Mun treeni

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Originally posted by Warheart
Mun mielestä todella kova on esimerkiksi ZeiZein 100 kilon penkki 15 vuotiaana. (Vai paljon se nyt olikaan?) :worship: Kyllä 110kg pitää vähintään nostaa 2,5 vuoden treenin jälkeen. :)

juu 100 kg tuli nostettua parikolme viikkkoa sitten. Nyt menisi varmaan jo 105 kg, mut ajattelin seuraavan kerran kokeilla ykköstä sillon kun uskon saaavani 110 kg. Ite pidän tulostani ihan hyvänä sen takia, että en tähtää voimaan vaan koitan saada lihasta. Jos haluisin pelkästään voimaa en pitäisi tuota kovinkaan hyvänä tuloksena.

ja kuten profiilista näkee niin täytän 16 vasta heinäkuun alussa, elikkä koitan nyt saada väh. 120 kg nousemaan ennen kun täytän 16 (tätä hankaloittaa hieman parin kuukauden dietti ennen kesää).

En tiedä onko threadin aloittaja trolli, mutta täytyy myöntää että olin ite samanlainen joskus vuosi sitten. Luulin tietäväni paremmin kuin muut. Ei varsinkaan kannata sanoa Möykyn kaltaisille ihmisille, että "tulee ylikuntoa" tai "ei voi vetää täysillä", koska luultavasti he omasta mielestään vetää jo täysillä (koska ei osaa "tehdä" liikkeitä täysillä = tekee enemmän liikkeitä ja sarjoja) ja tietää että ei hänelle tule ylikuntoa. Kyllähän monet varmasti muistavat omat aloittelija aikansa jolloin tehtiin kaikkia salin laitteita 4-5 sarjaa:D

Toivon että Möykky tulee järkeensä ja ymmärtää kuunnella niitä jotka asioista oikeasti tietävät jotain. Tai jos on trolli niin lähtee palstalta:down:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Originally posted by Möykky86
Ja okei olen toteuttanut ohjelmaa 2 viikkoa ja esim. penkki noussut 105-110kg eli nyt tais poserillakin mennä jauhot suuhu

Katotaanpa miten kehityt kuukauden päästä, kun ylikunto iskee ja lähtee tulokset laskuun :lol2:

Originally posted by gotto
On tietty niitäkin, jotka nostavat sen penkin tuonne 110 ensimmäisen treenivuoden aikana, eivätkä useimmat tee 21 sarjaa rinnalle.
:arvi:
:kuola:

Ja sit on niitä jotka ei edes 2 vuoden jälkeen saa tota pukattua. :nolo:

No joka tapaukses jos vertaan muihin mun ikäsiin ni mä oon aika kovas iskus ....

Ja en oo näit sällejä jotka treenaa pelkkää penkkiä tai hauista vaan kaikkia eli toisin sanottuna mä vien esim. mun kavereita 50 kg kaikissa jutuissa....

Mut hyviä vinkkejä ootte antanu kiitos siitä;)

Zone-sarja -42%
Ja mitä tohon ylikuntoon tulee niin ite en oo vielä siit kärsiny.....

Ja zei zei oon todella vakuuttunu tosta sun 100 kg 15-vuotiaana

peukut sille...:thumbs:

:offtopic: ZeiZei kauan olit reenannu ennen ku toi 100kg nousi? Ite oon käyny n.1kk salilla ja penkissä maximit noussu vaan 63-70 :itku: Tavoitteena ennen ens joulua ainaki se 90kg tai jopa 100kg :P

tohon mun treeni aikaan täytyy puuttuu viel sen verran et ekana vuonna kävin just 2 kertaa kuussa salilla....ja sit tokana vuonna se alko oleen vast totisempaa eli aikalailla tosissaan reenannu 1-1,5 vuotta;)

möykky miten kun nyt on lievää kehitystä tullut niin näkyykö se kropassa?? uskon että vaikka voit saada hetken painoja ylös niin lihakset ne ei mihinkään kasva... siis en tiedä mitä haet mut anyway....

oonha mä jos tässä yhteensä about 10 kk ohjelman kanssa. pari kuukautta vähemmän ruokavalion kanssa (tällöin alko tulla kehitys). totaki ennen käyny jonku verran salilla mut ei sillon mitää kehitystä tullu, ku ideana oli pitää paino kokoajan samana tai laihduttaa. en syöny mitään ja salilla kävin 4-5 kertaa viikos aina koko kroppa. toistoja n. 15 per sarja:)

niin ja kesällä pidin n. 2½ kuukauden totaali tauon. Tähän voi sanoa syyksi kiireet (matkustelemista kavereita jne) mutta iski myös laiskuus.:( Ens kesänä en kyllä varmana tee niin:whip:

eli siis sulla on noussut penkki 63 kg 70 kg:een. Aika hyvä toi 63 jos et ollu koskaan ennen käyny salilla:) viimisin nosto minkä tein 14 weenä oli 90 kg ennen kesälomaa. Sitten tuli totaali loma salilta ja syksyllä tulokset/lihakset laskenu. suht nopeasti kyllä palasi takasinkin.

treenasin muuten penkkiä ennen ihan päin persettä. Liian leveä ote, liian pitkiä sarjoja. Nyt kun on tekniikka kunnossa ja teen Miken penkki ohjelmaa niin penkki alkaakin jo nousta mukavasti.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Originally posted by Möykky86
Ja en oo näit sällejä jotka treenaa pelkkää penkkiä tai hauista vaan kaikkia eli toisin sanottuna mä vien esim. mun kavereita 50 kg kaikissa jutuissa....

Ja vipunostoissa 80?

Tota jos nyt vertaa vaikka vuoden takaiseen millon nostin penkist about 75 kg niin sillon ei lihaksia näkyny juuri missään mut nyt on alkanu näkyyn hyvin haukkarit ehkä kasvanu eniten....

Ja rintalihakset erittäin hyvin vuoden aikana kasvanu

mäki kyl pidin niinku zei zeikin totaali tauon kesällä ja tippu 100 kg:st esim penkki 90 ja nyt joku kuukausi sitten sain takasin sinne ja nyt 110kg:ssä eli taukoja ei kannata pitää paitsi ehkä jotain viikon tai kaks

Möykky86 pidätkö tosiaan 98kiloiselle 2.5vuotta treenanneelle
miehelle 110kilon penkkiä hyvänäkin tuloksena?
Kannattais joskus uskoa vanhempia ja kokeneempia tai sitten olla vaan kysymättä mielipiteitä.
Mä ainakin luulen että aika nopeasti menee sun treeniohjelma :wall:

No annas kun selitän ekana vuonna kävin kun jaksoin
silloin penkki 25- 45

Toisena vuonna aloin jo käymään aktiivisesti 45-80

Ja nyt viimeset puol vuotta penkki erittäin hyvin noussu 80-110, koska olen käynnyt ohjelman kanssa.....

Ja kyllä uskon, että monessa asiassa olen väärässä, mutta kokemus opettaa ja olenhan vasta 17 minulla on paljon vuosia jäljellä viisastua.......

Minä olen aina ollut semmoinen että kaikki pitää ensin kokeilla uskonkin että ohjelmani muuttuu vuosien varrella vielä monta kertaa;)

Ja siihen minun treenaukseeni nähden pidän kyllä penkkiäni ihan hyvänä , koska viimeisen puoli vuotta vasta olen treenannut TOSI tarkoituksella......

Ja kiitos jälleen kaikille vastanneille:thumbs: :D

Olen nyt vasta täällä tajunnut että 17v ja 110 kg penkistä ei ole mitään .....

Olin tullut vain siihen uskoon koska minun kaveripiirissäni kaikki nostavat semmoisen 50-70kg

Mutta olen erittäin vakuuttunut 14 v 105kg penkistä sanoisin että se alkaa olemaan jo aika harvinaista peukut sille:thumbs:

Muistakaas poijjaat myös suhteuttaa sitä penkkitulosta siihen omaan painoon, älkääkä pelkästään tuijottako sitä ikää. 105 kg penkistä 14-vuotiaana on siltikin niin älytön tulos, että tulee väkisinkin mieleen suorituspuhtaus ja -tekniikka. Runkkupenkki?

Originally posted by Tomi
Muistakaas poijjaat myös suhteuttaa sitä penkkitulosta siihen omaan painoon, älkääkä pelkästään tuijottako sitä ikää. 105 kg penkistä 14-vuotiaana on siltikin niin älytön tulos, että tulee väkisinkin mieleen suorituspuhtaus ja -tekniikka. Runkkupenkki?

niin ja se kuinka paljon merkitystä netissä kerrotuilla tuloksilla on;)

Ei mua haittaa jos joku ei usko esim. mun tuloksia tms. koska ite aion laittaa kuvia.

Eli nyt kaikki 14 vuotiaat siellä koneilla älkää pelästykö kun pakkis on täynnä anonyymejä 13-15 wee nostajia, joiden yhteistulos on omien sanojensa mukaan ainakin 500 kg:D

tietenkään tämä ei ole mahdotonta, mutta ei kaikkea mitä lukee tarvitse aina uskoa, itteäni eniten kiinnostaa verrata níiden tuloksia omiini, jotka esim. laittavat kuvia.

Mutta onhan tuo Jefu melkoinen härkäkin. Profiilin mukaan 187/98. On siinä 14 -vuotiaalla kokoa...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom