Mua EI kiinnosta!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sumu
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
Minua ei kiinnosta kohta lukea koko palstaa jos noille "miten näistä jauhoista teen juoman" , "paljon painaa desi sitä ja tätä" tehdä jotain. Foorumi alkaa toistamaan itseään!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mua ei kiinnosta se mikä muita ei kiinnosta.

.......nokkelaa.....

Ihmisten uskonto- ja maailmankatsomuskäsitykset ei hirveästi jaksa napata. Ehkä olen joskus johonkin sellaiseen vastannutkin, mutta yleensä en edes vaivaudu avaamaan niitä. Nimigeneraattori-threadeihin jaksaa ehkä vastata, mutta yleensä sitä ei tule sen jälkeen edes avattua.

Yussi sanoi:
Mua ei kiinnosta se mikä muita ei kiinnosta.

.......nokkelaa.....

Olin jo samaa kirjoittamassa,mutta abortoin sen kesken näpyttelyn,koska muahan kiinnostaa,mikä muita ei kiinnosta. :hyper:
En ehdi hirveesti asioita kohtaamaan,jotka mua ei kiinnosta,kun melkein aina teen jotain,mikä kiinnostaa...

Marcules sanoi:
Mitä järkeä kysyä mistä sun äiskä ja iskä on kotoisin?
Tultuani palstalle luin ensin tämän ja naurahdin itsekseni ajatukselle tuollaisesta threadista. Yleiseen keskusteluun palattuani huomasin, että sellainen tosiaan on olemassa :D Vaikea uskoa moista. Ja tämäkin kommentti tietysti kiinnostaa ihan kaikkia.

Tiukkis sanoi:
Ja tämäkin kommentti tietysti kiinnostaa ihan kaikkia.

No ihan vitusti...

- Mukahauskat kommentit lukotusta kohti menevässä threadissä. Kyllä modet tietää mitkä on paskaa, ei tartte sotkea lisää.

- Joukkueurheilu / autot / naapuri-tappoi-mummon-ja-neekerit-hirteen

Olen kans samaa mieltä, että nämä luetteluketjut on informaatioarvoltaan suosta. Se Mitä teet päivisin - rutiinienluetteluketju (06:30 herätys 06:35 kusen 06:40 otan protskua jne.) oli kyllä niin huvittava, että tuli mieleen väkisinkin kaikki bodareista kerrotut kliseet. Poistakaa nyt hemmetissä sellaset ketjut, salibändäritkin nauraa.

Samo sanoi:
Minua ei kiinnosta kohta lukea koko palstaa jos noille "miten näistä jauhoista teen juoman" , "paljon painaa desi sitä ja tätä" tehdä jotain. Foorumi alkaa toistamaan itseään!

Sama.

Joo toi Sukujuuret threadi on kyllä tylsyyden huipentuma. Ketään kiinnosta, jos jonkun Irmeli mummo asuu Kuopiossa...

Tää kuva sopii tähän threadiin
Akea_kiinnostaa.jpg

Nämä treenipäiväkirjat, joissa ei puhuta yhtään treenipainoista, vaan kaikki on tyyliin:
Maanantai, rinta ja hauikset

Pena 2x6
Pecdeck 3x10
Scottpenkki 3x6
Tumppuunveto 1x234

Kyllähän se on jokasen oma asia mitä sinne kirjoittaa, mutta kun nuo tuollaiset ei ole KIINNOSTAVIA!

Minua ei kiinnosta lukea sellaisia viestejä, jotka eivät millään tavalla tuo uutta keskusteluun. Joillakin tuntuu olevan tarvetta lähettää viestejä vain viestien lähettämistä varten. Ja tekstiä suolletaan asiasta kuin asiasta, vaikka kirjoittajalla ei olisi muuta näkökulmaa asiaan kuin kasa kavereilta kuultuja ennakkoluuloja. Vähän vittu itsekritiikkiä siihen hommaan. Tälläiselle käyttäytymiselle on olemassa nimikin...
post_whore.jpg

Ei kiinnosta jääkiekko tai jalkapallo threadit.

mua ei kiinnosta idioottien threadit kuten "mistä saan sheikkerit" yms. onko jengi oikeesti noin avuttomia!

1. Ei kiinnosta yleisurheilu!11 Joka v*tun kerta, kun jotku saatanan homo-olympialaiset TV:stä ei tu mitään muuta.

2. Miten jotain voi oikeesti kiinnostaa netissä toisten kieli-vitun-oppi-vitun-virheet?

''Miten voin kasvattaa 70 kiloa lihasmassaa kuukaudessa?'' Miten saan penkkiin 120 kiloa lisää viikossa? Miten voin laihtua 100 kiloa ennen kesää?''
Ei kiinnosta!

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom