Mr. O 2003 (edit: 1. Coleman 2. Cutler 3. Jackson)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ruhl
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Re: Re: Re: Re: Kehonrakennuksella on tasan yksi suunta

Originally posted by Hulkki
..colemanin syntholpohkeet..

En kyllä erota tuosta pohkeesta syntholia millään.Ainoastaan Mr. Olympian huonoimman lihasryhmän. Epäilyttävämmältä sen sijaan näyttävät Jacksonin pohkeet.

http://www.flexonline.com/mro/pre_men_bb/images/FDBE0475.jpg

Noista taisi tosin olla jo juttua joskus ja ne nimettiin "pikajuoksijan" pohkeiksi jotka ovat joillekin neekereille ominaiset?

Originally posted by trebla
Yläkropan osalta voisi jollain tasolla vielä pärjätä, mutta ei Olympiassa. Jalat taas on todella rimpulat verrattuna nykyajan huippuihin, ei mitään jakoa sillä osastolla.

joo itsekin olen samaa mieltä nuista jaloista et ei nuilla rimpuloilla oo mitään asiaa olympiaan..

Dexter ei tule ikinä pärjäämään Ronnien kokoiselle kavereille vaikka saisi massaa kuinka paljon lisää siitä yksinkertaisesta syytä, että iso(pitkä) jätkä(lihas) näyttää aina paremmalta kuin lyhyt, jos lihat vain riittävät. Ja Ronniellahan ne riittää.

Väitän, että nykykuntoista Ronnieta ei voi näistä kavereista voittaa kukaan niin kauan kuin tämä vain kisaa( ja kunto on nähtyä luokkaa ).

Re: Re: Re: Re: Re: Kehonrakennuksella on tasan yksi suunta

Originally posted by Grotesk
En kyllä erota tuosta pohkeesta syntholia millään.Ainoastaan Mr. Olympian huonoimman lihasryhmän. Epäilyttävämmältä sen sijaan näyttävät Jacksonin pohkeet.
Niinpä. Luotettavia syntholtestejä odotellessa...

On kai se nyt selvä, että big man oli paremmassa kunnossa 35vuotiaana kuin nyt 40v. Tossa iässä on varmasti monta kertaa vaikeempaa saada itseensä kuntoon. Keskivartalon leventyminenkin ihan luonnollinen kehitys. Ikä ei tule yksin...

Mutta ihan sama miltä mies 98 näytti verrattuna nykykuntoon, ylivoimainen se oli silti. Murskaavan ylivoimainen. Siinä ei pienet symmetriavirheet paljon paina kun lavalla vastustajat näyttää aivan eri kaliiberin ukoilta, kuin kisais eri sarjassa...

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Vähä :offtopic: mutta mulle tulee väistämättä Dexterin naamasta mieleen ninja turtlesit. Lieneeköhän nauttinu kilpikonnan verta kasvuaikana.

Originally posted by Jace
Vähä :offtopic: mutta mulle tulee väistämättä Dexterin naamasta mieleen ninja turtlesit. Lieneeköhän nauttinu kilpikonnan verta kasvuaikana.

No perskeles, mietinkin miksi kaveri näyttää niin tutulta :lol2:

Joo-o...

Isoja on miehet juu... mutta...

Kenen mielestä tuo on komean näköistä? Ei ainakaan minun.

Tulee ihan mieleen muutaman vuoden takainen dokumentti lihakarjasta, jota kasvatettiin niin paljon aineilla, ettei elukat pystyneet enää kävelemään nivelien joutuessa niin suurelle rasitukselle...

Colemanin keskivartalo on ihan hirveä, koska sitä ei juurikaan ole. Selkä on yhtä lihamössöä, eikä lähellekään hyvännäköistä. Mittasuhteet ovat päin helvettiä, ja kivasti nuo poseeraushousut uppoavat lihoihin vyötäröllä. Ei saakeli, ollaanko tässä nyt menossa siihen, että mitä enemmän sen parempi? Minun mielestäni kisassa oli paljon paremman näköisiä kilpailijoita kuin Ronnie, mutta minkäs näille voi...

Täytyy sanoa, että oma kiinnostukseni on aika vähissä seuraamaan noita PRO-ukkojen touhuja. Miehet näyttävät ihan hirveiltä, ja tuskin olen ainoa tämän mielipiteen omaava. :down:

Re: Joo-o...

Originally posted by Poser
Mittasuhteet ovat päin helvettiä, ja kivasti nuo poseeraushousut uppoavat lihoihin vyötäröllä.

Ei nyt varmaankaan ihan metsässä ole mittasuhteet kun on 6 kertaa putkeen voittanut. Muutenkin hämää toi vyötärön koosta itkeminen, mitä isompi mies, sitä isompi vyötärö. Jos ne hartijat ovat tajuttoman leveät, niin suhde on ok kuitenkin.

Re: Joo-o...

Originally posted by Poser
Miehet näyttävät ihan hirveiltä, ja tuskin olen ainoa tämän mielipiteen omaava. :down:

Et varmaankaan ainoa, mutta vähemmistöä kuitenkin, veikkaisin. Olen lähes satavarma, että ainakin jenkeissä suureen kansaan uppoaa juuri Ronnien kaltainen shokeeraava massamonsteri. Kaikki ällistyttävä kiinnostaa ihmisiä ja Ronnie jos joku on juuri sitä. Ei tarvitse tietää kehoilusta mitään kun jo näkee, että nyt ollaan ihmisen fysiologian rajamailla. Niinpä veikkaan myös, että Ronnien menestys on tuonut kehoilulle vain lisää näkyvyyttä ja suosiota...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom