Mozilla Firefox 2.0 on julkaistu, hae omasi

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Saakos 1.5-versiota päivitettyä 2.0:ksi vai pitääkö ladata täysin uus softa ja poistaa vanha?

Saakos 1.5-versiota päivitettyä 2.0:ksi vai pitääkö ladata täysin uus softa ja poistaa vanha?

saa päivitettyä vanhan päälle ja ainakin ekan 20min käyttötestin perusteella tuntuu hyvältä päivitykseltä. Ulkoasukin parempi kuin ennen :thumbs:

Hyvin heilahti tuohon 1.5:n päälle. Saapa nähdä, meneekö tähän hermot vielä.

laittakaapas tänne jos jotain bugeja ilmenee

En tiedä mut mun mielestä tää ei ole niin upee mitä odotettu. Jotkut puhuu et veis muistia vähemmän , mut tässä kirjotellessa tehtävienhallinta kertoo et 75 100 kt , eikä mulla ole edes mitään välilehtiä auki ja vaan mese sekä winamppi päällä XD

Mä en oikein tykkää tästä. 1.5-versiossa sai kätevästi suljettua tabeja ikkunan oikeassa reunassa olevasta ruksista. Nyt jokaisessa tabiss aon erikseen ruksi eikä oikein kunnolla erota, mikä noista on auki.

Mä en oikein tykkää tästä. 1.5-versiossa sai kätevästi suljettua tabeja ikkunan oikeassa reunassa olevasta ruksista. Nyt jokaisessa tabiss aon erikseen ruksi eikä oikein kunnolla erota, mikä noista on auki.

Asenna All-in-one-mouse-gestures lisäke ja sitten vaan oikea nappi pohjaan ja hiirellä veto alas ja oikeaan, nappi irti ja kyseinen ikkuna sulkeutuu!

All-in-one-mouse-gestures

Helpottaa muuten selaimen käyttöä aika kivasti tuo add-on!

Saa nuo vaihdettua myös vanhan malliseksi.

Ne ruksit saa muutettua ennalleen kirjoittamalla osoiteriville about:config ja muuttamalla parametri browser.tabs.closeButtons arvoon 3.

Jos joku kertois minne mun vanhat kirjanmerkit hävis tosta selaimen ylälaidasta (ja miten saan ne takaisin) niin olisin kovin kiitollinen.

Sama homma.. Ei saa edes uusia kirjanmerkkejä tehtyä, mitään ei vaan tapahdu kun koittaa lisätä uuden.
Hakukoneitakaan ei saa laitettua. Oikeassa ylälaidassa on ollu tapana pitää Google-palkki.

Mulla ei tuokaan auttanut, tai auttoi se muutamaan muuhun päivityksessä tulleeseen ongelmaan, ei vaan tuohon bookmarkkeihin :( Ei jaksais kaikkia etsiä uudestaan (vaikka ei siinä montaa tärkeetä onneks ollut).

mullakaan ei ihan nappiin mennyt. tai asennus kyllä onnistui mutta sen jälkeen en pääse enää muihin ku .fi päätteisiin osoitteisiin. asensin siis ensin vanhan päälle, sitten poistin kaikki mutta ei onnaa vieläkään.

täytynee käyttää exploreria...

Back
Ylös Bottom