Mun treeni

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
on tullu luettuu juu....

Ja okei olen toteuttanut ohjelmaa 2 viikkoa ja esim. penkki noussut 105-110kg eli nyt tais poserillakin mennä jauhot suuhu

Originally posted by Möykky86
Ja koska näytätte epäilevän ylikuntoa sanon, että ei ole ylikuntoa on vain alisyömistä.....

Jokainen tavallaan. Nyt vaan kannattaisi uskoa, että tuossa ohjelmassa ei ole järjenhiventä ei sitten hitusen hitusta.

Neuvoa täällä antaa ihmiset jotka ihan oikeasti asioista tietävät (tässä threadissa nyt ainakin Tomi ja Poser). Tosin tuon reeniohjelman alasampumiseen ei suurtakaan tietämystä tarvita.

1. Lihas kasvaa levossa. Tuossa tulee jo epäsuorasti aivan liikaa rasitusta samoille lihaksille liian lyhyeen aikaan.

2. Tuollaista reeniä ei kukaan pysty viemään kunnolla läpi. Siis siten, että teet toistot/sarjat huolelliseti ja oikein. Korvaa määrä laadulla äläkä toisinpäin.

Kyllä on kaverilla itsevarmuutta taikka sitten on karattu jippiin puolelta...

Ei tollasta voi kenenkään paikat kestää eikä tollasta voi jaksaa tehä ees puolella teholla...ja syön hatullisen paskaa kun näen jonkun ALOITTELEVAN NATUN vetävän noi setit tosissaan...

Itse tein esim. tänään jalkapäivänä etureisille 8 sarjaa, takareisille 7 sarjaa ja pohkeille 7 sarjaa ja aikaa meni jotain 50 min. ja hyvä kun kävelemään pääsi pieneen hetkeen...ja jos ois kaikki sarjat tykittänyt aivan loppuun ois noitakin määriä pitänyt vielä pudottaa...

mutta kukin tekee tavallaan...

Zone-sarja -42%
okei tää on nyt fakta mä en ainaka pidä itteeni alottelijana vaikka oon treenannu vast 2,5 vuotta.....

Täytyy myöntää et rintapäivä ottaa aika koville vetää loppuu asti tosissaa mut muuten kyl kaikki muut menee täysil loppuu

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Hyvää viihdettä! Kiitos siitä!
Jos kerran kysyt neuvoa niin kuuntele myös mitä sanotaan. Jos kaikki tän sun ohjelmas lukenu on sanonu sulle että ainaki puolet liikkeistä pois niin kannattaisko uskoa että siinä voisi ollakkin jotain järkeä? En kyllä usko että kukaan pro edes treenaa noin lue vaikka Bodaus lehdestä(täällä pitäis kyllä dissaa kyseistä lehteä, mutta vahingossa vilkasin salilla) perälän ohjelma.

okei tää on nyt fakta mä en ainaka pidä itteeni alottelijana vaikka oon treenannu vast 2,5 vuotta.....

Täytyy myöntää et rintapäivä ottaa aika koville vetää loppuu asti tosissaa mut muuten kyl kaikki muut menee täysil loppuu

Oot reenannu jo 2.5 vuotta etkä silti tiedä mistään mitään. Et pidä itseäsi aloittelijana mutta laitoit tän aloittelijoiden osastolle.

Täydet :5: ja :david: merkki!!!11!

okei okei.....kiitos vinkeist otan huomioon......;)

mut luulen silti tästä tietäväni jotain ....

kehitystä treenauksen aikana esim

penkki 25kg- 110kg

Tos on mun treeniohjelma onko parannusehdotuksia?????

Olen treenannu 2-2,5 vuotta ja tälle ohjelmalla 2 viikkoo kehitystä tullu todella hyvin....

Mites ne nyt sanookaan: "...kantapään kautta." Nojoo, tunnut itse uskovan itseesi ja ohjelmaasi täysillä. Ei siinä mitään, vedä settiä nyt vähän pitempäänkin kuin se kaksi viikkoa ja katso miten potkii. Kiinnostaisi varmaan kaikkia täälläkin tietää. :kuvia:

IMO tollanen raivo-ohjelma voi olla hyvääkin vaihtelua vetää vaikka haba-tisseille :D kerran puoleen vuoteen tms. mutta jatkuvana ohjelmana kyllä treenin intensiteetti kärsii väkisinkin. Kannattaa sunkin ihan vaikka vain kokeilumielessä koittaa tässäkin threadissa konkareitten antamia neuvoja: intensiteetti ylös ja sarjamäärät alas.

Onnea kuitenkin valitsemallasi tiellä.

okei okei.....kiitos vinkeist otan huomioon......;)

mut luulen silti tästä tietäväni jotain ....

kehitystä treenauksen aikana esim

penkki 25kg- 110kg

On tietty niitäkin, jotka nostavat sen penkin tuonne 110 ensimmäisen treenivuoden aikana, eivätkä useimmat tee 21 sarjaa rinnalle.
:arvi:
:kuola:

hahaa pistänkin tän hassun hauskan threadin jatkeeksi tämän ohjelman:

Ma: rinta/selkä(vedot)
vinopenkki tangolla 2X12
alavinopenkki tangolla 3X12
kulmasoutu tangolla vasta ote 3X12
t-tanko soutu 2X12
selän ojennus 2X12

Ti: takareidet, etureidet, pohkeet, vatsat
sj. mv. käsipainoilla 3X12
sj. mv tangolla 2X12
etukyykky tangolla 3X12
hack kyykky tangolla 2X12
pohkeet hack 4X12
lantion nostot 3X12-15
vatsarutistus 2X12

Ke: olkapää/hauis/ojentaja/kyynärvarret:
pystypunnerrus kp. istuen 2X12
vipunostot sivuille seisten kp. 2X12
hauiskääntö tangolla/ super sarjana / ranskalainen pään taakse tangolla 3X12
hauiskääntö kp. istuen selkä suorana/super sarjana / ranskalainen otsalle tangolla 3X12
rannerullaus myötä ote suoralla tangolla/ super sarjana / rannerullaus vasta ote suoralla 3X12

To: lepo

Pe: rinta/selkä(vedot)
vinopenkki tangolla 2X15
alavinopenkki tangolla 3X15
ylätalja v-kahvalla 3X15
ylätalja hartioiden levyinen myötä ote 2X15
selän ojennus 2X15-25

La: takareidet, etureidet, pohkeet, vatsat
sj. mv. käsipainoilla 3X15
sj. mv tangolla 2X15
etukyykky tangolla 3X15
hack kyykky tangolla 2X15
pohkeet hack 4X15
lantion nostot 3X15
vatsarutistus 2X15-30

Su: olkapää/hauis/ojentaja/kyynärvarret:
pystypunnerrus kp. istuen 2X15
vipunostot sivuille seisten kp. 2X15-20
hauiskääntö tangolla/ super sarjana / ranskalainen pään taakse tangolla 3X15
hauiskääntö kp. istuen selkä suorana/ super sarjana / ranskalainen otsalle tangolla 3X15
rannerullaus myötä ote suoralla tangolla/ super sarjana / rannerullaus vasta ote suoralla 3X15

ideahan tossa jaossa on että voi tehdä nopeat treenit kun on sarjoja vähemmän per treeni ja siten palautuu nopeammin. Treenit pumppi treeneinä ei ei kaikkia piippuun asti ,eli välillä jättää sarjat vähän pari toistoa vajaaksi. 1 lepo päivä pitäisi riittää palauttamaan kropan mutta välillä voi pitää 2 lepopäivän jos siltä tuntuu.
volyymi ei loppupeliin ole mikään hirveä ja aloittelijoilla ei ole niin hirveesti lihasmassaa joten palautuminen on nopeampaa.

Jos mä pystyn vetämään nyt ylä ja alakroppa jaolla lihasryhmät läpi 2 kertaa viikossa(4 kertaa viikossa treeniä), niin mikä estää treenaamasta treenaamasta: rinta, selkä; jalat, pohkeet; olkapää, hauis, ojentaja 3 jakoa 2 kertaa viikossa? kokonais volyymi ei muuta juurikaan mutta tietenkin 2 lepopäivä voi olla tarpeen jos ei ihan aloittelija ole. Mutta tää on teoreettista pohdiskelua:rolleyes:

Originally posted by gotto
On tietty niitäkin, jotka nostavat sen penkin tuonne 110 ensimmäisen treenivuoden aikana, eivätkä useimmat tee 21 sarjaa rinnalle.
:arvi:
:kuola:

notta mistä tiedät jos vaikka möykky86 onkin uusi arnold schwarzenegger?

ps. ;)

Ja okei olen toteuttanut ohjelmaa 2 viikkoa ja esim. penkki noussut 105-110kg eli nyt tais poserillakin mennä jauhot suuhu
Ja koska näytätte epäilevän ylikuntoa sanon, että ei ole ylikuntoa on vain alisyömistä.....
ne ketkä oikeesti treenaa tosissaan ymmärtää mun kannan

Buahahahha... trolli perkele. PAKKO olla! :lol2:

Täydet :david: :david: :david: :david: :david:

Aika hyvin silti jos vetää 17-vuotiaana 110kg penkist. Muistaakseni tosi harva mun kaveri sai semmosii ylös ton ikäsenä. Tosin en ite sillon viel ees treenannu ni enpä tiiä.

Originally posted by pek
Aika hyvin silti jos vetää 17-vuotiaana 110kg penkist.
Mun mielestä todella kova on esimerkiksi ZeiZein 100 kilon penkki 15 vuotiaana. (Vai paljon se nyt olikaan?) :worship: Kyllä 110kg pitää vähintään nostaa 2,5 vuoden treenin jälkeen. :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom