Mukavin lihasryhmä treenata?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja asspen
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
53
Mikäs on toistolaisten mukavin treenipäivä eli mitä lihasryhmää on mukavin treenata? Mulla se on ehdottomasti selkä. Selkäpäivän ohjelma:

- Kraft kulmsoutu 1x10, 3x6
- Yhden käden kulmasoutu 1x16, 2x8
- Ylätalja niskan taakse 1x13, 1x8, 1x5
- Ylävipu 2x8
- Takavipu 3x10
- Selänojennus, koneella 1x20, 3x13
- Suorat vatsat koneella 3x20
- Vinot vatsat koneella 3x16

Varsinkin tuo :worship: selänojennus :worship: saa aikaan hyvin positiivisen olon... Jahka selkä vähän vahvistuu niin otetaan mv mukaan.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Itse kun ajattelen että mikä on mukavinta tehdä salilla... olkapäät on maantaisin ja pystypunnerrus on todella hauskaa.. mutta mavekin on mukavaa, mutta niin on taas tissit ristitaljassakin, prkl, pohjeprässäyskin on hullun hauskaa. Eli mulla on mahdoton päättää mikä on mukavin lihasryhmä, se on kaikki niin prkleen hauskaa :P

Oikeastaan lähes kaikki menee, olkapäät ehkä ikävimmät treenata ja jalkaliikkeistä jalan koukistus. Tällä hetkellä ehkäpä selkä vie voiton kun on vähän oppinut sitä treenaamaan ja kyllähän se rintatreenikin :david: on aina mukava tehdä.

Mukavimmat treenata: olkapäät, vinopenkki käsipainoilla, hauikset

Tylsin varmaan jalat ja tällä hetkellä tasapenkki tangolla (rauta meidän salilla muuttuu painavammaks joka viikko :curs: )

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jalat ovat mieluisin joskaan eivät ehkä mukavin lihasryhmä treenata. Kyykky on mieluisin liike.

Kyllä minulla tuo selkä reagoi kaikkein parhaiten tehtyyn liikkeeseen, johtunee varmaan siitä että ovat sen alueen lihakset niin huonossa kunnossa. :david:

Tuo selänojennus ( Davidin koneessa ) toimii kyllä niin hienosti että 13 toiston jälkeen itkisin jos kehtaisin, ei ihan heti tule mieleen nousta siitä ylös. Lihaksiin syntyvä "poltto" on kyllä loistava. Parasta on kuitenkin se että kun vähän malttaa venytellä seuraavina päivinä niin pysyy kuitenkin sellaisessa kunnossa että pystyy toimimaan suht koht normaalisti.

Penkistä on kyllä tykkää yhtään, tulee aina niin spede olo... Ai, taas sieltä tullaan penkkiä tekemään... ( ohjelmaan kuuluu kahtena päivänä viikossa penkkiä, tosin eri tarkoituksissa ). No tekemällä vahvistuu, jos ei muuta niin vitutus.

Viimeksi muokattu:
Kyllä se on rinta (vinopenkki).
Vatsalihasliikkeet on taas niitä inhottavimpia.

wääp sanoi:
minkäslainen teil tuo selänojennus kone on?
onko siin turvavyö?

meil vissiin joku mummo versio :ccc

Tuossa, vasemmassa reunassa:

kuva

Viimeksi muokattu:
Zone-sarja -42%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom