Mua EI kiinnosta!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sumu
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.

Sumu

Virallisesti oikeassa
Mode
Tähän threadiin voi jokainen itkeä ja vuodattaa jos joku threadi ei kiinnosta. Ei tartte sitten itse threadia mennä pilaamaan sillä prkleen wineämisellä.

Mua ei kiinnosta lukea sitä vitun nillitystä joka ikisessä threadissa. Mua ei kiinnosta katsoa kun jokainen thread täytyy pilata jollain niin -saatanan- hauskalla heitolla. Mua ei vaan kiinnosta. PERKELE! :david:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vittu mua ei kiinnosta joku vitun mäkihyppy tai jääkiekko paskaakaan.

Ei vois vähempää kiinnostaa jonkun äijän ongelmat mennäkö töihin 8,5 euron tuntipalkalla...

JOKAINEN thredi, jossa tulee jotenkin ilmi vastakkainasettelu "roina-natu". Tulee mieleen jotkut separit hiekkalaatikolla, kun lukee niitä juttuja. Kaikista paskinta läppää, mitä voi heittää on just joku:
"Mut Colemanhan on natu, koska se on poliisi!"

Lisäks kaikki SM-liigaan liittyvä :D

ei sitten kiinnosta yhtään kun porukka pillittää jonkun kovaa ylätaljaa170kg. jos sillä 170kg on epäpuhdasta niin 150kg liikkuu varmaan muutaman toiston siihen tyyliin että supistaa niin saatanasti.

perkkelee.

Mua EI kiinnosta viestiketjut, jossa vain luetellaan asioita. Mitä järkeä kysyä mistä sun äiskä ja iskä on kotoisin? Ketä kiinnostaa lukea viestejä, jossa lukee äippä Turusta, iskä Tampereelta ja minä oon nyt Helsingissä. Tai sitten joku mukahauska nimigeneraattori. Käy hakemassa ittelles joku tonttunimi ja luetellaan sitten kymmenen sivua niitä mukahassuja tonttunimiä. Ketä kiinnostaa?

Haha, ite kelaillu ihan samaa :) Onhan se ihan ok pistää niitä linkkejä, mut miks pitää postaa oma "nimi". Ketä oikeesti kiinnostaa lukee niitä useita sivuja :D

Viel....

Mua ei kiinnosta mikään, haistakaa vittu
Mä räppään niin kauan ku kieli tippuu
Näytän pitkää nokkaa, kun vähän hiphoppaan
Olen asennekusipää, jolla on saatanallinen pokka
"Petri Nygård"
;)

Marcules sanoi:
Mua EI kiinnosta viestiketjut, jossa vain luetellaan asioita. Mitä järkeä kysyä mistä sun äiskä ja iskä on kotoisin? Ketä kiinnostaa lukea viestejä, jossa lukee äippä Turusta, iskä Tampereelta ja minä oon nyt Helsingissä. Tai sitten joku mukahauska nimigeneraattori. Käy hakemassa ittelles joku tonttunimi ja luetellaan sitten kymmenen sivua niitä mukahassuja tonttunimiä. Ketä kiinnostaa?

No juu, tää on asiaa. Nää puutaheinää tonttuthreadit sais perustaa muualle, vaikka jippiille.

rintafile sanoi:
Haha, ite kelaillu ihan samaa :) Onhan se ihan ok pistää niitä linkkejä, mut miks pitää postaa oma "nimi". Ketä oikeesti kiinnostaa lukee niitä useita sivuja :D

Pointtina on varmaan se, että ketään ei kiinnosta lukea muiden viestejä, mutta kaikki haluavat saada oman viestinsä kaikkien luettavaksi. Paradoksaalistako? Aika monessa threadissä taitaa asia olla juuri näin, vaikea kuvitella että viestin sisältö kiinnostaisi muita kuin viestin kirjoittajaa.

Topicciin. Mua ei kiinnosta treeni- ja ravintoasioissa aina toistuvat samat jutut. :wanha: Ei se searchin käyttäminen voi olla niin ylivoimaista. Eikä todellakaan kiinnosta ekat postaukset tyyliin "moi aloitin just salilla käynnin, tehkää mulle treeniohjelma ja kertokaa mitä mun pitäis syödä ja koska".

Mua vituttaa kaikki 18v. maailmanpelastajat.

Tyhmin thread koskaan.

- lukea tyyppien "käytä searchia" -vastausta joka kysymyksen perässä
- lukea vanhoja kysymyksiä miljoona kertaa ku tyypit ei " käytä searchia"

Te ootte liian negatiivisia, mua kiinnostaa kaikki.

happy_face.jpg

Mua vituttaa kynikset, jotka yrittää saada lihasta 1500 kcalilla ja läskit, jotka laihduttaa 7000 kcalilla ;-))

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom