Mua EI kiinnosta!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sumu
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
Toi Kamppailulajit osio on aika turha, sillä jokaisella lajilla on nykyään omat forumit ja niitten konkarit pyörii niillä saiteilla. Täällä huomaa, että kukaan ei osaa oikeasti neuvoa ketään tai ollaan ainakin luulevinaan. Vai onko se vähän sama asia kuin joka punttisalilla on nyrkkeilysäkki nurkassa ja kukaan ei tiedä miksi. Eikä mitään henkilökohtaista.

Kivaa sentään on kun noita jääkiekko threadejä ei ole enempää. Jos haluan niitä lukea voin mennä sitten varta vasten perustettuihin forumeihin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Meikäläistä vituttaa jätkät jotka nuoleskelee modejen perseitä, vituttaa roina - natu keskustelut, minua vituttaa myös tämmöiset treadit aivan prkeleesti!. Myös ''olen aivan sama mieltä megapenan kanssa''' kommentit treadeihin on ihan turhia ja ne pistävät myös vituttamaan.
kaikista näistä epäkohdista huolimatta pakkotoisto.com on paras foorumi mitä tällä hetkellä tiedän ! :eek: :) :thumbs:

Vituttaa kaikki kynäniska teinit ja vanhukset, jotka salilla istuskelee joka helvetin laitteessa ja kaivaa nenää.

Jipii. Tästä keskustelusta olisi ehkä tullut jotain, jos eräiden sisälukutaito olisi parempi. Menee ihan viiiiitun raikkaasti offiksi, joten soronoo.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom