öh? :lol2:
vaihto oli toinen lajissaan. toinen omaan autooni ja toinen juuri siihen autoon..
tuote ei siis ollut viallinen, se oli paska ja myyjä tiesi sen myydessään sen minulle.
mikä pointti tuossa on? julkaisisivat sen? ei ei... ja vaikka julkaisisivat niin KETÄÄN ei kiinnostaisi.
kyllä olen. oli kiire ja kysyin että missä kyseinen tuote on.
Kävi etsimässä, kysyin vielä että ovatko nämä NIMENOMAAN auton pulttien kiristystä varten. -"kyllä ovat" kysyin vielä että miksi sarja maksaa enemmän kuin yksittäin mutta tähän myyjä vain katsoi tyhmänä -"En minä tiiä". ja kun vein ne takaisin niin sama myyjä oli kassalla. juuri se sama myyjä joka sanoi sitten loppujen lopuksi että hylsyillä ei tee mitään.
kyllä tiesi.
et tiedä yksityiskohtia asiasta. ne eivät edes sinulle kuulu mutta kerron ne silti.
Minua kusetettiin ,jonka seurauksena asiakas ,joka on kummini ajoi auton ojaan.
Pieni lapsi kyydissään. Kuski loukkaantui lievästi ja autoon tuli melkoinen remontti.
minä maksoin koko lystin, 8000 vitun euroa.hylsyn takia.Viisastelkaa vain vakuutuksista.
Ei se mitään, se on vaan rahaa.
Mutta se mikä tästä tekee mulle erityisen on se että jos se pieni lapsi siinä autossa olis loukkaantunut/kuollut niin MINÄ olisin vastannut siitä.
Harmittaa myöntää ,mutta omatunto on minullakin..