Movember eli No Shave November

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Aika heikosti kasvaa

9 päivän saldo

viikset.jpg

Ilmoittaudun.
Paitsi että tuo nimitys Olli Jokinen-viikset on aika helvetin masentava. Koen kasvattavani pikemmïnkin "Colin Farrellin Miami Vice -viiksiä". Kuulostaa niin paljon miehekkäämmältä.
Heh. Mäkin puhuin aiemmin James Hetfield- tai metallicaviiksistä, mutta Olli nuo lanseerasi sen verran isosti edellisissä olympilaisissa suomalaisten tietoisuuten, että taitaa kaikki tuntea Olliviikset. :D

Katselin tänään koulussa matikan opettajan haivenia nenän alla ja taitaa silläkin olla kuukauden mittainen projekti käynnissä. :D En kehdannut kuitenkaan kysyä asiasta, jos se sattumoisin muuten vaan kasvattaa amisviiksiä...

Mä en ymmärrä niitä, jotka pitää noita rumina. Kyllä pääsääntöisesti täälläkin tähän asti nähtyjen kuvien perusteella viikset(/parta) tekee miehen.

.
.
.

Ja lohdutuksena niille, joilla tahti on verkkaisempaa - ei parta pahoille kasva.

Itse kasvattelen kyllä joulukuunkin vielä tähän päälle. Jouluna menossa lappiin, joten onhan se nyt vitun siistiä siellä pakkasessa olla viikset ihan lumihuurteessa. Jouluaaton jälkeen vasta aattelin vetäistä pois. Voi olla, että mieli silti vielä muuttuu, kun nämä alkaa tosissaan kasvamaan :D

Miulle ei oo vielläkään kukaan huomauttanu mitää. Tosin viimeeks keväällä tein tempauksen, jollo jätin ihan kokonaan kaiken ajamatta ja ensimmäinen kommentti tuli vasta seittemännellä viikolla. Päätin siis, et annan rehottaa, kunnes joku huomauttaa.

Ja lohdutuksena niille, joilla tahti on verkkaisempaa - ei parta pahoille kasva.
Liirumlaarumihan menee niin, että ei parta pahoille kasva, eikä tukka tyhmille.

Ja mitä tulee viiksistä huomautteluun, niin mulle ei kukaan huomauttanut/kysynyt asiasta. Toisaalta taas, olen niitä tyyppejä, joille ei kamalasti tulla huomauttelemaan. :) Lue: vaikeasti lähestyttävän oloinen.

Liirumlaarumiversio minkä itse olen kuullut menee näin: ei parta pahoille kasva, turpajouhet joutaville. En oo tommosta jimmy kimmelin versioo kuullu ennen.

En oo tommosta jimmy kimmelin versioo kuullu ennen.
Pälvikaljulla varustettu rendini sai näpeilleen piruillessaan toiselle kaverilleni tämän parran kasvusta, tai pikemminkin sen puutteesta. Sanoi juurikin tälle amisparralle, että ei parta pahoille kasva. Amisviiksi vaan palautti asian salamana pälvikaljuiselle vastauksella eikä tukka tyhmille. Naurettiin aika paljon ja se jäi siitä hetkestä lähtien käyttöön.

36330_480928141951733_1335969567_n.jpg

Voin ajaa olemattomat turpajouheni pois :jahas:

Ensimmäisen kerran 6 vuoteen lähti kaikki jouhet naamasta. Suurella ylpeydellä kannetaan viiksiä, vailla häpeää. Mukana siis ollaan ja kuvaa myöhemmin, vielä ei oo tarpeeksi härskit PELKÄT!

Ite kasvatin viikon viiksiä ja oli niin törkeet että ajoin pois. Ei nyt passaa 34-äjän naamaan jotkut amis-viikset ku parrankasvu nyt on mitä on.

Vähän te, jotka kasvatatte viiksiä, ootte söpöjä.
Söpöjä? Söpöjä???

Ruman komeita miehekkäällä heterotavalla. Karskeja. Härskejä. Miehiä.

Mutta ei söpöjä. :D Söpöydessä sinänsä ei ole mitään vikaa, mutta ei viikset tee kenestäkään söpöä, paitsi kissan pennusta.

Söpöjä? Söpöjä???

Ruman komeita miehekkäällä heterotavalla. Karskeja. Härskejä. Miehiä.

Mutta ei söpöjä. :D Söpöydessä sinänsä ei ole mitään vikaa, mutta ei viikset tee kenestäkään söpöä, paitsi kissan pennusta.

No okei, olette tosi karskeja ja miehekkäitä myös :D Mutta siis se on söpöä, että tuossa teidän toiminnan taustalla on jokin ajatus ja sitten te uhraudutte kasvattamaan viiksiä, vaikka se tuntuu ainakin joillekin olevan melko häpeällistä. Awwwws.

No okei, olette tosi karskeja ja miehekkäitä myös :D Mutta siis se on söpöä, että tuossa teidän toiminnan taustalla on jokin ajatus ja sitten te uhraudutte kasvattamaan viiksiä, vaikka se tuntuu ainakin joillekin olevan melko häpeällistä. Awwwws.
Näkisin näin, että viikset on hyvin monipuoliset tursakkeet. Ne todellakin voi naisena nähdä söpöinä ottaen huomioon kasvatusprosessin kokonaisuudessaan, ja esim. niiden sukiminen sillein vaivihkaa sisäisen ylpeästi aiheuttaa minussa ainakin aaaawwwsz -reaktion välittömästi. Jotenkin hellyttävää. Mutta viikset voi olla kaikessa komeudessaan myös äärimmäisen maskuliinisen miehekkäät ja karskit, ja huomaan, että mitä pidemmälle kuuta edetään, sitä enemmän niihin tulee sellaista hyvällä tapaa vähän vaarallista tuntumaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom