Movember eli No Shave November

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tänään koin vuoden ensimmäisen Mo-Bro-Momentin. Törmäsin kaupassa pastahyllyjen välissä toiseen viiksekkääseen nuoreen herrasmieheen. Viikset olivat hänelle selvästi uusi juttu koska ennen kun hän huomasi minut hän kosketti viiksiään ja luulen jopa havainneeni pienen hymyn hänen huulillaan.

Tapaamisemme oli jotenkin koskettava, harvoin kokee samanlaista yhteenkuuluvuutta. Sanaakaan emme vaihtaneet, katsoimme vain toisiamme silmiin, kumpikin tiesi missä mennää. Nyökkäsimme toisillemme tavallaan osoituksena syvästä kunnioituksesta. Jatkoin matkaa lihaosastolle hakemaan jauhelihaa. Tuosta tuli hyvä mieli koko päiväksi!

Missä linkit kaikkiin movember-tileihin ja Pakkiksen joukkueeseen tai verkostoon?
Ei pilata hyvää juttua eli viiksien kasvattamista tuollaisilla hömpötyksillä.

Alkaa oleen nää kolmen päivän pensselit jo suhteellisen takalaittomat.
Täytyy räpätä viikolla kuva, kun mulla on takalaittomien lisäksi nuo sivulaittomatkin... :D

Ihan. Vitun. Jäätävän. Härskiä.

No mitä vittua. Huvikseen tuossa laskin 4 päivän saldon joka oli pyöreät 20 mustaa karvaa ja toiset jotain oransseja haituvia. Ajoin pois. Vittu pitäkää tunkkinne.
quitter-meme-generator-when-the-going-gets-tough-quit-12723f.JPG

Eilen raakattu ylimääräiset pois ja jäljelle jäi enemmän tai vähemmän aivan helvetin jäätävän naurettavat karvat. Jos ei muuta tule tästä, ainakin parran ajaminen on todella hauskaa kuukauden verran :)

Muille kovasti tsemppia kasvatukseen :thumbs:

Mä luovutan myös.
Pari päivää ennätin ylpeänä viiksiä kasvattaa ja takaraivossa kyti ajatus sellaisesta 70-luvun saksalainen himoköyrijä -luukista. Esittelin sitten naiselle saavutuksiani ja sain vastaukseksi toteamuksen: "Näytät ihan Seppo Hovilta."

:(

Tuli vedettyä sit kaks päivää enemmän ja vähemmän viinaa. Niinkun Jimmy Kimmel tais sanoo, niin tomii douppina loistavasti :D Tuntuu että kasvaa tolla menetelmällä huomattavasti nopeemmin nää puikot, kun odottelemalla. Toivottavasti ei toi alkoholin kulutus ampase hirveeseen nousuun...

Loput meistä puskee vaan idiootin lailla eteenpäin.
Tää on ihan käsittämätöntä, miksi kukaan kiusaa itseään kasvattamalla viikset? :D Aina peilin ohi kulkiessa havahdun siihen, että naurattaa niin pirusti. Pienen hihittelyn jälkeen puistelen epäuskoisesti päätäni, mutta ei se hymy vaan lähde pois. Kyllähän se nyt vaan on niin, että viiksissä jos missä, on sitä jotakin.

Lokakuussa ei irronnut, marraskuussa riitti 4 päivää, että pääsi :pano:. En kehdannut jäädä kyselemään, että oliko viiksien ansiota, mutta pakkohan sen on olla? :puntti:

Juu kyllä mie oon samoilla linjoilla. Lokakuussa piti olla 31 päivää ilman ja Marraskuussa on riittäny tähän mennessä 5 päivää. Eli selkeesti vähemmän ku viiksettömänä. Selvä korrelaatio.

Harvemmin sitä pääsee muhinoimaan viiksekkään miehen kanssa, joten kyllä mä ainakin naisena ottaisin movemberina tilaisuudesta vaarin :)

Viimeksi muokattu:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom