Mun treeni

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mä ottaisin rinnalle vain tasapenkin ja vinopenkin. Niillä pärjää hyvin. 2-3 sarjaa kummassakin.

Miten joku jaksaa treenata rintaa noin paljo, ennemmin selkää.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Oletko tehny ton selkätreenin jo? riittikö sulla paukkuja alaselässä maven jälkee vielä kulmasoutuun?

Riittää paukkuja maastavedon jälkeen kulmasoutuun.......

Ja kyl mä aion noi 9 sarjaa rinnalle (+venytys eli pullover)
Koska muuten vaikka teen kovaakin ihan loppuun asti en saa kunnon tuntumaa

Sit kysyisin kun oon aina ollu vähän tämmönen pallero (rasvat täl hetkel 25%) niin mikä rasvaprosentti on semmonen et näkyis six pack ja muutkin lihakset selvästi .....riittääkö 13%???

:D

Originally posted by Tomi
Joo, mietin just samaa, että taitaa pari tuntia käydä aika vähiin, jos oikeasti nuo kaikki liikkeet tekee joka kerralla. Suoraan sanottuna tuo on yksi järjettömimmistä ohjelmista, mitä olen ikinä Pakkotoistolla nähnyt.

mä oon samaa mieltä, tulis kuolema mulle tolla setillä.
hulluinta mitä oon nähnyt sit sen jälkeen kun :david: auto liikkuu kellosta:D

Puhuukos nuunuu nyt ihan siitä ensimmäisestä , myönnän se oli järjetön mutta tämän hetkinen tässä

Maanantai: Rinta, hauikset

Penkkipunnerrus 3x 8-12
Vinopenkki Smith-koneessa 3x 8-12
Ristikkäistaljatyöntö/peck-deck 3x 8-12
Päänyliveto tangolla 3x 8-12
Hauiskääntö seisten tangolla 3x 8-12
Hauiskääntö istuen Scott- penkissä käsipainolla 3x 8-12
Hauiskääntö seisten vasaraotteella käsipainoilla 3x 8-12

Tiistai: Selkä, epäkkäät ja ranne

Maastaveto 3x 8-12
Kulmasoutu 3x 8-12
Ylätalja niskan taakse3 x 8-12
Alataljaveto 3x 8-12
Olankohautukset 3x 8-12
Rannekääntö vastaotteella 3x 10- 20

Torstai: Olkapäät, ojentajat
Vipunostot sivuille käsipainoilla 3x 8-12
Niskan takaa punnerrus Smith-koneessa 3x 8-12
Pystysoutu tangolla 3x 8-12
Kapea penkkipunnerrus tangolla 3x 8-12
Ranskalainen maaten tangolla 3x 8-12
Yhdenkäden ojentajapunnerrus käsipainolla 3x 8-12

Perjantai: Jalat

Takakyykky 3x 8-12
Jalkaprässi 3x 8-12
Polven koukistus seisten laitteessa 3x 8-12
Polven ojennus laitteessa 3x 8-12
Pohkeet seisten Smith-koneessa 3x 8-12

Möykky86! Pakko kysyä semmosta, että harrastitko kauan ju-jutsua? Mulle tuli ainakin heti semmonen käsitys, että älyttömän kuulonen (siis Ensimmäinen!) treeni ohjelmasi oli ju-jutsun "vierotusoireisiin"? Kuten sanoit, että jotain piti saada sen tilalle. Vai oonko ihan hakoteillä?

Zone-sarja -42%
En todellakaa kauaa olin keltasella vyöllä....

Mut siinäkin ajassa tottuu siihen et on jotain urheiluu vähintään 6 kertaa viikossa tulee riippuvaiseks ja mä en ainaka enää osais lopettaa tätä hommaa kokonaan......siis urheilua

Ehdottoman hienoa, että haluat ja tykkäät harrastaa! :thumbs:
Mutta toi addiktoituminen ei välttämättä ole niin hyvä juttu. Jos sun motiivit liikuntaan on, että siitä tulee hyvä olo ja haluat pitää itsesi kunnossa niin hyvä. Jos taas taustalla on jotain muuta, niin kannattaa olla varovainen.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Originally posted by Möykky86
Jep tulee hyvä olo ja haluan pitää itteni kunnos viel vanhemmal iälläki:D

Siitä kannattaakin olla tuossa iässä huolissaan. :D

Ei vaan, jatka treenausta. Ei se koskaan ihan hukkaan mene, oli treeni miten järjetöntä hyvänsä. Eikä tuo uusi ohjelmasi enää näytä pelkältä trollaamiselta. :thumbs:

Jos tuntuu ettei kyynärvarret palaudu niin vaihde ne tohon rinta-hauis päivään, tänään oli mulla se päivä ja kolme 12 sarjaa loppuun rannekääntöä niin oli sellanen pumppi kyynärvasissa että oksat pois!!

Eikä toi 9 sarjaa mun mielstä rinnalle mikään älytön määrä ole...itellä on 8 sarjaa ja se ainakin tuntuu ihan ok määrältä...'

Ja vaihtele möykky86 niitä liikkeitä sillon tällöin...ei kroppa totu niin helposti ja pitää reenailun muutenkin mielekkäämpänä...

Originally posted by ZeiZei
hyvä esimerkki.

En pidä esim. JeFun saavutuksia mahdottomina, mutta jotain todistetta kannattaa antaa, jos halua että joku kiinnostuu/uskoo.

JeFu on tuntematon palstalainen, joka pelaa 1 divisioonassa amerikkalaista (?) jalkapalloa miehissä, painaa tuhottomasta ja on kovat tulokset. Noh, ainahan asia menee niin, että noita voi ihan hyvin keksiä itse (enkä nyt väitä että JeFu olisi niin tehnyt), eikä kannata kysyä "kuinka joku jaksaisi tehä niin", kyl jotkut ihmiset vaan jaksaa. Mutta se henkilö joka JeFu on irl, voi olla todella ylpeä itsestään jos tulokset ovat oikeita. Mutta sitten taas, kun ei ole koskaan tullut vastaan melkein 100 kg painoista 14 vuotiasta, joilla vielä lihasta ja kovia tuloksia, paitsi tietysti, niin tottakai olisi kiva nähdä kuvia tms.

Mutta kuten sanotaan, ei netissä kenenkään täydy todistella kenellekkään mitään, jos ei halua.

Menee vähän vanhojen kaiveluksi mutta kyllä nuo on ihan paikkaansapitäviä tietoja... JeFu on meidän joukkueeseen toinen uusi tuon ikä+kaliberin kaveri 1½v sisään...:thumbs:

En tosin tiedä missä niitä kasvatetaan, mutta kerrankos sitä nyt...

Öö nyt mul on treeni lopullises muodos ei aerobisia päiviä...salille 5 krt viikos treeneis on 5-6 liikettä joissa kaikissa 3 sarjaa päivät on

Ma jalat 5 liikettä
Ti Rinta vatsat 5 Liikettä
Ke lepo
To Kädet 6 Liikettä
Pe Selkä epäkkäät ranne 6 Liikettä
Lauantai olkapäät vatsat 5 liikettä
Su lepo

Taisi mennä sun alkuperäsen ohjelman kommentointi sullekin takaraivoon kun tiputit ohjelman jotenkin siedettäviin sarjalukemiin...toi alkuperänen oli ihan perseestä!!!
Olisit varmaan kehittyny monessa liikkeessä niin voimallisesti ja massallisesti kun olisit tehny 2 vuotta oikein!!!!

Onnea jatkoon...

Mites takareidet?
Mielestäni voisit vielä karsia noita sarjoja, esim. olka,ojentajat ja haukki pärjää ihan hyvin 6lla sarjalla, 3x2. Olkapäät ja ojentajat rasittuu jo siinnä määrin tossa rintatreenissä..:piis:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom