Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Se on hyvä koeponnistaa daamin huumorintaju sekä silmäkulman pilke heti alkuunsa eli jos se ei ymmärrä movemberin kunniaksi kasvatettuja haivenia, niin ei se sitten antaisi suklaahämistäänkään roplata.Menin epähuomiossa sopimaan treffit keskiviikolle. Sitten kävelin peilin ohi ja tajusin, että naisen on todella tykättävä miusta ihmisenä, jos mielin toisille treffeille, koska viikset ovat naurettavan... komeat(?).
Kampaa ne silleen Donald Trump tyyliin siihen räkärännin päälle... :DNyt mä sen tajusin kuinka helvetin rumat voi yhdet viikset vaan olla. Mullahan ei siis kasva tossa räkärännin kohdalla karvan karvaa, mutta siinä sivuilla kyllä. Eli siiis mulla on semmoset anti-aatuviikset :D.
Et saa Jimmy anteeksi tuota alahuulen IT-partaa. Nuo ei ole viikset, vaan joku laajempi viritelmä. Kunnon viiksiin kuuluu, että viiksiä lukuunottamatta koko muu naamataulu on aivan täysin sängetön. Eli on erittäin tärkeää, että iho on ns kiiltävän sileä.
Mielipide-asioista voi kiistellä, mutta omani on oikea ;)
Ei se nössöä ole, mutta ei ole myöskään missään tekemisissä movemberin kanssa.Vähän nössöä, kun ei ole pelkkiä viiksiä
Oletteko muuten huomanneet esim. salilla käydessä, miten miehet joilla ei ole viiksiä katsovat teitä sillein vaivihkaa ja haikeasti, ja niiden katse sanoo "kunpa minullakin olisi rohkeutta tehdä noin..." tai "kunpa minunkin naiseni olisi niin rento, että antaisi minun edes kerran vuodessa tehdä jotain rohkeaa ja yllättävää"?
Oletteko muuten huomanneet esim. salilla käydessä, miten miehet joilla ei ole viiksiä katsovat teitä sillein vaivihkaa ja haikeasti, ja niiden katse sanoo "kunpa minullakin olisi rohkeutta tehdä noin..." tai "kunpa minunkin naiseni olisi niin rento, että antaisi minun edes kerran vuodessa tehdä jotain rohkeaa ja yllättävää"?
Mä allekirjoitan tän sillä tavalla, että itse oon aina katsellut muiden härskejä viiksiä just tuolla tavoin ihastellen. Ihan v*tun törkeät, mutta sairaan makeat.Oletteko muuten huomanneet esim. salilla käydessä, miten miehet joilla ei ole viiksiä katsovat teitä sillein vaivihkaa ja haikeasti, ja niiden katse sanoo "kunpa minullakin olisi rohkeutta tehdä noin..."
Päivä päivältä tunnen itseni yhä pervommaksi. Kyllä se vaan on niin, että viikset tekee miehen."Päivä päivältä näytät yhä enemmän pervolta"