karkasi aika monelta ajatuksen ulottumattomiin...

Haista Huppe VITTU!
Eikö minulla ole kuluttajana ole oikeus pyytää että 19€ maksava vempele edes toista muuta kuin Radio Novan taajuuden. En mikään ääliö ole ja tiedän ettei nuo mitään laatukamaa ole.
 
Turun Gigantti, UPPOA!!! Ostinpa sitten kamerani muualta (ja paljon paremman :evil: ) kun ei kerran myyjiä työnteko kiinnostanut. Vähän kyllä kassalla naama värähti, kun heilutin setelinippua nenän edessä ulos mennessäni...
:wtf: oikein setelinippua.

Muutaman kassatyöntekiän tuntevana voin sanoa, ettei niillä kiinnosta paskan vertaa setelinippua heiluttelevat tyypit= ei ole niiden liksasta pois.
 
Jos radio oli niin paska, niin miksi ostit/vaihdoit toisen samanlaisen tilalle? Kieltäytyikö myyjäliike vastaanottamasta tuotetta takaisin tai antamaan rahoja takaisin? Kysyitkö edes?
 
Jyväskylän Starkki

Esimerkki miten asiakaspalvelu voi olla paskaa: Tilasin kesällä ison pinon höylättyä lautaa kotiinkuljetettuna. Maksoin siis lisäksi rahdin, joka oli muistaakseni n. 50€. No, laudathan sieltä tuli, ne eivät vaan olleet höylättyä. Harmikseni olin syömässä juuri sillä hetkellä kun tavarat nostettiin pihaan, joten en päässyt samantien tekemään reklamaatiota.

Ajoin siis Starkkiin ja tein reklamaation. Selvisi että myyjä oli vahingossa myynyt minulle sahatavaraa höylätyn sijasta, vaikka pyysin nimenomaan höylättyä. Liikkeen moka siis. Pyysin että hakevat laudat ja tuovat höylättyä tilalle. Starkin puolesta ok, kunhan maksan erotuksen. Kysyin paljonko se erotus sitten on. Myyjä kertoi metrihinnan eron, ja laskin nopeasti että n. 5€ on kysymys kokonaisuudessaan. Sovittiin että maksan erotuksen ja saadaan laudat vaihdettua. Tässä vaiheessa tiedustelin että voisivatko virheensä takia antaa tuon viiden euron olla, mutta ei kuulemma käynyt.

Marssin kassalle sitten maksamaan sitä. Starkin reskontra-ohjelma oli niin paska, että meni toista tuntia siinä kassalla, että saivat jotenkin asian siihen pisteeseen, että pystyin alkamaan maksamaan sitä viittä euroa. Oli kuulemma niin hankalaa kun olinkin maksanut tavarat käteisellä, enkä ollut tiliasiakas. Sitten selvisi että lautojen hintaeroa olikin lähemmäs 50€. Syystä että myyjä oli aikaisemmin myynyt laudat "liian halvalla". Pyysin siis ostohetkellä tarjousta, josta tein silloin sen tilauksen silloin alunperin. Vitustako minä voin tietää ostavana asiakkaana, että mikä on Starkille liian halpa hinta. Selitin että ei ole mun moka, ja haluan nyt vaan ne laudat siihen hintaan mihin ne alunperin ostin. Tämä ei käynyt, minun olisi pitänyt maksaa tuo lähemmäs 50€ erotus että olisin saanut laudat. Meni hermot, ja jäi laudat vaihtamatta ja siirryin K-raudan asiakkaaksi.

Olisi ollut pieni asia liikkeelle tämän asian parempi hoitaminen. Rakennustyömaa seisoi tuonkin takia monta tuntia. Merkitsee silloin aika perkeleesti jos ajan keski-suomeen viikonlopuksi tekemään taloa. Starkin kuitteja on varmaan toistasataa kertynyt taloprojektin ohessa, mutta ei kerry enää.

edit:

Ensimmäinen meni takuuvaihtona ja nyt toisen kohdalla ei enää kiinnosta.

Ok, ihan hyvää toimintaa silti liikkeeltä kun suostuivat vaihtamaan. Mutta kyllähän tuo panee nyppimään ostajaa jos tavara ei ole sitä, mitä siltä odottaa.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom