Movember eli No Shave November

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Day 6.

Hävettää ja vituttaa. Kohta lähtee helvettiin nämä.

uploadfromtaptalk1352197247596.jpg

Onneks mun viiksissä ei oo väriä :D Näyttäs hirveeltä puskalta... Mutta mukana olen ollut tässä touhussa ja loppuun asti mennään!

Itellä lähti just käyntii mällitön marraskuu. Eli ei runkkausta tai seksiä. Tässä on haastetta.

Sä teet just väärin! Säännöllinen tuleminen ennaltaehkäiseen eturauhasen kasvua, joten runkullista marraskuuta sulle! Aina on näitä tyyppejä jolla menee vellit ja puurot sekaisin :D Mut em. kirjoitus on kuitenkin fakta. Tästäpä syystä naiset nyt aktiivisesti osallistumaan!

Asiaakin sen verran, että mukana ollaan! Viiksekäs päivä nro. 6 menossa!! Pitäskö kaikkien täräyttää kuvat kuunlopussa palstalle :D

Onko se ihan ehdoton, että on pelkät viikset vai saako olla partaa/sänkeä myös? Ite ajoin tästä tietämättä kaikki veke marraskuun alussa ja nyt on viikon ajan kasvanu vauvakarvaa naamaan.

No tällä mennään nyt

viikset 009.jpg

ps. ajoin muuten kaikki veke yli 10 vuoteen..tuli aika poikamainen olo.

Onko se ihan ehdoton, että on pelkät viikset vai saako olla partaa/sänkeä myös? Ite ajoin tästä tietämättä kaikki veke marraskuun alussa ja nyt on viikon ajan kasvanu vauvakarvaa naamaan.

No tällä mennään nyt

katso liitettä 89881

Cool!

Kasvaiski parta kunnolla, mut ehkä joskus.

Äijä selkeesti yrittää skipata ton törkeimmän vaiheen yli tolla parran sängellä. Mie oon vähän sitä mieltä, et parta veke nyt... :) Ainakaan viikset ei saa yhtyä partaan tai pulareihi, se lukee jo säännöissäki.

Joo no sain tänään vasta idean liittyä tähän. No katsotaan mitä mä keksin. Ehkä vetelen parran veke jo tänään tossa kohta salin jälkeen.

ps. laitan kuvan myös

Mä laitan pensselikuvan vasta viimeinen päivä ;) Vaikka oonha aivan vitun paljon komeampi ja uskottavampi viiksieni kanssa.

+ Seksikkäät
+ Korostaa mun täydellistä ylähuulta
+ Näytän laihemmalta :)
+ Saan olla rauhassa jatkuvilta iskuyrityksiltä!

- Eivät kasva keskeltä kunnolla kiinni! Eli Hitleriä ei musta saa sit millään
- 2 väriset.. valkoista ja ruskeaa :D
- Kasvavat yhtä hitaasti ku keskiverto pakkislaisen haukkarit!
- Kutittaan tässä vaiheessa ihan VITUSTI!
- Seuraavassa vaiheessa alkavat taittua huulten päälle, ja se jos mikä on ihan Arsenaalista!

Itse oon punninnut olotiloja viiksien (alkujen) kanssa. Kahden välillä pomppii: Toinen olotila on sivistynyt vanhempi herrasmies, vähän ylevä olotila. Toinen on irstas perverssi (normaali olotila, mut pahempi)

Pyydykset! Vaikka se kasvaa harvakseen, niin kyllä sen tunnistaa omaksi karvakseen...
wallu3-1.jpg

Olin jo unohtanut, että kuinka vaikeata onkaan ottaa itsestään kuvaa. Jätin kuitenkin taiteilun ja liian yrittämisen sikseen. Sänki sotkee kuvaa ja häivyttää viiksiä, pitänee näyttää höylää sille hiustenleikkuukoneen sijaan. Eilen oli pakko näyttää kynsisaksia viiksille ja lyhentää noita aivan ylähuulen reunassa olevia sen verran, että eivät tunge suuhun.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom