Movember eli No Shave November

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Homma nousi ihan uudelle tasolle... Pomo kävi äsken huoneessani ja mainitsi lopuksi, että uudet henkilökortit kuvataan ensi viikolla. Voi perkele! :D

Homma nousi ihan uudelle tasolle... Pomo kävi äsken huoneessani ja mainitsi lopuksi, että uudet henkilökortit kuvataan ensi viikolla. Voi perkele! :D

Viime vuonna meidän firmassa kuvattiin uudet henkilökortit marraskuun vikalla viikolla. Itselläni ja parilla mo bro kollegalla on vieläkin melko komeat henkilökortit tämän johdosta.

Ihan helvetin hyvä idea tää kyllä ei oo. Voi helvetti kun kohta on komeet amikset.:rock:

Viime vuonna meidän firmassa kuvattiin uudet henkilökortit marraskuun vikalla viikolla. Itselläni ja parilla mo bro kollegalla on vieläkin melko komeat henkilökortit tämän johdosta.

Itsellä sama homma viime kesänä kun oli viikset vielä naamassa vapun jäljiltä. Olin kuulemma menettäny jo kasvoni työkavereitten edessä niin ei kannattanu enään ajaa pois kuvaan mennessä :D

Täällä ollaan mukana kanssa. Lokakuun viimenen päivä sheivattu viimeksi. Marraskuun lopulla sitten before/after kuvia tänne, eiks je? :D

Alkaa oleen nää kolmen päivän pensselit jo suhteellisen takalaittomat.

3päivänpenaalit.jpg

Alkaa oleen nää kolmen päivän pensselit jo suhteellisen takalaittomat.

Komeat ovat. Aihio on kunnossa loppukuun urakalle. Täytyy kyllä nostaa hattua ihmisille, joilla on voimakas karvaneritys kasvoissa. Itse saisin kuukauden kasvattelun päätteeksi vastailla pokalla naamalla kysymyksiin siitä, minkä kokoinen Dellorto Suzuki PV:hen sopisi 60cc läppäpytyn kylkeen.

Mukana ollaan! Hieman hirvittää mennä passikuvaan maanantaina. :lol2: Onneksi omat viikset ei kasva niin nopeasti kuin Vilulla, joten ei välttämättä tarvi hävetä seuraavat x vuotta, kun joudun passin tarkastukseen.

Pakko oli osallistua. Mielenkiinnosta lähdin mukaan ja nyt jo tykkään mun viiksistä. Viralliseen kisaan en ole lähtenyt, joten aloituskuvaa ei ole. Naama ajettu lokakuun vika päivä.
screen_capture.jpg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom