MSM (Methyl Sulfonyl Methane)

Pistin itekkin äsken tuolta Makanasta pari kilon pussia tulemaan. Jos helpottais olkapäiden kipuiluja, lisäks isällä on polvien kanssa ollut ongelmia, niin ajattelin sille tarjota tota jos lähtis puremaan.
Samaa mitä Vilukin tossa kyseli mietin itsekin, millä annoskoolla tätä tulisi käyttää tai olette saaneet hyötyä irti?
Boom, tänään tuli paketti postissa. Nopeeta toimintaa. Illalla ajattelin ottaa ekat ja huomisesta eteenpäin sit aamuin illoin. Katotaan miltä maistuu :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä oon aina syöny MSM-jauheen aamulla superpuuroni seassa. (En siis pistä suoraan kuumaan puuroon vaan vasta hieman jäähtyneeseen.) Sekottuu joukkoon huomaamattomasti. MSM on kyllä vaikuttanut positiivisesti etenkin ihon, hiusten ja nivelten kuntoon. Ei enää paukkuvia polvia!

Itse olen syönyt MSM tabuja 3 päivässä nyt puolentoista purkkia (100kpl/purkki) kyynärpääkipuihin ja kyllä se auttanut on mutta ei se sitä kipuilua ole poistanu. Esim reenissä kun lämmittelee kyynärpäät kunnolla niin ei kipuile hirveästi mutta hieman tuntuu varsinkin tietyt liikkeet. Oma työ ei ainakaan edesauta tätä asiaa mutta pakko niitäkin on tehdä.

Sitä suositellaan ottaan tommosiin kipuihin n. 15g/pv. Nuo sun napit taitaa olla grammasia, joten en ihmettele, ettei tunnu hyötyä.

juu rammasia ne on... ok tarvii siis ottaa ehkäpä vähän enemmän en oo sen paremmin meinaan lukenu/tutkinu kuinka paljon pitäisi syödä kunhan purkin kyljestä vilkasin että 1-3 kertaa päivässä mutta se taitaa sitten olla terveille immeisille?!

Joo, osta suoraan jauhona. 400g paketti 4kertaa suodatettua maksaa about 20e, eli n. 50e/kg. Nappeina taitaa olla joku 800e/kg.

3-4rkl ollut nyt muutamia päiviä käytössä vanhaan välilevynpullistuman oireiluun enkä ole ainakaan vielä suurta eroa huomannut. suurempaa annosta kokeilen seuraavina päivinä. tiedä sitten millä pilannut makuhermot mutta vaikka vähän karpaasilta maistuu niin lusikalla suuhun ja vettä päälle.

Pari viikkoa ottanu jauhetta ja kipu siirtynyt olkapäästä päähän.
Muutama päivä oli väliä niin rupes kipeytyyn olka mut eilen otin niin nyt särkee päätä.
Kukkura teelusikan ottanu päivässä vaan meinasin kokeilla jos ottas kaks.
Ensimmäisen jo otin aamusta ja kippasin vaan lusikan suuhun ja vettä päälle. Ei se ollukkaan niin paha mitä nyt jälkeenpäin vähän puistatti. :D

Mie oon nyt about viikon päivät ottanu teelusikallisen aamuin illoin ja tän hetkiset vaikutukset on ollu vatsan sekasin saaminen aamupäivästä, mut se rauhottuu ku käy pari kertaa vetämässä vessan. Salille en oo nyt päässy testailemaan polvia flunssasta johtuen, mut eipä kai tän pitäiskään viikossa toimia? Oon laittanu vesilasiin tilkan vettä ja MSM:t perään ja "pyöritelly" lasia, jolloin ne kiteet liukenee hyvin veteen. Sit magnesiumit ja kreatiinit perään ja ääntä kohti. Peittää toi magnesiumjauheen hirvee maku ihan täysin tän MSM:n.

no jos tyhjään mahaan imailet msm:n, kreatiinin ja magnesiumin niin en ihmettele hetkeäkään etteikö menis maha kuralle :D

Pari viikkoa ottanu jauhetta ja kipu siirtynyt olkapäästä päähän.
Muutama päivä oli väliä niin rupes kipeytyyn olka mut eilen otin niin nyt särkee päätä.
Kukkura teelusikan ottanu päivässä vaan meinasin kokeilla jos ottas kaks.
Ensimmäisen jo otin aamusta ja kippasin vaan lusikan suuhun ja vettä päälle. Ei se ollukkaan niin paha mitä nyt jälkeenpäin vähän puistatti. :D

Päänsärky tarkottaa MSM:n kanssa yleensä sitä, että vanhat myrkyt & paskat on kropassa lähtenyt liikkeelle (vertaa detox / paastoaminen). MSM:n ei siis itsessään pitäisi aiheuttaa tota särkyä. :) Ainakin allekirjoittaneella särkyily väheni ja katosi ajan myötä.

Päänsärky tarkottaa MSM:n kanssa yleensä sitä, että vanhat myrkyt & paskat on kropassa lähtenyt liikkeelle (vertaa detox / paastoaminen). MSM:n ei siis itsessään pitäisi aiheuttaa tota särkyä. :) Ainakin allekirjoittaneella särkyily väheni ja katosi ajan myötä.

Näinhän se kuulemma on.
Lähti tuo päänsärky kun otin tuota jauhetta. Kokeilin ensin särkylääkettä vaan ei tehonnu.
Eihän sitä tietenkään tiiä loppuko se sit muuten vaan just sillon.

Mulla ei enää polvet kipuile, pahoista rustovaurioista huolimatta, ja palautuminen on nopeutunut sen jälkeen kun aloitin MSM-jauheen käytön. Otan kaksi teelusikallista päivässä, joko veden tai appelsiinimehun kanssa. Maku oli ihan hirveä aluksi ja maha meni kuralle, mutta nyt on kroppa vissiin tottunut kun ei enää aiheuta mitään ikäviä oireita. Makukin on muuttunut neutraaliksi.

Toimii ja toimii. Ei noi mitään lääkkeitä ole...

Ja toisaalta moni reseptillä saatava rustolääke on sitä samaa hainrustoa.

Suositut

Back
Ylös Bottom