Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jessus, imelän näköset jo.
No totta kai nyt huulipunat viiksien kanssa.^Noi on jo komeet!
Ootkos oikeen huulipunat laittanut :D?
Viddu kun ei itellä kasva muuta kuin haivenia, niin en kehtaa olla mukana :jahas: :D.
Mä oon vaari ja käyn tilaisuuksissa, ota mut! :haart:Harvemmin sitä pääsee muhinoimaan viiksekkään miehen kanssa, joten kyllä mä ainakin naisena ottaisin movemberina tilaisuudesta vaarin
Tuo on hyvin sanottu, siis suuri ylpeys ja noloin hävetys vuorottelevat. Ei juuri kuvaavammin voi viiksien kasvatuksesta puhua, kun kyseessä ovat selvästi eläkeiän alapuolella olevat miehet. Ajoin eilen sängen pois eli mun puikot vaaleasta sävystään huolimatta oikein loistavat naamalla. Ajoin myös tukan pois ja näytän luvalla sanoen tarpeeksi rumalta ollakseni Austin Powers elokuvan tuleva pääpahis.Sen lisäksi on todella herkullista seurata sivusta miesten pensselioperaatioita, missä suuri ylpeys ja noloin hävetys ikinä vuorottelevat. :D Älkää luovuttako!!
Lisäys: Pistän illalla kuvan näistä upeista pyydyksistä.
Onks tää jotain tsadin slangia vai täh?Sumu sanoi:Pelkät!
Ensin se kuva niistä viiksistä.Mä oon vaari ja käyn tilaisuuksissa, ota mut! :haart: