Mua EI kiinnosta!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sumu
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
klonkku3.jpg

ja_vitut.jpg

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
n00kie sanoi:
mua ei kiinnosta idioottien threadit kuten "mistä saan sheikkerit" yms. onko jengi oikeesti noin avuttomia!

hei, mistä saan ostettua hyviä t-paitoja..Oikeasti, pakkotoistoa lukemalla olen huomannut, että maailmassa on todella paljon avuttomia ihmisiä. :david:

Puheet jostain hubeista mistä saa "hyvälaatuisia" ripattuja leffoja. yhteen väliin tuli kavereilt haettua ja itekki waretettua noita divx leffoja jotka oli sit kuulema hyvälaatusia ja ilmasia. noh, hyvin monessa niist ripeis ei menny tekstit kohallee ja välillä kuvanlaatukin oli heikohko ja äänet ei läheskää nii muhkeet mitä dvd-versios oli saatavana. lopetin waretuksen ja jos jonku leffan haluun kattoa ni vuokraan tai ostan sen, ku mulla EI KIINOSTA ettiä niitä "hyvälaatusia" rippejä. :wall:

Anonymous sanoi:
Joo toi Sukujuuret threadi on kyllä tylsyyden huipentuma.

Toi on ihan oikeasti ehkä paskin thread ikinä. Ketä vittua kiinnostaa mistä anonyymin penkkipenan vanhemmat on kotoisin?

Muita paskoja on muutaman sanan vastauksia sisältävät "gallupit" kuten "pituutesi", "missä asut", "lempivärisi", "kissa vai koira", "jänis vai rusakko", "auto vai fillari" jne.

Tiedoksi niille joiden viestejä on nyt poistettu: Lopettakaa niiden henkilökohtaisuuksien laukominen, tästä ei tehdä mitään yleistä haukkumisketjua, tiedätte etukäteen mihin se johtaa.

:itku:

Mua vituttaa ku jotkut luulee että 130kg:n tukkipunnerrus on kova sana ja vielä doupattuna :jahas:

neutraali sanoi:
:itku:

Mua vituttaa ku jotkut luulee että 130 tukkipunnerrus on kova sana ja vielä doupattuna :jahas:

Pystytkö tuohon?

Kipi I sanoi:
Pystytkö tuohon?
vaatii varmaan 2reeni kertaa että oppii heittään tukin rinnalle, ylösmenossa ei ongelmia tuossahan saa käyttää jalkoja apuna jos sen vain osaa, ei aleta nyt tästä jauhaan. 130 ei ole tulos eikä mikään ja kaasuissaan tulos on jokseenkin säälittävä :)

neutraali sanoi:
vaatii varmaan 2reeni kertaa että oppii heittään tukin rinnalle, ylösmenossa ei ongelmia tuossahan saa käyttää jalkoja apuna jos sen vain osaa, ei aleta nyt tästä jauhaan. 130 ei ole tulos eikä mikään ja kaasuissaan tulos on jokseenkin säälittävä :)

No mua ei kiinnosta neutraalin tukki :) :lol2: vitsi vitsi

Sumu sanoi:
Mua ei kiinnosta lukea sitä vitun nillitystä joka ikisessä threadissa. Mua ei kiinnosta katsoa kun jokainen thread täytyy pilata jollain niin -saatanan- hauskalla heitolla. Mua ei vaan kiinnosta. PERKELE! :david:

Yhdyn sinuun, meinasin tehdä jo itse samanlaisen threadin aikaisemmin. Hyvä että sitä teit.

Vituttaa niin suuresti nuo postwhoret sun muut että kirjoitin 100kertaa tähän kohtaan jotakin valitettavaa heistä mutta tyydyn nyt tähän.

Jakob sanoi:
Toi on ihan oikeasti ehkä paskin thread ikinä. Ketä vittua kiinnostaa mistä anonyymin penkkipenan vanhemmat on kotoisin?

Muita paskoja on muutaman sanan vastauksia sisältävät "gallupit" kuten "pituutesi", "missä asut", "lempivärisi", "kissa vai koira", "jänis vai rusakko", "auto vai fillari" jne.

Ja näitähän ei kukaan käske lukemaan tai vastaamaan niihin mitään jos ei kiinnosta :david:

Vihattu sanoi:
Ja näitähän ei kukaan käske lukemaan tai vastaamaan niihin mitään jos ei kiinnosta :david:

älä saatana.. sä oot todellinen nero. :rolleyes:

Anonymous sanoi:
Joo toi Sukujuuret threadi on kyllä tylsyyden huipentuma. Ketään kiinnosta, jos jonkun Irmeli mummo asuu Kuopiossa...

Tää kuva sopii tähän threadiin
Akea_kiinnostaa.jpg

Hyvä, jos ei sua nappaa, MUTTA älä sano että ketään ei kiinnosta. Joidenkin mielestä sukututkimus ja siihen liittyvät asiat saattavat olla tosi mielenkiintoisia juttuja, vaikkei tuo aloittamani threadi tuokaan esiin mitään maailmaa mullistavaa.

Sulle mietittävää: Jos kaikki kirjottaisivat jokaiseen threadiin joka ei kiinnosta: "mua ei nappaa" ja postais jonkun vitun dorkan, hehtaarinkokoisen "Aakea ei kiinnosta hevon vittua"-kuvan, niin tämä keskustelupalsta olisi viikossa tukossa. :david:

Ja asiaan: Mua ei kiinnosta kilin vitun vertaa tietää että jotain ei kiinnosta joku threadi. Äärimmäisen turhaa postata tollasia, voi pitää omana tietonaan.

Ja mua ei kiinnosta kattella kun isot miehet haukkuu toisiaan. Lukekaan mitä Sumu avaustpostauksessaan kirjotti. Täällä piti kitistä THREADEISTA ei toisista käyttäjistä. Lukutaidossa vai ymmärryksessä vikaa?

Tästä threadista ei olisi millään voinut tulla mitään muuta, kuin mitä se jo on. Inistään ininästä.

Ehdotus: Jos modet havaitsee selkeitä turhia posteja threadeista, niin hyviä vaihtoehtoja olisi esim:

1. Laittaa valmiiksi muokattu privamessu "turhalle postaajalle", jossa lukisi "Hyvä Jarmo, tästä lähtien enemmän sisältöä, kuin volyymia. Kiitos.

2. Muistuttaa välillä tästä yleisesti esim. ilmoitukset threadissa.

3. Jatkaa samaa nykyistä mallia ja tehdä täyttä päivää deletointia kaikista threadeista.

Jopa kuumeinen pääni arvotti tämän threadin heikoksi.

En viitsi laittaa uutta ketjua pystyyn, kun se päätyy kuitenkin tähän ketjuun, mutta uskaltaudun nyt kuitenkin kysymään...

Mikä teitä sitten kiinnostaa ja mistä asioista tällä palstalla teidän mielestänne pitäisi keskustella, jos saisitte itse päättää?

Mulle on pääsääntöisesti yks paskanhailee, mistä ihmiset täällä kirjoittavat. Jos olen eri mieltä/samaa mieltä, niin ehkä kommentoin. Jos ei kiinnosta, en edes avaa viestiketjua. Niin yksinkertaista se on.

Anonymity sanoi:
Mulle on pääsääntöisesti yks paskanhailee, mistä ihmiset täällä kirjoittavat. Jos olen eri mieltä/samaa mieltä, niin ehkä kommentoin. Jos ei kiinnosta, en edes avaa viestiketjua. Niin yksinkertaista se on.

Yhdyn. Yleinen palsta on käsittääkseni sitä varten että siellä voi aloittaa keskustelun mistä vaan, vaikka koiran paskan koostumuksesta, jos jonkun mieltä oikeasti askarruttaa. Ei ole multa pois. Flametukset ja trollit ovat tietenkin asia erikseen.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom