Mun ohjelma

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Eli tässä on mun treeniohjelma:

Maanantai

Penkkipunnerrus 3x8 / 3x5
Vipunostot vinopenkillä 3x10
Dippi 3x10
Punnerrus niskantakaa 3x8 (joka toinen viikko vipunostot sivulle)
Pystysoutu taljassa 3x10
Ranskalainen Punnerrus 3x8
Ojentajapunnerrus taljassa 3x10

Keskiviikko

Maastanosto 3x8
Kulmasoutu tangolla 3x8
Ylätaljaveto eteen 3x10 / 2x10
Alataljaveto 3x10 / 2x10
Scott-hauiskääntö 3x10
Keskitetty hauiskääntö 3x10
Hauiskääntö myötäotteella 3x10

Perjantai

Lankkupenkki 2-3x
Kapeapenkki 2-3x
Räjähtäväpenkki 2-3x

Lauantai

Kyykky 3x8
Prässi 3x10
Jalkaojennus 3x12
Jalkakoukistus 3x12
Pohkeet istualteen 3x12
Pohkeet prässissä/seisten 2x12
Vatsat 3x

Kommentteja?
Mielestäni on aika pätevä, kehitystä on tullut ihan mukavasti.

Ihan jees. Penkkitulosta taidat yrittää ylöspäin? Kyllä sitä vähempikin voisi toki rinnalle riittää.

Mutta miksi vaihtelet pystypunnerrusta ja vipareita? Onko tuolla joku tietty tarkoitus? Ja mielestäni pystypunnerrusta ei kannata työstää niskan takaa, sillä se vääntää olkapäitä aika pahasti.

Aikas hyvältä näyttää... Itse vaihtaisin ton niskantakaa punnerruksen vaikka pystypunnerrukseen käsipainoilla. Ihan turvallisuus syistä

edit: Mä oon hidas

Kyykky ja prässi samana päivänä? Vedä vuoroviikoin, mulla ainakaan riitä enään neljän (sulla kolme) kyykkysarjan jälkeen paukut prässiin.

rafael30 sanoi:
Ihan jees. Penkkitulosta taidat yrittää ylöspäin? Kyllä sitä vähempikin voisi toki rinnalle riittää.

Mutta miksi vaihtelet pystypunnerrusta ja vipareita? Onko tuolla joku tietty tarkoitus? Ja mielestäni pystypunnerrusta ei kannata työstää niskan takaa, sillä se vääntää olkapäitä aika pahasti.

Kyllä penkkitulosta tosiaan yritän nostaa, tarkoitus olis mennä kisaamaan tässä joskus.
Vaihtelen pystypunnerrusta ja vipareita siks koska yks kaverini suositteli sellaista.

CPvamma sanoi:
Kyykky ja prässi samana päivänä? Vedä vuoroviikoin, mulla ainakaan riitä enään neljän (sulla kolme) kyykkysarjan jälkeen paukut prässiin.

Kyllä mulla riittää! =)

TukkaBodari sanoi:
Elkääpäs nyt aliarvioiko kykyjäni! ;)

Ei se liity kykyihin mitenkään. Puristat vaan niin perkeleen kovat sarjat kyykkyä että :urjo: . Ei varmaan enää huvita prässätä sen jälkeen :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom