Movember eli No Shave November

Näihin omiin suteihin alkaa pikkuhiljaa tottumaan, vaikka ihmiset katsovatkin vähän pitkään.
Saako viiksikarvoja lyhentää ollenkaan? Mulla alkaa ainakin tulemaan karvat suuhun ja se häiritsee eniten.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Omat karvat tähän asti..
aqejehaq.jpg

Edit. Kuvaa pienemmäksi! :D

Saako viiksikarvoja lyhentää ollenkaan? Mulla alkaa ainakin tulemaan karvat suuhun ja se häiritsee eniten.
Mun mielestä karvoja saa lyhentää juurikin noin eli siltä osin, kun tunkevat suuhun. Eli ei lyhennetä kauttaaltaan viiksia, vaan viiksien alinta rivistöä, joka sijaitsee välittömästi ylähuulen yläpuolella. Ja jos noin ei saa tehdä, niin mä paskat nakkaan.

Mullakin kun on vaalea pää, niin yllättävän vähän näkyy kuitenkin, mut silti on vetästävä pois, näytän ihan vitun homolta. Enkä mä nyt tässä yritä sanoa, että olisin joku adonis ilman viiksiä, mutta vähän liikaa kuitenkin noi. Ei tätä miestä viiksien poistaminen paljoo paranna.

Peiliin katsoessa ne on mielestäni kamalammat kuin tuossa kuvassa.
Mulla on omasta mielestäni just toisin päin eli peilistä katsottuna härskin makeat, kun taas kuvassa eivät pääse oikeuksiinsa.

Kohta täytyy ruveta tekemään tilastoa, että kuinka moni on tippunut pois ja kuinka moni jatkaa.

Mullakin kun on vaalea pää, niin yllättävän vähän näkyy kuitenkin, mut silti on vetästävä pois, näytän ihan vitun homolta. Enkä mä nyt tässä yritä sanoa, että olisin joku adonis ilman viiksiä, mutta vähän liikaa kuitenkin noi. Ei tätä miestä viiksien poistaminen paljoo paranna.
Pistä nyt kuvia kumminkin ennen? :)

Helvettiin nyt nuo sänget ja häpytupsut alahuulen alta!
Ne on pelkät viikset tai ei mitään!

Itse yllätyin kuinka tiheästi nuo viiksihaituvat sittenkin kasvavat. Ongelmana on vaan niiden muuhun turpakarvoitukseen verrattuna huomattavasti vaaleampi väri. Kollega jo katteli, että oon sotkenut lyijäriä suupieliin kun siellä näkyy jotain, mutta klyyvarin alla ei. Perkele että on noloa.

Helvettiin nyt nuo sänget ja häpytupsut alahuulen alta! Ne on pelkät viikset tai ei mitään!

Itse yllätyin kuinka tiheästi nuo viiksihaituvat sittenkin kasvavat. Ongelmana on vaan niiden muuhun turpakarvoitukseen verrattuna huomattavasti vaaleampi väri. Kollega jo katteli, että oon sotkenut lyijäriä suupieliin kun siellä näkyy jotain, mutta klyyvarin alla ei. Perkele että on noloa.

Mulla ei matsaa ollenkaan kun on mustaksi värjätty pää.

Pensselit lähtee nyt. Olis mennyt jos ei olis vetänyt höylällä partasänkee, mut pelkästään on kyllä vittu todella törkeetä luonnossa.

Luovutan.

katso liitettä 89885

ps. joo naisten lasit laitoin vittuillakseni
Eeeikä. Mä niin näkisin sulla tollaset rekkakuskiviikset.

viiksityyppej%u0025C3%A4.jpg

Mulla on ollut buldarit yli 15 vuotta (tiedän, ratsastan muotiaallon huipulla) ja tää vaalea kynsiharja ei toimi niiden kanssa yhtään. Silti, hammasta purren mennään!

Ps. Tuo Yusun drei-tage-bart on jopa mun silmään eroottinen. Nopeasti ylimääräinen pois!

No hyi vittu noista tuli törkyset.

Onks kaikki alottanu ihan nollista kasvattaa? Mulla on tossa viikon tulos ja viiksien pituus 0,0043 milliä.

ps. en höylää, ku iho ei tykkää.

Liitteet

• IMG_0605.jpg
    IMG_0605.jpg
    50,5 KB · Katsottu: 1 560
^Sama, tuntuu toisilla täällä kasvavan kolme kertaa nopeammin kun mulla. Hienot niistä tulee kun kasvattaa kuukauden ja sitten trimmaa ylimääräiset pois!

No hyi vittu noista tuli törkyset.

Onks kaikki alottanu ihan nollista kasvattaa? Mulla on tossa viikon tulos ja viiksien pituus 0,0043 milliä.

ps. en höylää, ku iho ei tykkää.

Nollista joo, alku on aika paha. Muun sängen vetelen päivän parin välein.. aika hyvin nää sopii insinöörille. Kattelin tänään duunis et aika monel vanhan kansan miehel on forevermovember

2012-11-07 13.06.14.jpg

Onneksi en osaa vielä lisätä puhelimesta kuvaa tänne! Kohtuu irstasta tarjontaa on sivulla, joten säästän teidät vielä muutaman viikon! Movemberiin kun lisää vielä hemaisevan raksapartani niin voi yes. Toukokuusta asti ole kasvattanut partaani kuin Kratos (god of war) ja nyt konseptiin lisättiin vielä pensselit niin oon kyllä hotti, hotimpi, hottis! :D

EDIT:

Raksaparran tarina on se, että leikkaan sen vasta kun muutetaan uuteen kotiin... Toivottavasti tämän vuoden puolella :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom