Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
n00kie sanoi:mua ei kiinnosta idioottien threadit kuten "mistä saan sheikkerit" yms. onko jengi oikeesti noin avuttomia!
Anonymous sanoi:Joo toi Sukujuuret threadi on kyllä tylsyyden huipentuma.
neutraali sanoi::itku:
Mua vituttaa ku jotkut luulee että 130 tukkipunnerrus on kova sana ja vielä doupattuna :jahas:
vaatii varmaan 2reeni kertaa että oppii heittään tukin rinnalle, ylösmenossa ei ongelmia tuossahan saa käyttää jalkoja apuna jos sen vain osaa, ei aleta nyt tästä jauhaan. 130 ei ole tulos eikä mikään ja kaasuissaan tulos on jokseenkin säälittäväKipi I sanoi:Pystytkö tuohon?
neutraali sanoi:vaatii varmaan 2reeni kertaa että oppii heittään tukin rinnalle, ylösmenossa ei ongelmia tuossahan saa käyttää jalkoja apuna jos sen vain osaa, ei aleta nyt tästä jauhaan. 130 ei ole tulos eikä mikään ja kaasuissaan tulos on jokseenkin säälittävä
Sumu sanoi:Mua ei kiinnosta lukea sitä vitun nillitystä joka ikisessä threadissa. Mua ei kiinnosta katsoa kun jokainen thread täytyy pilata jollain niin -saatanan- hauskalla heitolla. Mua ei vaan kiinnosta. PERKELE!
Jakob sanoi:Toi on ihan oikeasti ehkä paskin thread ikinä. Ketä vittua kiinnostaa mistä anonyymin penkkipenan vanhemmat on kotoisin?
Muita paskoja on muutaman sanan vastauksia sisältävät "gallupit" kuten "pituutesi", "missä asut", "lempivärisi", "kissa vai koira", "jänis vai rusakko", "auto vai fillari" jne.
Vihattu sanoi:Ja näitähän ei kukaan käske lukemaan tai vastaamaan niihin mitään jos ei kiinnosta
Anonymous sanoi:Joo toi Sukujuuret threadi on kyllä tylsyyden huipentuma. Ketään kiinnosta, jos jonkun Irmeli mummo asuu Kuopiossa...
Tää kuva sopii tähän threadiin
Anonymity sanoi:Mulle on pääsääntöisesti yks paskanhailee, mistä ihmiset täällä kirjoittavat. Jos olen eri mieltä/samaa mieltä, niin ehkä kommentoin. Jos ei kiinnosta, en edes avaa viestiketjua. Niin yksinkertaista se on.