Movember eli No Shave November

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Juu nollasta lähdettiin ja joka aamu vedetään koneella muu naama sileeksi paitsi viiksien alue.. En haluu ees tietää mitä näytän marraskuun viimeinen päivä

Samaa mietin. Meillä kun on 30.11 firman pikkujoulut (~600 henkee). No onneks on muitakin juhlia ennen sitä, uskon että puvussa pensselit on parhaimmillaan

En muistanutkaan miten paskaa se on höylätä naamaa ja varsinkin kaulan aluetta. Vuorokauden päästä höyläilystä alkaa se tolkuton kutina kun karvat ei ilmeisesti tiedä mihin suuntaan pitäisi kasvaa. Sitten menee pari päivää kaula kärpässienenä.

Ai hitto, mä oon alkanut kyyläillä porukoiden turpavärkkejä. Tänään oli luennolla yks niin törkeä tapaus, ettei kyseessä voinut millään olla muu kuin mo bro. Olis kai pitänyt hienovaraisesti käydä kehumassa projektia. Ei homolla tavalla, vaan miehekkäällä latinotavalla.

Ja vaihtakaa jo toi ketjun nimi. Se on Movember, eli Moustache November. No Shave November on eri kinkerit. Tai nimeen vaikka molemmat, mutta nykyisellään ne on sekoitettu hölmösti keskenään.

En muistanutkaan miten paskaa se on höylätä naamaa ja varsinkin kaulan aluetta. Vuorokauden päästä höyläilystä alkaa se tolkuton kutina kun karvat ei ilmeisesti tiedä mihin suuntaan pitäisi kasvaa. Sitten menee pari päivää kaula kärpässienenä.

Just ton takia ite lopetin höyläämisen. Nykyään trimmaan ja jätän snadin sängen.

Kyllä vähän hävetti mennä tänään töitten puolesta toimittajakäynnille. Kaikki kattoo että mikä mua vaivaa kun yritän kasvattaa tämmöstä yks risti kaks turpajouhee tohon nenän alle. Ei se vaan oo komeeta, vaikka kuinka yrittäs. Myöskin tuli mainintaa kotona että mun "viikset" on helvetin rumat. Yhdyn lauseeseen täysin. Mutta kuukauden päästä ne on jo jotain! Kasvais ny saatana!!

Minusta alkaa tuntua että en osaa luopua näistä "viiksistä" enää marraskuun jälkeen. On tämä jollain tavalla niin kiehtovaa tämä kasvatus :D

2w71uua.jpg

^Koukkuun jää helposti. Itse kasvattelin vedonlyönnin seurauksena partaa koko kesän joskus vuonna 2007, sen jälkeen ei ole paljasta naamaa ollut. Mammakin on parranajokiellon asettanut pysyvästi voimaan. :)

Hieman kyllä houkuttelis joskus osallistua movemberiin kun on sen verran tuuhealla/nopealla parrankasvulla siunattu meikäläistä, aika härskit puikot varmaan tulis kuukaudessa.

Tästä lähtee. Meneekö tämä ny oikein, jos näyttää entistä komeemmalta!?

Kuvassa näyttää ku olis leuassa enemmänki partaa, mutta se lähti, mikä hiustenleikkuukoneella irtos. Pitänee höylä kaivaa jostain...

mo2.jpg

Pyydykset! Vaikka se kasvaa harvakseen, niin kyllä sen tunnistaa omaksi karvakseen...
wallu3-1.jpg

Olin jo unohtanut, että kuinka vaikeata onkaan ottaa itsestään kuvaa. Jätin kuitenkin taiteilun ja liian yrittämisen sikseen. Sänki sotkee kuvaa ja häivyttää viiksiä, pitänee näyttää höylää sille hiustenleikkuukoneen sijaan. Eilen oli pakko näyttää kynsisaksia viiksille ja lyhentää noita aivan ylähuulen reunassa olevia sen verran, että eivät tunge suuhun.

voi vitun jimmy kimmel, linnassa kasvattelee. sälli kyllä just niin perverssin näköinen kuin jututkin antaa ymmärtää :lol2:

oz-tobias-parole_480x360.jpg

Ei saaat.. antaa mennä vaan. Onneks viiksiosasto kasvaa yhtä hyvin näin miltei kolmekymppisenä kuin ala-asteikäisenäkin. Leukaparrasta ei vain raaski luopua :nolo:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tästä lähtee. Meneekö tämä ny oikein, jos näyttää entistä komeemmalta!?

Kuvassa näyttää ku olis leuassa enemmänki partaa, mutta se lähti, mikä hiustenleikkuukoneella irtos. Pitänee höylä kaivaa jostain...

katso liitettä 89973

Leikkaa nyt hyvä mies pois tuo IT-parta alahuulen alta. Pilaa ihan koko ajatuksen.

Minusta alkaa tuntua että en osaa luopua näistä "viiksistä" enää marraskuun jälkeen. On tämä jollain tavalla niin kiehtovaa tämä kasvatus :D
No hitto. Mäkin olen tässä ajatellut, että koska velliperseet ja Mikki Hiiret luovuttaa leikin jo ekan viikon täyttyessä, niin taidan pitää omat viikseni vielä joulukuunkin ajan, vähän niin kuin v*ttuilumielessä. :D

Kuinka monella muulla on Olli Jokinen -viikset? Kuvien perusteella meitä on useampikin kappale, mikä sinänsä on ihailtavan härskiä.

Hirveä kiusaus oli taas eilen ennen illanviettoa ajaa viikset pois... Mitenköhän tämän kuukauden kestää loppuun asti? Vertaistukea?

Kuinka monella muulla on Olli Jokinen -viikset? Kuvien perusteella meitä on useampikin kappale, mikä sinänsä on ihailtavan härskiä.

Ilmoittaudun.
Paitsi että tuo nimitys Olli Jokinen-viikset on aika helvetin masentava. Koen kasvattavani pikemmïnkin "Colin Farrellin Miami Vice -viiksiä". Kuulostaa niin paljon miehekkäämmältä.

Hirveä kiusaus oli taas eilen ennen illanviettoa ajaa viikset pois... Mitenköhän tämän kuukauden kestää loppuun asti? Vertaistukea?

Itsellä ei mitään halua ajaa pois, mutta avovaimolta tulee sellaisia voimasanoja et oksat (viikset) pois. Tietysti tässä oiva parisuhdetesti..

Toppahousut luovuttaa! Ite lähen ulkoilee huomenna ja kannan ylpeänä näitä viiksiä. Joutuu monet reissut mennä pelkillä.

Faija tsemppas äsken partaviiksimiehenä mua: "noihan on hienot ja sopii sulle"

Ps. En oo ikinä nähny faijaa ilman partaa ja viiksiä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom