Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mun ja varmasti monen muunkin kohdalla movember on oivallinen tekosyy kasvattaa viikset luvallisesti. :D Katsos tilanne on edelleen kaikesta huolimatta se, että viikset on ihan ok laitteet vanhoilla äijillä, ei nuorilla miehillä.Mutta siis se on söpöä, että tuossa teidän toiminnan taustalla on jokin ajatus ja sitten te uhraudutte kasvattamaan viiksiä, vaikka se tuntuu ainakin joillekin olevan melko häpeällistä. Awwwws.
Mun ja varmasti monen muunkin kohdalla movember on oivallinen tekosyy kasvattaa viikset luvallisesti. :D Katsos tilanne on edelleen kaikesta huolimatta se, että viikset on ihan ok laitteet vanhoilla äijillä, ei nuorilla miehillä.
Silti, onhan nää nyt ihan käsittämättömän makeat omalla härskillä tavallaan.
Ei. :DNuorilla miehillä viikset nimenomaan ovat hotit, sopivan perverssit. Vanhoilla miehillä viikset ovat valitettavasti limaiset.
Viiksien ja partojen yksi veikein piirre liittyy niiden pois ajamiseen. Ei juuri enempää voi mies nuorentua, kun ajaa pitkään naamaa koristelleen karvoituksen pois.Kuka tarvitsee botoxia, kun näilläkin näemmä tipahtaa ainakin 10v mittarista :D
Kyllä. Varmaan kolmisen vuotta mennyt naaman karvoituksella, ja tarkoitus olisi vetää pois vielä tän vuoden puolella. Voi olla häiriintynyttä, ihan myös itselle kun aamulla peiliin vilkasee.Viiksien ja partojen yksi veikein piirre liittyy niiden pois ajamiseen. Ei juuri enempää voi mies nuorentua, kun ajaa pitkään naamaa koristelleen karvoituksen pois.
Jep. Lisäksi on ihan käsittämätöntä tuntea pitkästä aikaa tuulen vire paljailla kasvoilla. Mulla on leuka vieläkin ihan jäässä, kun tätä projektia varten ajoin leukaparran pois, eikä mulla edes ole ollut mitenkään pitkä tai tuuhea leukaparta, vaan aika lyhyt ja siisti.Kyllä. Varmaan kolmisen vuotta mennyt naaman karvoituksella, ja tarkoitus olisi vetää pois vielä tän vuoden puolella. Voi olla häiriintynyttä, ihan myös itselle kun aamulla peiliin vilkasee.
Ehdottomasti! Tuo on yksi naamakarvoituksen kiistattomista iloista! :D Joskus mulla oli koko parta, jonka päätin ajaa pois. Ajoin sen silleen, että jätin törkeät pulisongit ja kunnon Tom Selleck -viikset. Sitten räppäsin pärstästäni kuvan, jossa virnistin typerästi. Tuosta kuvasta teetätin palapelin, jonka annoin naiselle joulu- tai synttärilahjaksi ilman kokoamisohjeita. Pienen äheltämisen jälkeen tuli aika riemukkaita reaktioita kesken palapelin kokoamisen, kun kuva alkoi hahmottua... :Dpitää tesmaa kaikki mahdolliset viiksi yms. tyylit, miten nyt pystyy sitä mukaan kun ottaa pois.
Ei nyt passaa 34-äjän naamaan jotkut amis-viikset ku parrankasvu nyt on mitä on.
Mua harmittaa kun ei viikset kasva kunnolla eikä parta juuri muutenkaan :(