Mr. O 2003 (edit: 1. Coleman 2. Cutler 3. Jackson)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ruhl
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Originally posted by JJJ
Oikein meni pytyt taas kerran ja suunta on oikea. Aika käsittämätön on kyllä toi colemanin lihamäärä. Jay on oma suosikkini, mutta isoin ja kirein voitti. Harmi ,ettei Ruhl ollut mukana, olisi ollut varmaan isoin.

Ruhl taitaa painaa n.280 paunaa kisoissa ja Ronnie oli nyt 285 paunaa, todella paljon kireämpänä. Joten Ruhl tulee kaukana perässä. Vertaa esim. Jaytä ja Ruhlia AC:ssa ja sitten Ronnieta ja Jaytä. Mutta jotenkin kuvien perusteella minusta näyttää jo siltä, että Ronnien rakenne ei enää kestä noita massoja. Eli Ronnie olisi ehkä voinnut olla parempi kehonrakentaja pienenpänä.

Joo, Pro-kaverit käyttävät juhliessaan kaikkia stimulantteja, lääkkeitä ja viina sekaisin. Sillä eihän siinä ole kuin muutama juttu lisää, niihin kaikkiin muihin juttuihin joita ne käyttää. Ja ne muut jutut kun ovat laittomia Jenkeissä, niin siksi Pro-kaverit hankkivat elantonsa laittomilla jutuilla (Taitaa Dennin olla sukua Jesselle ja Frankille), sillä eihän siinä ole kuin muutama laiton juttu lisää niihin edellisiin laittomiin juttuihin. Mutta koska he ehtivät salille? Niin no sitten otetaan niitä ekoja juttuja ja ei täydy käydä salilla, sitähän ollaankin kunnon kierteessä. Ajatella mitä ne Pro-kaverit ehtivät, kun ovat 3-4 viikon kisakiertueella ympäri maailmaa heti Mr. Olympian jälkeen (mm.Venäjällä ja sieltähän saa kaikkea(järkätty juttu?), ja kun kaikkea saa niin sitähän otetaan sitten kunnolla (Pro-meininki!!!)). Kyllä ne Pro-kaverit kehtaa! Ja kaikki tämän ne tekee vaan huonon itsetunnon takia, joka johtuu tietenkin olemattomista munista.

vähäsen :offtopic: mutta aattelin silti kirjoittaa/tilittää tunteistani....
eli tässä on ollut vähäsen juttua/väittelyä (huippu)kehonrakennuksen nykysuunnasta ja itsekin näitä mr.O-kuvia katsellessa olen huomannut että noi hemmojen kropat alkaa näyttää jo hiukka friikeiltä(=ruma)
Itse olen tämän "vanhan" tyylisuuntauksen(eli jäntevä ja sopusuhtainen fysiikka mm.katz,mentzer jne.) kannattaja ja uusi tyylisuuntaus ei paljoa innosta (eli nykyiset massahirmut ruhl,coleman jne.)
mielestäni nykyisin esteettisyys on täysin kadonnut ja nykyisiä kuvia ei voi enää katsoa ihaillen/kadehtien...ehkä tämä johtuu siitä kun katsoo esim.mike katzia niin saattoi kuvitella että JOS minä EHKÄ JOSKUS voisin saada tuollaisen fysiikan niin olisinpa aikamoinen dille(tietysti hänkin on massiivinen mutta omaa kuitenkin vielä esteettisen ja komean fysiikan)...nykyiset prot taasen eivät innosta koska ei ole haluja/edellytyksia saada vastaavaa kehonmallia
mielestäni sana "kehonrakennus" on aika kaksijakoinen;toiset treenaavat pyrkien saavuttamaan tietyn kliimaksin(mm.mr.olympia) ja sen jälkeen "luhistuvat".eli sanaan "rakentaminen" verrattaessa ensiksi rakennetaan massiivinen rakennus jossa on kuitenkin heikot rakenteet ja näin rakennelma sortuu nopeasti (=roinaamisen lopettaminen)
Toiset taas (eli yleensä natupellet minä mukaan lukien) pyrkivät rakentamaan tasaisesti vankkaa pohjaa ja voivat olla hyvässä kunnossa vielä vanhemmillakin päivillä...eli taas sanaan "rakentaminen" verrattaessa luodaan pitkään hyvä pohja jonka päälle on hyvä rakentaa ja tässä tapauksessa ei tapahdu nopeaa sortumista vaan aika kuluttaa rakennelmaa tasaiseen tahtiin.
eli tiivistettynä : en pidä nykyisistä kehokisoista koska äijät eivät näytä enää luonnollisilta...PISTE
toivottavasti saadaan aikaan paljon kiivasta keskustelua ja minä tietysti saan paljon lokaa päälleni ja huonon maineen täällä pakkiksen keskuudessa
PS. tekstissä on paljon yleistyksiä (mm. luhistuminen) mutta pidetään niitä vaikka tässä tapauksessa tehokeinoina tekstin vitutuksen lisääntymiseen.

Miltäköhän näyttää ensimmäinen myostatiini (?) blokattu mr olympia. Naaman lihakset varmaan pullottaa hienosti, tai ehkä nestepöhö peittää sen. tiedä häntä.

Onhan se tässäkin topikissa mainittu jo moneen kertaan mutta nykypäivän kehonrakennuksessa koolla on (minun mielestäni) aivan liikaa painoarvoa. Coleman, Ruhl, Dorian, ja muut eivät koskaan ole näyttäneet oikeasti hyviltä meikäläisen silmään kun verrataan vaikkapa Levroneen, Priestiin, ja käytännössä kaikkiin klassisen ajan isoihin nimiin. Dexteristä puhumattakaan. Dexter Jackson on tämän hetken selkeästi tyylikkäin kehonrakentaja (minun listalla). Mahtava fysiikka. Kerraassaan upeaa. Hyvä että se huomataan, mutta silti koko määrää liikaa. Cutler ja Coleman näyttivät JÄLLEEN KERRAN pirun tylsiltä (jälleen kerran, minun silmään). Ei niin mitään mielenkiintoa. Mutta minkäs teet kun "isompi=paras" sanonta kelpaa tässäkin tilanteessa turhan hyvin.

OoDee

Originally posted by OoDee
Onhan se tässäkin topikissa mainittu jo moneen kertaan mutta nykypäivän kehonrakennuksessa koolla on (minun mielestäni) aivan liikaa painoarvoa.

Mä oon täysin samaa mieltä. Paljon oon noita Olympia kuvia kattellut ja lähinnä Levrone ja Jackson näyttää hyvältä mun silmälle. Miltei kaikki muut näyttävät todella huonoilta esim. Dexterin rinnalla, jos katsotaan rakennetta, symmetriaa ja yleistä esteettisyyttä. Dexterille hieman lisää lihaa niin homma alkaa hipomaan täydellistyyttä.

Originally posted by Juudas
Ruhl taitaa painaa n.280 paunaa kisoissa ja Ronnie oli nyt 285 paunaa, todella paljon kireämpänä. Joten Ruhl tulee kaukana perässä. Vertaa esim. Jaytä ja Ruhlia AC:ssa ja sitten Ronnieta ja Jaytä. Mutta jotenkin kuvien perusteella minusta näyttää jo siltä, että Ronnien rakenne ei enää kestä noita massoja. Eli Ronnie olisi ehkä voinnut olla parempi kehonrakentaja pienenpänä.

Paljonkos coleman painoi vuosi sitten? Tais jäädä painossa 10kg ruhlille. Vai meinaatko, että Ruhl ei enää kasva, mutta ronnie kasvaa? VÄÄRIN! Ruhlilla on ollut varmasti näistä jätkistä nopein kehitys ja se ei ole pysähtynyt vielä. Ruhl on sanonut, että tekee mitä vain saavuttaakseen MR. O tittelin, joten en usko, että on ihan heti lähdössä pienentymään.

Ruhl on nyt vissiin 32v. Ronniehan on jo vanha parta. Jay on vissiin alle 30v Tossa on ruhlin kehitys:

http://www.markus-ruehl.de/en/werdegang/index3.htm

juu tuntuu että kaikki on hautaamassa ruhlia ku ojentaja katkes... se jätkä tulee ens vuonna olympiaan sika isona!!!
Siinä sen treeni videolla se on ihan saatanan iso!! rinta treenin jälkeen sen rinta on ihan littana:rolleyes:

Originally posted by hiliviuskas
Mitä noi pisteet merkitsee? Siis jotain ns. virhepisteitä tjsp, mutta missä järjestyksessä noi on?
Sijoituksia kullakin kierroksella. Esim. Ronnie sai joka kierrokselta 5 pinnaa, eli 5 tuomaria laittoi miehen joka vaiheessa ykkössijalle. Cutler oli yhtä selvä kakkonen. Lopputulosten järjestys määräytyy yhteenlaskettujen sijoituspisteiden mukaan.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Originally posted by Dopey
Sijoituksia kullakin kierroksella. Esim. Ronnie sai joka kierrokselta 5 pinnaa, eli 5 tuomaria laittoi miehen joka vaiheessa ykkössijalle. Cutler oli yhtä selvä kakkonen. Lopputulosten järjestys määräytyy yhteenlaskettujen sijoituspisteiden mukaan.

ja mitäs kierroksia siellä on?

Originally posted by hiliviuskas
ja mitäs kierroksia siellä on?
Ulkomuistista esikarsinnassa on symmetry ("anatomiset asennot" edestä, takaa ja sivuilta) ja muscularity (6 pakollista posea) roundit. Eli siis kaikki rivissä ja ukkoja otetaan muutama eteen vertailuihin samoihin asentoihin. Tää on muuten mun mielestä se parempi kisa, vähän kuin F-ykkösissä aika-ajot. Sitten loppukilpailussa on free posing round eli vapaaohjelma omavalintaiseen musiikkiin ja top-6:lle posedown. Neljä kierrosta siis, mutta voin muistaa väärin tai vanhaa tietoa.

Kehonrakennusliiton ja IFBB:n sivuilla lienee tarkat säännöt. Google on ystäväsi.

Originally posted by JJJ
Paljonkos coleman painoi vuosi sitten? Tais jäädä painossa 10kg ruhlille. Vai meinaatko, että Ruhl ei enää kasva, mutta ronnie kasvaa? VÄÄRIN! Ruhlilla on ollut varmasti näistä jätkistä nopein kehitys ja se ei ole pysähtynyt vielä. Ruhl on sanonut, että tekee mitä vain saavuttaakseen MR. O tittelin, joten en usko, että on ihan heti lähdössä pienentymään.

Ruhl on nyt vissiin 32v. Ronniehan on jo vanha parta. Jay on vissiin alle 30v Tossa on ruhlin kehitys:

http://www.markus-ruehl.de/en/werdegang/index3.htm

Ronnien paino riippuu paljolti ajankohdasta. Olympiassa se oli n.255 paunaa, mutta 3vko myöhemmin GNC showssa 275 paunaa. Olympiassa ronnie oli siis pienempi kuin Ruhl, mutta GNC:ssä isompi. Nyt ronnie oli kuitenkin 285 kireänä. Ruhl oli lähes samaa koko luokkaa Jayn kanssa AC:ssä ja Ronnie taas oli nyt valtavasti isompi kuin Jay. Ja painoista puhuttaessa pitää muistaa, että Ronnie on umpikireä ja kevyempi rakenteisempi, kun taas Ruhlilla on paljon enemmän luuta ja löysää. Nopea kehitys ei itsessään liity tähän mitenkään. Kyse on kuitenkin siitä kuka kehittyy tasaisesti pitkällä ajanjaksolla (esim. Ronnie, Dorian, Nasser, Gunter, Dexter yms.). Mutta uskon kyllä itsekin Ruhlin kehittymiseen jatkossa, mutta toivottavasti sitä tullee myös laadullisesti, sillä siitä se on hänellä tällä hetkellä kiinni.

Ronnie on vanha parta, mutta jatkuvasti kehittyvä vanha parta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom