"Muodonmuutos"

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Christa
  • Aloitettu Aloitettu
BCAA-valmisjuoma -40%
Hey there

Täälä taas eli en weekendinä asunu salilla :thumbs:

Huomaa kyl et häärää liikan kun vois nukkua pe-su. Jatkos nyt 45 min aamulenkit ja iltapatikkapvänä ei ole punttia. Tos aikasemmas rehkimises oli tarkoitus saada aineenvaidunta ylös nopeesti. Jatkos rauhallisemmin eli neljä punttia, viis aamupatikkaa ja 2-3 iltapatikkaa. Toistaiseksi syön vielä vähän miten sattuu. Nyt taas kolmeen pvään en laittanut mitään koneelle. Enkä meinaa laittaa tänäänkään, ehkä huomen sit .... :whip:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -33%
Täytyy nostaa ylös ihan vain kyselläkseni miten muilla kilpakumppaneilla menee?

Omista touhuista ei ole kummemmin kertoilemista. Sali meni jälleen(jokin aikaa sitten jo) alta. Pitää keksiä miten järkevästi tässä jatkaa, kun tuo:curs: alkaa jo laantua.

Hei! Kiva kun mizzim etsi tämänkin esiin vaikka itsehän tämän aloitin aikoinaan.. :) Harmi kun sulla ei oo enää salia, aiotko hommata kotiin joitain treenivehkeitä vai miten nyt treenaat?

Ite unohin sen diettaamisen kokonaan ja oonkin syönyt oikeastaan mitä vaan varsinkin pari viime viikkoa. Nyt mietinkin että pitäisikö lihatalkoita jatkaa vielä pari kuukautta, silti jäisi aikaa kiristelylle 3 kuukautta. Ruoat vaihtuu kuitenkin puhtaampiin 1.1 ja tämä päivittäinen mässytys saa loppua. Liian tiukkapipoksi en kuitenkaan ala, koska se ei mulla vaan toimi.

Treenit on ollut kovempia, ilman tätä oisin varmaan jatkanut sitä samoilla painoilla hinkkaamista. Oonkin yllättynyt kuinka paljon oon saanut lisättyä painoja esim. jalkaprässissä 75-> 115 kiloon. Ja silläkin teen vielä aika pitkän sarjan, mitään ennätyksiä en oo kokeillut. Jalkoihin ilmestyikin heti tuonne sivulle ne patit joiden takia aikoinaan lopetin prässin tekemisen, tai jos tein niin tyyliin 3*20 ja pienet painot. Muissakin jalkaliikkeissä oon lisännyt painoja 2,5-5 kiloa.

Ylävartalo onkin vähän vaikeampi pala, hartioita ja useimmiten selkääkin oon leventymisen toivossa tehnyt kaksi kertaa viikossa. Vielä en osaa sanoa onko selälle tapahtunut mitään mutta nyt nuo pikkuolkapatit jo pikkusen erottuu kun teen vipunostoja :D Painot ei oo noussu mutta sarjat on pidentyny ja oon tehnyt -nyt unohtui sana mutta niitä, että loppua kohti painot kevenee että jaksaa jatkaa- ja selälle oon keksinyt oman liikkeen, joka ainakin tuntuu: ylätalja seisten rintaan. Istuen en saa oikein tuntumaa ja jos laitan vaan painoja tuntumasta välittämättä niin en meinaa pysyä siellä jalkatukien alla.

Tällaista täällä. Aikomus olisi ostaa vuoden vaihduttua jumppakortti ja käydä salin lisäksi ainakin syvävenyttelyssä, ehkä jossain tanssissa ja joskus pumpissa. Niissä tuo rasva varmaan saa paremmin kyytiä kuin salilla. Kertokaa muutkin kuulumiset ja pidetään ketju hengissä ainakin sinne kesään saakka!? Tsemppiä kaikille! :)

Hei! Kiva kun mizzim etsi tämänkin esiin vaikka itsehän tämän aloitin aikoinaan.. :) Harmi kun sulla ei oo enää salia, aiotko hommata kotiin joitain treenivehkeitä vai miten nyt treenaat?

Treenit on ollut kovempia, ilman tätä oisin varmaan jatkanut sitä samoilla painoilla hinkkaamista. Oonkin yllättynyt kuinka paljon oon saanut lisättyä painoja esim. jalkaprässissä 75-> 115 kiloon. Ja silläkin teen vielä aika pitkän sarjan, mitään ennätyksiä en oo kokeillut. Jalkoihin ilmestyikin heti tuonne sivulle ne patit joiden takia aikoinaan lopetin prässin tekemisen, tai jos tein niin tyyliin 3*20 ja pienet painot.

... Kertokaa muutkin kuulumiset ja pidetään ketju hengissä ainakin sinne kesään saakka!? Tsemppiä kaikille! :)

Tässä on ollut kiduttavaa taukoa jonka aikana on vain pyritty syömään ja käyty pidemmillä ja lyhemmillä lenkeillä. Ja kyllä sen huomaa ettei kroppa tunnu niin omalta. Ratkaisuna tähän on asuinpaikkakunnan vaihto, tai ainakin täysin kumppanin tahdon vastaan toimiminen.:evil: Kun se nyt on ainoa este aloittaa taas käymään salilla johon olisi varaa. Joo, en ala selittään, hieman monimutkaista.

Christalla menee ainakin viestistä päätellen lujaa.:thumbs: Mitkä patit? Tietysti jalkoihinhin voi tulla jotain ylimääräistäkin, mutta tarkoitatko nyt siihen reiden ulkosivulle hieman polven yläpuolelle erottuvaa lihasta? Se ei ole turhaa, se on jotain tavoiteltavaa mielestäni.

PREZONE Stimulant free 625 g -40%
Tietysti jalkoihinhin voi tulla jotain ylimääräistäkin, mutta tarkoitatko nyt siihen reiden ulkosivulle hieman polven yläpuolelle erottuvaa lihasta? Se ei ole turhaa, se on jotain tavoiteltavaa mielestäni.

Juurikin siihen kohtaan. En mä valita, tuon patin saaminen tuohon alavartaloon on vaan niin paljon helpompaa kuin tuonne ylös.. No, en mä mikskään hirveäksi lihaskimpuksi haluakaan ja eihän sellaseksi hetkessä edes muututa :rolleyes:

En mä valita, tuon patin saaminen tuohon alavartaloon on vaan niin paljon helpompaa kuin tuonne ylös..

Mikä olisikaan parempi syy rääkätä olkapäitä, selkää ja rintaa, kuin se että vähempirasvaisina alueina ne entistä herkemmin huutavat lisää lihaa. Kädet myös.:whip:

Vähän väliraporttia..

Salilla on käyty 4 kertaa viikossa, jaolla selkä, jalat, rinta-hauis ja olka-ojentajat. Lisäksi oon tehnyt 2 n. 40 minuutin lenkkiä viikossa. Jumppakorttia en ole aikomuksista huolimatta ostanut. Sali vei voiton :rock: Lisäsin kaloreita kuten neuvottiin, mutta valitettavasti ne ei useinkaan tullut puhtaasta ruuasta vaan pullasta, jädestä ja karkeista.. ja olo on sen mukainen. Oon syönyt keskimäärin 2200 kcal päivässä. Paino on edelleen 55 mutta tuntuu että olen lihonut (aluksi ilmoitin 53-55), ja tällä hetkellä kaapissa on vain kahdet housut, jotka ei kiristä ja purista. :wall:

Nyt aloitin kevennyksen -välttelen dieetti sanaa viimeiseen asti, antaa negatiivisen latauksen koko hommaan- ja toivon että, muutama kilo läskiä lähtee. Tein alustavan suunnitelman, jossa lähtökalorit on 1800 ja lopussakin 1500. Salia 3-4 kertaa, ja lenkit lisääntyy alun kahdesta 4-5 viikossa loppua kohti. Aikaa on ainakin toukokuun loppuun eli 13 viikkoa. Kulutusta olen arvioinut lukuisilla eri laskureilla, ja tulokset ovat todella erilaisia. Siksi olen päätynyt tällaisiin lukemiin: lepopäivänä 1500, treenipäivänä 1800-2000 ja työpäivänä 1700. Noiden mukaan siis pienellä miinuksella.

Miltä näyttää? Ruoka tietenkin mahdollisimman puhdasta kotiruokaa ja siihen nyt panostan. Mikään ei ole myöskään kiellettyä, hyvää saa syödä jos se mahtuu kaloreihin, mutta yritän olla viikot ilman herkkuja ja viikonloppuna voi vähän nautiskella. Näin söinkin pari vuotta sitten ja se toimi.

Tavoitteena on oppia se elämäntapa, jossa nautitaan treenistä ja myös ruuasta. En halua enää mennä äärimmäisyydestä toiseen kuten olen nämä kaksi vuotta tehnyt. Tyhmänä ajattelin pitää herkuttoman helmikuun ja tulos on arvattavissa: laskiaispullia ja runebergejä vilisi silmissä ja kohta ne menikin mun kurkusta alas.

Kommentit otetaan lämmöllä vastaan :lol2:

Turvotuksesta

En lukenut koko ketjua, eli saatan jo toistaa, mutta itellä vatsan turvotusta aihettaa myös runsas proteiinin mättö perinteisten hernekeittojen, omenoiden ja huonojen hiilareitten lähteitten lisäksi.

Ootteko kuullu uudesta tutkimuksesta jonka mukaan naisten runsas proteiinin käyttö alentaisi odotettua elinikää? Varsinkin mitä vanhempana sitä syö.

Ootteko kuullu uudesta tutkimuksesta jonka mukaan naisten runsas proteiinin käyttö alentaisi odotettua elinikää? Varsinkin mitä vanhempana sitä syö.
En ole kuullut, mutta mietn mitä tuossa tutkimuksessa on ollut se runsas. Eli mikä on runsasta proteiinin käyttöä. Onhan siinä ero onko tutkittu 1g, 2g vai joku 5g per painokilo proteiinia... Kroppa kuitenkin sitäkin ainetta tarvitsee, myös vanhempana.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
no ei hitto... kaikki mitä nykyään syö aiheuttaa syöpää, ennen aikaista kuolemaa, lapsettomutta tai hiustenlähtöä. ite en kyl perusta tommoseen ja syön sitä raejuustoa just tasan sen verran ku tekee mieli :D

Tässä just eilen mittailin ruppia, viime syksystä on semmoinen muutos tapahtunut, että peffa jos onkin pysynyt samana (108 cm) niin rinnanympärys alkaa vihdoin ja viimein kuromaan sitä kiinni (nyt 102 cm). Oon 172 cm pitkä.
Mutta perhana tuon mahan kanssa. Mä en saa painoa tippumaan en niin millään, ja varsinkin nyt kun sain kivan kevätlenssun ni treenistä ei oo tullu mitään viikkoon. Pah pah. :(

Jotenkin mulla on hirveen pallo-olo koko ajan, vaikka pitäis olla tyytyväinen tuloksiin. Ja vaikka ihan selvästi on lihasmassaa tullut lisää niin miksei se näy riittävästi jo nyt? ;)

/avautuminen loppuu

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom