Movember eli No Shave November

Olisin tässä niin mukana, jos parta vain kunnolla kasvaisi. Kateellisena olen bongannut kaupungilta ja koulusta useita Movember-viiksiä. Ei kenelläkään tähän ketjuun kuvansa postanneilla ole mitään hävettävää, olisin ylpeä tuommoisista :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyllähän nää tuntuis kasvavan, helvetin hitaasti vaan.. Lisäksi karva on aika vaaleaa eli ei ihan hirveästi näy. Kuvaa en kehtaa ottaa vielä. Jos vaikka sen 2,5 viikkoa vielä kehtais kasvatella. Sopivasti olis firman pikkujoulut 30. päivä. :D

Menin epähuomiossa sopimaan treffit keskiviikolle. Sitten kävelin peilin ohi ja tajusin, että naisen on todella tykättävä miusta ihmisenä, jos mielin toisille treffeille, koska viikset ovat naurettavan... komeat(?).
Se on hyvä koeponnistaa daamin huumorintaju sekä silmäkulman pilke heti alkuunsa eli jos se ei ymmärrä movemberin kunniaksi kasvatettuja haivenia, niin ei se sitten antaisi suklaahämistäänkään roplata.

Nyt mä sen tajusin kuinka helvetin rumat voi yhdet viikset vaan olla. Mullahan ei siis kasva tossa räkärännin kohdalla karvan karvaa, mutta siinä sivuilla kyllä. Eli siiis mulla on semmoset anti-aatuviikset :D. Voi johtua toki siitä että kakarana sain arven tohon nenän alle tai sit mulla vaan ei kasva. Ajaa nää jo vois, mutta sinnikkäästi mennään. Viikonlopun saldo oli että kehuja tuli 0 kappaletta ja aja jo pois se 5 kpl. En aja, sanon minä!

Nyt mä sen tajusin kuinka helvetin rumat voi yhdet viikset vaan olla. Mullahan ei siis kasva tossa räkärännin kohdalla karvan karvaa, mutta siinä sivuilla kyllä. Eli siiis mulla on semmoset anti-aatuviikset :D.
Kampaa ne silleen Donald Trump tyyliin siihen räkärännin päälle... :D

Tänä aamuna tuli peilin ohi kävellessä sekunnin murto-osaksi mieleen Johnny Depp-viikset amisviiksien sijasta. Tuli hyvä mieli hetkeksi.

Et saa Jimmy anteeksi tuota alahuulen IT-partaa. Nuo ei ole viikset, vaan joku laajempi viritelmä. Kunnon viiksiin kuuluu, että viiksiä lukuunottamatta koko muu naamataulu on aivan täysin sängetön. Eli on erittäin tärkeää, että iho on ns kiiltävän sileä.

Mielipide-asioista voi kiistellä, mutta omani on oikea ;)

Näillä mennään täälläkin, siis pelkät viikset. MC Taagi Börstää lainatakseni "jätä pelkät, se on riski, mut riskei on otettava nyt ja vast edes".

Nämä olisivat mahtavat kun kasvaisi kauttaaltaan tummia viiksikarvoja, nyt on liikaa vaaleaa seassa:D pitäisikö vipalla viikolla värjätä.

Day 13. Serious business.
2012-11-13 10.44.41.jpg

Tää kasvattelu on niin hauskaa, että pitäskö jatkaa vuoden loppuun? Mitähä nuo kasarmilla sanosivat 7.1.2013 ku menis sinne semmosilla viiksillä, jotka peittäs suunkin? :D

aivanjoo.jpg

Joopajoo. Mua on kyllä siunattu hyvällä parrankasvulla. Tässä on oltu ajelematta jopa muutama päivä ekstraa. Vähän nössöä, kun ei ole pelkkiä viiksiä, mutta ihan sama. Saatan muutenkin luovuttaa, kun alkaa vaan vituttamaan onneton lopputulos :D

Vähän nössöä, kun ei ole pelkkiä viiksiä
Ei se nössöä ole, mutta ei ole myöskään missään tekemisissä movemberin kanssa.

Ja joo, onhan mullakin alahuulessa se sokeripalan kokoinen töherö.

Oletteko muuten huomanneet esim. salilla käydessä, miten miehet joilla ei ole viiksiä katsovat teitä sillein vaivihkaa ja haikeasti, ja niiden katse sanoo "kunpa minullakin olisi rohkeutta tehdä noin..." tai "kunpa minunkin naiseni olisi niin rento, että antaisi minun edes kerran vuodessa tehdä jotain rohkeaa ja yllättävää"?

Oletteko muuten huomanneet esim. salilla käydessä, miten miehet joilla ei ole viiksiä katsovat teitä sillein vaivihkaa ja haikeasti, ja niiden katse sanoo "kunpa minullakin olisi rohkeutta tehdä noin..." tai "kunpa minunkin naiseni olisi niin rento, että antaisi minun edes kerran vuodessa tehdä jotain rohkeaa ja yllättävää"?

kieltääkö naiset viiksien kasvattelun? :wtf: mun mielestä se olis vaan hauskaa jos mun mies kerran vuodessa kasvattais kunnon viikset :D

Alotin eilen kasvattaa partaa.

On huomattu... Lisäks oon huomannu et naiset ei kato enää silmiin, tai vähintäänkin katse käy viiksissä niin että sen huomaa. Eli naiset vois lopettaa valituksen tissien katselusta kun eivät itsekään pysty olemaan vilkaisematta;)

"Näytät itseasiassa ihan komealta"
"Äijästä tulee mielee joku filmitähti"
"Päivä päivältä näytät yhä enemmän pervolta"

Muutamat kommentit mitä tuli mieleen mitä on noin viikon sisään kuulunut mitkä on jäänyt mieleen. Nykyään joka päivä joku kommentoi jotenkin

Oletteko muuten huomanneet esim. salilla käydessä, miten miehet joilla ei ole viiksiä katsovat teitä sillein vaivihkaa ja haikeasti, ja niiden katse sanoo "kunpa minullakin olisi rohkeutta tehdä noin..."
Mä allekirjoitan tän sillä tavalla, että itse oon aina katsellut muiden härskejä viiksiä just tuolla tavoin ihastellen. Ihan v*tun törkeät, mutta sairaan makeat.

"Päivä päivältä näytät yhä enemmän pervolta"
Päivä päivältä tunnen itseni yhä pervommaksi. Kyllä se vaan on niin, että viikset tekee miehen. :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom