Mukana yhä.:thumbs: Mä koetan pärjätä sillä neljällä treenillä viikossa, kun tekisi mieli käydä sielä salilla nostelemassa rautaa päivittäin..ei nyt ihan aina, mutta pääsääntöisesti.
Heesu: kannatan sitä että mangnesiumin ottaa jo illalla/treenin jälkeen. Auttaa rentoutumaan.
Ei oo ihan yksoikoista päättää ja olla aina samaa mieltä siitä että haluaa nyt vaan lihaksia, ei kevennellä rasvakuormaansa. Mut kyllä mä meinaan pienentää rasvaprosenttiani ilman että paino laskee.
Joo, ehkä se ensin nyt jatkuu tällä linjalla et nousee. Mut Crista, yks hyvä ajatus tuon dieettaamisen siirtämiseen on se, et sä et kuitenkaan halua huomata olevas vaan pieni, et kasvatetaan niitä lihoja nyt, ei ees ajatella laihdutusta nyt. Tietty tähän perään voi sanoo sen tyypillisen fraasin, et kun aineenvaihduntas on vilkkaampi ja oot lihaksikkaampi, niin sitten se laihduttaminenkin on helpompaa.. :lol2: Onhan sinne kesään pitkä aika, mutta kerro mikä on sun mielestä suunnilleen se aika jollon haluat olla kunnossa? Juhannus? Kevätjuhlat? Sitten mieti siihen kuinka monta kuukautta haluat käyttää dieettiin? Kaks on herkästi liian vähän, kolme..? Tätä vuottahan ei ole kuin kaksi kuukautta enään. Esimerkiksi jos haluaa olla valmis kesäkuussa, tulee aloittaa viimeistään maaliskuussa. Eli sinne on neljä kuukautta. Se on aika lyhyt aika kasvattaa lihasta.
Kyllä tätä varmaan lukee kokeneemmatkin, että joku osaa neuvoakin.;) Mut kun katsot sen 2000kcal hiilarit hitaiksi(paitsi hieman treenin jälkeen nopeita) ja ne kuuluisat ateriajaot, niin luulisin hillitsevän läskin muodostusta.
Tehtiin muuten tutun kanssa koe, se tietää näistä hommista aika paljon ja arvioi tietyn kalorimäärän päivän syömisistään. No (ite pyrin sillon hahmottamaan näitä paremmin ja laskeskelin omia syömisiäni) mä pyysin kirjaamaan ylös sen mitä oli sinä päivänä syöny. Se teki pyydetyn ja sano, et mitä on mun syömisiäni seurannu et varmana mizzim on syöny enemmän. No sen arvio omista syömisistä heitti sellaset vähä vajaa tuhannen kaloria, siis alakanttiin. Mut se et mä söin enemmän, piti suunnilleen paikkaansa, siis grammoissa, mut kaloreissa meni päin honkia. Se tietää edelleen mua enemmän ja tekee parempia tuloksia, en kuvittele et kehtais sitä vastaan kilpailla, mutta tulipahan todistettua, et arvioiminen on hankalaa.
Koska oon kuitenkin laiska pitään päiväkirjaa enkä rakasta laskemistakaan, ni mun syömispyrkimukset on vaan sitä luokkaa, et BVA* olisi riittävän hyvä ja glykogeeminen indeksi matala** ja niitä "pieniä" aterioita tulee syötyä 3-h välein ja mieluiten kuusi kertaa päivässä.
*
biologinen valkuaisen arvo,~ mahd. hyvin imeytyvää
**(pitkäketjuisia,)hitaasti imeytyviä hiilihydraatteja
Eilen söin kaurapuuron raejuustolla,mustaherukoilla ja pellavarouheella "aamu"palaksi, kuuden tunnin kuluttua uunimakkaraa ja muusia niin että illal ei sitten syötykään enään mitään, paitsi n.25g jäätelöä, eli päin honkia.
(ihan tosi, ei ollu krapulapäivä) Tai alotus oli kyllä jees, mitä nyt myöhässä.. Kyl mä välillä syön ihan niinkin ku on tarkoitus. Usein aika lähellekin.