Movember eli No Shave November

Miulla alkaa nää viikset olemaan siinä pisteessä, etten voi enää mennä treffeillekkään tässä kuussa. Ehkä ne viellä jossain vaiheessa kasvaa keskeltä kunnolla yhteen...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jos viikset kasvaisivat kunnolla yhteen, niin voisin trimmata nämä sudit hitler-viiksiksi. Movemberin aikana on tullut paljon enemmän katseita kuin yleensä. Monet jopa hymyilevät, mutta minua ei enää oikeastaan edes hävetä. Näitä on välillä ihan kiva hypistellä, kun ovat jo sen verran pitkät. Suupielistäkin alkaa tulla karvoja suuhun, mutta lyhentämisyritys todennäköisesti epäonnistuisi, joten annan kasvaa ihan vapaasti.

Saako noita viiksiä edes trimmata ollenkaan marraskuun aikana? Mää luulin että niiden pitää antaa kasvaa vapaasti koko kuukauden.

Oma viiksien kasvu on selvästi parantunu viimevuodesta. Nyt alkaa näyttämään jo ihan hyviltä, reunoilla kasvu on vaan paljon parempaa kun keskellä.

Mutta siis se on söpöä, että tuossa teidän toiminnan taustalla on jokin ajatus ja sitten te uhraudutte kasvattamaan viiksiä, vaikka se tuntuu ainakin joillekin olevan melko häpeällistä. Awwwws.
Mun ja varmasti monen muunkin kohdalla movember on oivallinen tekosyy kasvattaa viikset luvallisesti. :D Katsos tilanne on edelleen kaikesta huolimatta se, että viikset on ihan ok laitteet vanhoilla äijillä, ei nuorilla miehillä.

Silti, onhan nää nyt ihan käsittämättömän makeat omalla härskillä tavallaan. :)

Mun ja varmasti monen muunkin kohdalla movember on oivallinen tekosyy kasvattaa viikset luvallisesti. :D Katsos tilanne on edelleen kaikesta huolimatta se, että viikset on ihan ok laitteet vanhoilla äijillä, ei nuorilla miehillä.

Silti, onhan nää nyt ihan käsittämättömän makeat omalla härskillä tavallaan. :)

Nuorilla miehillä viikset nimenomaan ovat hotit, sopivan perverssit. Vanhoilla miehillä viikset ovat valitettavasti limaiset.

Nuorilla miehillä viikset nimenomaan ovat hotit, sopivan perverssit. Vanhoilla miehillä viikset ovat valitettavasti limaiset.
Ei. :D

Seppo Taalasmaa, Keke Rosberg ja Seppo Hovi eivät ole Seppo Taalasmaa, Keke Rosberg ja Seppo Hovi ilman viiksiä, Super Mariosta ja muista ulkomaisista viiksivalluista puhumattakaan! Viikset on vähän niin kuin speedot, ne on vanhojen äijien yksinoikeutta.

Rupesin oikein miettimään, että kenellä nuorella julkkiksella olisi viikset? Ei partaa + viiksiä, vaan pelkät viikset. Jos jätetään movemberi laskuista, niin ei tule ketään justiinsa mieleen.

Mutta se on totta, että viikset nuorella miehellä on perin perverssit. Kannan pervouttani ylpeydellä, niin ja tietty viiksiäni.

Muoks. Stigillä on viikset ja ne sopii sille, tai pikemminkin sen imagoon.

Messissä ollaan. Nyt alkaa olemaan niin hävyttömät filtterit huulessa, että linnut tippuu taivaalta kun lähtee liikenteeseen. Teho on muutenkin todistettavasti täysin jäätävä: ensimmäistä kertaa baariin näiden kanssa ja ovella kysytään paperit ensimmäistä kertaa KYMMENEEN VUOTEEN. Kuka tarvitsee botoxia, kun näilläkin näemmä tipahtaa ainakin 10v mittarista :D :D

Loppuillan saikin sitten ravistella tyttösiä kimpustaan koko ajan, tietenkin. Että pystyi ylipäätään keskittymään oleelliseen, eli oluen lipittämiseen ja muiden miesten viiksien ihailemiseen!

Kuka tarvitsee botoxia, kun näilläkin näemmä tipahtaa ainakin 10v mittarista :D
Viiksien ja partojen yksi veikein piirre liittyy niiden pois ajamiseen. Ei juuri enempää voi mies nuorentua, kun ajaa pitkään naamaa koristelleen karvoituksen pois.

Viiksien ja partojen yksi veikein piirre liittyy niiden pois ajamiseen. Ei juuri enempää voi mies nuorentua, kun ajaa pitkään naamaa koristelleen karvoituksen pois.
Kyllä. Varmaan kolmisen vuotta mennyt naaman karvoituksella, ja tarkoitus olisi vetää pois vielä tän vuoden puolella. Voi olla häiriintynyttä, ihan myös itselle kun aamulla peiliin vilkasee.

Toki ennen kokonaan poisajoa pitää tesmaa kaikki mahdolliset viiksi yms. tyylit, miten nyt pystyy sitä mukaan kun ottaa pois.

Kyllä. Varmaan kolmisen vuotta mennyt naaman karvoituksella, ja tarkoitus olisi vetää pois vielä tän vuoden puolella. Voi olla häiriintynyttä, ihan myös itselle kun aamulla peiliin vilkasee.
Jep. Lisäksi on ihan käsittämätöntä tuntea pitkästä aikaa tuulen vire paljailla kasvoilla. Mulla on leuka vieläkin ihan jäässä, kun tätä projektia varten ajoin leukaparran pois, eikä mulla edes ole ollut mitenkään pitkä tai tuuhea leukaparta, vaan aika lyhyt ja siisti.

pitää tesmaa kaikki mahdolliset viiksi yms. tyylit, miten nyt pystyy sitä mukaan kun ottaa pois.
Ehdottomasti! Tuo on yksi naamakarvoituksen kiistattomista iloista! :D Joskus mulla oli koko parta, jonka päätin ajaa pois. Ajoin sen silleen, että jätin törkeät pulisongit ja kunnon Tom Selleck -viikset. Sitten räppäsin pärstästäni kuvan, jossa virnistin typerästi. Tuosta kuvasta teetätin palapelin, jonka annoin naiselle joulu- tai synttärilahjaksi ilman kokoamisohjeita. Pienen äheltämisen jälkeen tuli aika riemukkaita reaktioita kesken palapelin kokoamisen, kun kuva alkoi hahmottua... :D

Moi, käytkö sä usein täällä? Tää voi tuntua susta oudolta, mutta mä oon se jätkä, joka vie sut sinne, missä unelmat käy toteen...
Wallu4-1.jpg

Ja joo, tuo alahuulen töherö on laiton, mutta en sitä aja pois, kun se ei mun mielestä ole parta. Jos ihan totta puhutaan, niin viikseni ovat aika makeat heti, kun peruutetaan edes metrin päähän katsomaan. Eivät luvalla sanoen toimi lähikuvassa... :D

Oivana lisäbonuksena yksi meidän sihteereistä meinasi tukehtua aamulla kahviinsa, kun marssin sisään kahvihuoneeseen ekan kerran parta ajettuna ja pyydykset komeillen! Otin sen kehuna.

Et saa Jimmy anteeksi tuota alahuulen IT-partaa. Nuo ei ole viikset, vaan joku laajempi viritelmä. Kunnon viiksiin kuuluu, että viiksiä lukuunottamatta koko muu naamataulu on aivan täysin sängetön. Eli on erittäin tärkeää, että iho on ns kiiltävän sileä.

Mielipide-asioista voi kiistellä, mutta omani on oikea ;)

Mua harmittaa kun ei viikset kasva kunnolla eikä parta juuri muutenkaan :(

Menin epähuomiossa sopimaan treffit keskiviikolle. Sitten kävelin peilin ohi ja tajusin, että naisen on todella tykättävä miusta ihmisenä, jos mielin toisille treffeille, koska viikset ovat naurettavan... komeat(?).

Mut toisaalta mulla on sentään oranssi parta eikä mikään tylsä musta tai ruskea. hehe..

sorry offtopic kun en liity varsinaisesti tähän threadiin mitenkään..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom