Jumalauta mikä ohjelma!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
:lol2: Viikingit on tullut luettua? :lol2: Oikeasti, vähennä sarjoja.Originally posted by Möykky86
Ja koska näytätte epäilevän ylikuntoa sanon, että ei ole ylikuntoa on vain alisyömistä.....
omg hardkoarrrr!!1 :lol2:Originally posted by Möykky86
Ja koska näytätte epäilevän ylikuntoa sanon, että ei ole ylikuntoa on vain alisyömistä.....
Originally posted by Möykky86
Korjattu.Originally posted by Jakob
(tässä threadissa nyt ainakin MarkusH ja Poser)..
olen toteuttanut ohjelmaa 2 viikkoa ja esim. penkki noussut 105-110kg eli nyt tais poserillakin mennä jauhot suuhu
okei tää on nyt fakta mä en ainaka pidä itteeni alottelijana vaikka oon treenannu vast 2,5 vuotta.....
Täytyy myöntää et rintapäivä ottaa aika koville vetää loppuu asti tosissaa mut muuten kyl kaikki muut menee täysil loppuu
Tos on mun treeniohjelma onko parannusehdotuksia?????
Olen treenannu 2-2,5 vuotta ja tälle ohjelmalla 2 viikkoo kehitystä tullu todella hyvin....
okei okei.....kiitos vinkeist otan huomioon......;)
mut luulen silti tästä tietäväni jotain ....
kehitystä treenauksen aikana esim
penkki 25kg- 110kg
Originally posted by gotto
On tietty niitäkin, jotka nostavat sen penkin tuonne 110 ensimmäisen treenivuoden aikana, eivätkä useimmat tee 21 sarjaa rinnalle.
:arvi:
Ja okei olen toteuttanut ohjelmaa 2 viikkoa ja esim. penkki noussut 105-110kg eli nyt tais poserillakin mennä jauhot suuhu
ne ketkä oikeesti treenaa tosissaan ymmärtää mun kannan
Mun mielestä todella kova on esimerkiksi ZeiZein 100 kilon penkki 15 vuotiaana. (Vai paljon se nyt olikaan?) Kyllä 110kg pitää vähintään nostaa 2,5 vuoden treenin jälkeen.Originally posted by pek
Aika hyvin silti jos vetää 17-vuotiaana 110kg penkist.