Mr. O 2003 (edit: 1. Coleman 2. Cutler 3. Jackson)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ruhl
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Huh huh.... Ei helvetti Ronsterille löydy kaatajaa jos se on noin saatanan iso ja tollasessa kunnossa. Noi kuvat puhuu kyllä puolestaan, ei varmaan jää kellekkään epäselväksi että kuin käy. Priest tosiaan näytti olevan vaan leikillään mukana, sen siitä saa. Itse en tule ikinä näkemään tuossa Guntherissä yhtään mitään, minusta sen voisi sijoittaa pikkasen alemmaksikin... Harmi Kevinin epäonnea, ois tosiaan ollu herkkua nähdä se revityssä kondiksessa noissa vertailuissa mukana. Ruhlikin olis antanut olan takaa muutamalle tyypille ilman muuta. Dexter alkaa näyttää mun silmään jo ihan hyvältä, se vaan pitäs saada isommaks koko jätkä.

EDIT: Hei kuka tietää miks mun selaimet ei osaa näyttää noita Flexonlinen kuvagallerioita oikein??? Mikä mun koneessa nyt mättää prkl!!!???

Colemanin voitto selvää pässinlihaa. Hirveä massa ja silti kireys kohdillaan ja pakarat säikeillä. Unbelievable! Cutler pienempi ja sileämpi, joten selvä peli. Dexter näytti mun silmään myös tosi hyvältä. Lyhyellä kaverilla lähes täydellinen kehon malli ja symmetria sekä sikakireä paketti. Prejudging -kuvia katellessa jo aattelin, että Dexter kuuluu kyllä top 3:een. Mun mielestä hienoa lajin kannalta, että pienemmätkin kaverit sijoittuu korkealle, kun ovat kunnossa. DJ onnistu tosiaan hukkaamaan kuntonsa, neljäs sija ehkä vähän liian korkea hänelle IMO.

Dexterillla paras malli ja kireys eli mun silmissä paras. Ilahduttavaa, että se riitti kolmanteen sijaan saakka.

Lee oli ainakin törkeessä nesteessä, on päässyt lorahtamaan muutama desi noihin reisiin.

bild20.jpg

Originally posted by Mike
Lee oli ainakin törkeessä nesteessä, on päässyt lorahtamaan muutama desi noihin reisiin.

Tuo mullet maksaa sen 7 sijaa :D

Coleman tosiaan mielettömässä kunnossa, etenkin hartiat/kädet ja etureidet aivan mielettömät.. Ja hamsit kunnon kutseilla!! Tosin näyttää vähän kuluneelta, saapa nähdä kauanko jaksaa tota tahtia.

Hei oikeesti mikä VITTU mun selaimessa on kun en nää noita flexonlinen kuvia ollenkaan!!?? kertokaa nyt joku!!

:curs: :curs: :curs:

Originally posted by muffy
Hei oikeesti mikä VITTU mun selaimessa on kun en nää noita flexonlinen kuvia ollenkaan!!?? kertokaa nyt joku!!

:curs: :curs: :curs:

Ei sulla ole joku popup-esto päällä???

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Originally posted by Rock^
Selkäosastoa, Ronnie tekee sen taas? :)

FDBE0069.jpg

Tossa näkee selvästi että Colemanin pakaralihas kiinnityy paljon alemmaksi kuin Cutlerin. Eikös Colemanista sanota että olisi yksi vahvimmista bodaajista?

Originally posted by hamuk
Ei sulla ole joku popup-esto päällä???

No ei pitäs olla, kyllä se galleria-ikkuna siihen ilmestyy missä niiden previkkojen pitäs olla mut ne previkat ei näy....?

Eikös Colemanista sanota että olisi yksi vahvimmista bodaajista?
Kyllä se "The Unbelievable":ssa aika mukavasti rautaa liikutteli. 200 paunan käsipainoilla penkkiä ym.

Originally posted by yajo
Kyllä se "The Unbelievable":ssa aika mukavasti rautaa liikutteli. 200 paunan käsipainoilla penkkiä ym.
Niin liikutteli, mutta liikeradat oli vajaita ja ei tehnyt millään kovin puhtaalla tekniikalla. Kuinka paljon pienemmät painot olisi esim. penkkipunnerruksessa käsipainoilla, jos tekisi sen samaan tyyliin kuin Dorian Yates Blood And Guts -videolla?

Niinhän siinä kävi kuinka useimmat olivatkin toitotelleet. Eihän kahdesta ensimmäisestä ollut jo etukäteenkään juuri epäselvyyttä, mutta sen jälkeen kaikki olikin hämärää.

Coleman on vaan niin jumalattoman lihaksikas verrattuna muihin. Kyllä harjoittelutavoillakin on merkitystä tietysti, eikä pelkästään pillereiden popsimisella ja lahjakkuudella, vaikka toisaalta ne ovatkin periaatteessa samaa asiaa kaikki. Esim. selän paksuus on yksi mistä asian näkee heti. Pelkillä pumppaajilla ei ole koskaan sellaisia massoja kuin noilla Colemanilla ja Yateseilla aikoinaan. Colemanin reidetkin olivat aivan sairaat, kuten kaikki muutkin osat. Hyvin on Coleman pystynyt soveltamaan insinööritiedettä kun on kehonsa suunnitellut ja rakentanut. Ei voi juuri löytää mitään miksi hän ei olisi ylivoimainen ykkönen. Maha kyllä pömpötti taas hieman.

En tiedä oliko DJ:n kunnon hukkuminen mikään yllätys. Yllättävän laajoja tasoeroja kaikkiaan. 230 paunan miehetkin pärjäävät näköjään ihan hyvin. Guntteri saattaa vielä tulla kovempana esim. ensi vuonna, hänellä on ainakin varaa parempaan.

Originally posted by Warheart
Niin liikutteli, mutta liikeradat oli vajaita ja ei tehnyt millään kovin puhtaalla tekniikalla. Kuinka paljon pienemmät painot olisi esim. penkkipunnerruksessa käsipainoilla, jos tekisi sen samaan tyyliin kuin Dorian Yates Blood And Guts -videolla?

Liike jota Dorian tekee videossaan on mun muistaakseni flyes... hieman eri liike.

Originally posted by MarsVolta
Liike jota Dorian tekee videossaan on mun muistaakseni flyes... hieman eri liike.
Jumaliuta, muistinko mä niin väärin? No ihan sama. Otetaan esimerkiksi sitten Jay Cutler ja A Cut Above. Unohtakaa Dorian Yates.

eikä unohdeta!!! dorian on vieläkin ihan sika iso!! markus ruhl tekee vielä pienemmällä liikkeellä ku ronnie... no mutta kyllä mäki hierosin samalla lailla ku ronnie jos kasvasin sillä yhtä isoks ku se...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom