MPKK, siellä opiskelu ja upseerin ura

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Minkälaiset mahikset on hakea merivoimiin, jos laitoin jo hakupapereihin 1. vaihtoehdoksi maavoimat. Lopullinen päätöshän tehdään pääsykokeissa, right?

Komppanian päällikölle riittää 6-7 sotaharjoitusvuorokautta/kk, niin liksa ylittää 4000 €/kk. Ja tavallisia ylitöitäkin voi kuulemma tehdä konttorilla.

Kyllä ylitöiden osalta voin sanoa, että joutuu tehdä...itse olen ainakin hinnoitellut oman vapaa-aikani niin, että aina kun joudun tekemään ylitöitä otan pari kymmentä euroa takkiin ;)

Onkos kukaan hakijoista saanut vielä kutsua kokeisiin? Huomiseen mennessä kutsut postitetaan viimeistään, mitenköhän itellan lakko vaikuttaa kutsujen saapumiseen, kun on 3 viikkoa kokeisiin?

Jos jotkut on jo kokeissa tällä viikolla käynyt, olisi kiva saada vähän tunnelmia tänne. Itellä tosiaan alkaa huomenna ja jännittää aivan v****ti..

Jos jotkut on jo kokeissa tällä viikolla käynyt, olisi kiva saada vähän tunnelmia tänne. Itellä tosiaan alkaa huomenna ja jännittää aivan v****ti..

Olin ma-ti kokeissa, eikä niissä mitään jännitettävää ole. Ensimmäinen päivä menee auditoriossa istuen apuvälineinä paperia ja kynä. Henkisesti aika raskas, ainakin illasta alkaa jo vähän väsyttämään. Toinen päivä on huomattavasti kevyempi kuin ensimmäinen. Lääkärillä käynti ja haastattatelut vievät aikaa n.10min, lopunajan saa ihmetellä.

Ihmetytti kyllä miten huonokuntosta porukkaa sinne oli hakemassa, vain muutama pääsi yli 3000metriä cooperissa. Tsemppiä vain testeihin :thumbs:

Älä nyt turhaan jännitä, käy vaikka:puntti: niinkuin ite tein, niin helpottaa:)

Älä nyt turhaan jännitä, käy vaikka:puntti: niinkuin ite tein, niin helpottaa:)

Se on semmosta hyvänlaatuista jännitystä, kutkuttava tunne, kun ei tarkkaan tiedä mitä tuleman pitää. Kunnon yö-unet pitää vetästä et jaksaa ja on skarppina:dance:

Jep jep... Pikkasen kyllä kihelmöi tuolla vatsan pohjassa.. :) Aamulla tasajalkaa junaan.. Laita nhombre kyltti kaulaan, niin moikataa :thumbs:

Meinas tosin iskeä vähän pikku jännitys, kun ei löytyny tota johtajaprofiilia mistää :) Onneks sitä ei sitten välttämättä tarvikaa mukaa

Suositut

Back
Ylös Bottom