Mr. O 2003 (edit: 1. Coleman 2. Cutler 3. Jackson)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ruhl
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Re: Joo-o...

Originally posted by Poser

Selkä on yhtä lihamössöä, eikä lähellekään hyvännäköistä. Mittasuhteet ovat päin helvettiä, ja kivasti nuo poseeraushousut uppoavat lihoihin vyötäröllä. Ei saakeli, ollaanko tässä nyt menossa siihen, että mitä enemmän sen parempi? Minun mielestäni kisassa oli paljon paremman näköisiä kilpailijoita kuin Ronnie, mutta minkäs näille voi...

Olenkos mä ymmärtänyt väärin kun luulen että kehonrakennuksessa mitataan enemmänkin lihasten kokoa, erottuvuutta, ja symmetrisyyttä, eikä sitä kuinka kivalta bodarit näyttävät? Olenkos mä ymmärtänyt väärin kun luulen että kehonrakennus on äärimmäisyyteen tähtäävä laji, jossa otetaan miehestä mittaa ja katsotaan kuinka suureen lihaskehitykseen rahkeet (niin henkiset kuin ruumiillisetkin) riittävät?

Miten colemannin massoilla varustettu kaveri kestää sen että dropittelu jää? Lihat katoo...

Luulis että ottaa aika koville. Selvästi sen näkee että homma on elämä miehelle.

Siinä jää halmeen kutistumiset kauas taakse kun tollanen lihavuori alkaa kutistuu.

Re: Re: Joo-o...

Originally posted by hjjtt
Et varmaankaan ainoa, mutta vähemmistöä kuitenkin, veikkaisin. Olen lähes satavarma, että ainakin jenkeissä suureen kansaan uppoaa juuri Ronnien kaltainen shokeeraava massamonsteri.
Jenkeissä 99% kansasta joko inhoaa bodausta tai ei ole ikinä edes kuullut lajista. Urheilullisen arvostuksen kannalta laji on jossain ammattilaispainin ja kääpiönheiton välimaastossa. Tuo 1% ihmisistä tykkää sitten freak showsta, millaisen he sitten joka vuosi Vegasissa tai maksutelkkarissa saavat. Las Vegasissa 300-paunainen revityn kireä kehonrakentaja sulautuu huomaamattomasti massaan.

Re: Joo-o...

Originally posted by Poser
Täytyy sanoa, että oma kiinnostukseni on aika vähissä seuraamaan noita PRO-ukkojen touhuja. Miehet näyttävät ihan hirveiltä, ja tuskin olen ainoa tämän mielipiteen omaava. :down:

Minä taas olen sitä mieltä, että amatöörikehonrakennus on melko tylsää, enkä sitä enää jaksa pahemmin seurata. Pro-tasolla taas on edes jotakin seurattavaa, vaikka melko tylsää sekin on nykyään ollut. Viime aikoina olenkin seuraillut lähinnä muita voimailulajeja.

Re: Re: Joo-o...

Originally posted by Dangerous_Dave
Minä taas olen sitä mieltä, että amatöörikehonrakennus on melko tylsää, enkä sitä enää jaksa pahemmin seurata. Pro-tasolla taas on edes jotakin seurattavaa, vaikka melko tylsää sekin on nykyään ollut. Viime aikoina olenkin seuraillut lähinnä muita voimailulajeja.
Minusta on erittäin mielenkiintoista kuinka isoksi lihas voi kasvaa. Tuo Ronnien kuvien katselu on vaikuttavaa ja tykkään miehen tavasta treenata. Cutler on kuitenkin aika "lähellä" Colemania (etupuoli ainakin) joten kilpailuakin vielä on.

Mitään tekemistä tavallisen ihmisen tai amatöörin kanssa miehillä ei enää tosin ole. Saavat muut pullistelijat näyttämään naurettavilta. Maksaa varmaan miljoonia ne mössöt mitä vetävät.

Originally posted by maximillian
Miten colemannin massoilla varustettu kaveri kestää sen että dropittelu jää? Lihat katoo...

Luulis että ottaa aika koville. Selvästi sen näkee että homma on elämä miehelle.

Siinä jää halmeen kutistumiset kauas taakse kun tollanen lihavuori alkaa kutistuu.

No totta helvetissä ne lihat katoaa, se nyt ei mikään uutinen ole. Veikkaan ettei tuon kokoisena ole ikinä kiva olla, mutta moniko pitää duunistaan? Coleman varmaan rajoittaa radikaalisti dropitteluaan kun ura loppuu, toistaiseksi dropittelu ja treenaaminen tuo miehelle miljoonia vuositasolla.

Mr Olympia 2003.

Hei menee taas nämä jutut tyypilliksi- mitä sitten kun lopet?
Tästä on saanut kuulla reilut 20vuotta kun on tullut harrastettua
lajia. Lihakset alkaa roikkumaan, kutistuu jne.
Totta helvetissä, mutta roikkuu ne niilläkin jotka ei ole edes treenannu. Ja ei se Lasse Virenikään juokse nykyään huippu
aikoja, eikä juossut aina kun oli mukana kisakuvioissa.

Ja mitä tulee kilpailijoitten tykkäämiseen omasta massasta puhumatta ammattilaisten momster massoista,
tuskin he itsekkään siviilissä mielellään kantelee semmoisia massoja. Mutta kun lajissa pärjätäkseen täytyy olla ISO.

Ja kyllä se Coleman varmasti kisan jälkeen nyt hieman taas
lepäilee ja antaa kropan palautua...ja varmasti pienenee
hetkeksi... mut ens vuonna taas JÄRKYTTÄÄ.
Ja taas alkaa sama... mitä sitten kun lopettaa?

Ei s*****a tota Colemania

Rupesin uudelleen katselemaan noita kisakuvia ja jotenkin vasta nyt alkaa tajuamaan kuinka järkyttävän kokoinen ukko toi Coleman oikeasti on. Olihan se ajellun gorillan kokoinen jo aiemminkin, mutta nyt joissain kuvissa alkaa jo näyttämään että miehellä on niin paljon lihasta että se sattuu.

Tässä posetuksessa massat näyttää liian kovilta, ihan kuin mies olisi pakannut jo enemmän lihaa tuohon rakenteeseen ja varteen kuin siihen mahtuu. Lihas alkaa roikkumaan lihaksen päällä.

Hullu äijä :worship:

Re: Ei s*****a tota Colemania

Originally posted by Hulkki
Tässä posetuksessa massat näyttää liian kovilta, ihan kuin mies olisi pakannut jo enemmän lihaa tuohon rakenteeseen ja varteen kuin siihen mahtuu. Lihas alkaa roikkumaan lihaksen päällä.
You ain't see nothing yet.. ihan varmasti Arskan aikaan jo joku päivitteli kuinka lihaa alkaa olemaan jo liikaa!
Parin vuosikymmenen vuodesta kun solubiologia ja geenikehonrakennus vievät hieman lajia taas eteenpäin ja massiiviset lihasköntit nostetaan nostokurjella lavalle proteiinitippa suonessa jossa he äärimmäisellä puristuksella väräyttävät pari posea ennen kuin taas lyyhistyvät massansa alle..
Heihin verrattuna Coleman näyttää vanhoissa vuoden 2003 kuvissa lähinnä anoreksiselta kuoropojalta ja joku päivittelee "2000-luvun alussa lajissa oli sentään vielä järkeä."

Ps. ;)

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Originally posted by Rock^
Selkäosastoa, Ronnie tekee sen taas? :)

FDBE0069.jpg

Jumalauta mää oon nähny aikuisella hirvisonnilla pienempiä selkäfileitä!

Re: After Party Pictures

Originally posted by juhata
http://www.getbig.com/pics/olympia/2003/titusparty.htm.

Tollasiin bileisiin olis mukava päästä. Kuinkahan kovia miehiä noi PRO ukot on ottaa soppaa ? Kai ne vetää aamu kuuteen ja sit pari tuntia unta kuuppaan ja sit korjaussarja ja takas radal...?
Eiköhän pro-ukoille ole tuttuja myös stimulantit. Ton "sopan" lisäksi.

Eli voi olla bileet aika vauhdikkaita.

Originally posted by Mike
No totta helvetissä ne lihat katoaa, se nyt ei mikään uutinen ole. Veikkaan ettei tuon kokoisena ole ikinä kiva olla, mutta moniko pitää duunistaan?

Lähinnä pyörittelinkin tässä sitä ajatusleikkiä "miten kova juttu on kutistua tosta kokoluokasta." Minä-kuvan luulisi vähän muuttuvan.
-----------------------------------
Mä pidän duunistani :D.

Ja jo vuosi talossa.

Oikein meni pytyt taas kerran ja suunta on oikea. Aika käsittämätön on kyllä toi colemanin lihamäärä. Jay on oma suosikkini, mutta isoin ja kirein voitti. Harmi ,ettei Ruhl ollut mukana, olisi ollut varmaan isoin.

Joo säälittävän pienet kädet ja pehmee selkä:D mistä kohtaa:confused:
Kai toi oli joku läppä??? Ainakin nauroin:lol2:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom