Meinas tosin iskeä vähän pikku jännitys, kun ei löytyny tota johtajaprofiilia mistää Onneks sitä ei sitten välttämättä tarvikaa mukaa
Joo eihän se ilmeisesti ollut kuin varusmiesten homma ottaa mukaan... kai?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Meinas tosin iskeä vähän pikku jännitys, kun ei löytyny tota johtajaprofiilia mistää Onneks sitä ei sitten välttämättä tarvikaa mukaa
Onneksi olkoon;)
Se on semmosta hyvänlaatuista jännitystä, kutkuttava tunne, kun ei tarkkaan tiedä mitä tuleman pitää. Kunnon yö-unet pitää vetästä et jaksaa ja on skarppina:dance:
Eipä oltu kovin skarppina lauantai aamuna:lol2: Olitko 1-joukkueessa? Jos nimittäin oot tossa kuvassa, niin puhuttiin paskaa yhdessä vaiheessa
Miten aineistokoe meni? Entäs cooper?
No eihän se tärpänny. Kokeet menny vissiin ihan päin peetä, ku noin huonot pisteet olin saannu :(
Juu ei täälläkään, mut ei tässä langistua tarvi. Mielekiintoiset testit oli kyl:DNo eihän se tärpänny. Kokeet menny vissiin ihan päin peetä, ku noin huonot pisteet olin saannu :(
Eikö ne pällitestit ole samat mitä palveluksen aikana on tehty, joten suurinpiirtein samaa tulosta niistä olisi pitänyt saada mitä silloin?!
Onko keväällä hakijoita? Itse ajattelin heittää paperit vetämään. Cooperi vähä jännittää sinäänsä. Juoksin kotiuttamis cooperissa 2750 tammikuun alussa. Tuota kun saisi hilattua sen 150-250 metriä ylemmäksi, niin ei pitäisi kaiken järjen mukaan ainakaan kunnosta jäädä kiinni?
Helpoin ois tehdä hapenottokykytesti ja sit testituloksesta selvitettäisiin missä mättää PK vai VK vai MK alueella ja lähdettäisiin parantaa sitä aluetta missä on eniten korjattavaa.
Tätähän varmasti jokainen hakee, että ollaan tekemässä paskaduuneja paskalla palkalla kun opiskelemalla saisi huomattavasti enempi. Taitaa tuo sun vaihtoehto olla lähinnä niille, ketkä ovat sen verta heikkoa sakkia, ettei heitä yksinkertaisesti kelpuuteta upseerin opintoihin. Sopimussotilas tietysti vähän niin ja näin, itse en välttis rupeaisi koska siinä menee tosiaan se 1 vuosi hukkaan ja voihan upseeriopinnotkin keskeyttää ennenkuin valmistuu luutnantiksi.Ennen kuin haette sinne MPKK:hon, niin kannattaa hakea kokemusta alalta sopimussotilaana tai ammattialiupseerina. Moni on huomannut tuon 6-12kk sopimussotilaana ollessaan, ettei ollutkaan hänen juttu, kun taas toisille se on antanut varmuuden että tämä on oikea ala.
Suosittelen tuota Ammatti-AU vaihtoehtoa, mm. parempi palkka, ja kurssien ja täydennyskoulutusten jälkeen pystyy tekemään muutakin kuin potkiskelemaan kiviä ja tekemään "yleisjohtaja nyökyttelyä", eli päästään ihan oikeisiin kapiaisen hommiin. Virat vakinaistetaan melko pian Sotilasammatillisen opintokokonaisuus 1:n jälkeen (aikaisintaan 1.v palvelukseen astumisesta), eli jos ei vaikka huvitakkaan ryhtyä upseeriksi niin voi sitten palvella aliupseerina vaikka eläkeikään saakka.
Tätähän varmasti jokainen hakee, että ollaan tekemässä paskaduuneja paskalla palkalla kun opiskelemalla saisi huomattavasti enempi. Taitaa tuo sun vaihtoehto olla lähinnä niille, ketkä ovat sen verta heikkoa sakkia, ettei heitä yksinkertaisesti kelpuuteta upseerin opintoihin. Sopimussotilas tietysti vähän niin ja näin, itse en välttis rupeaisi koska siinä menee tosiaan se 1 vuosi hukkaan ja voihan upseeriopinnotkin keskeyttää ennenkuin valmistuu luutnantiksi.