Motocross-/endurohenkisiä pakkiksella?

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja fear
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sama kuin yllä mutta vuosimallia -06 450cc 4t. Onneks tulee pyörä ens viikolla huollosta ni pääsee vihdoin taas ajamaan :hyvä:
 
Morjesta. täällä mennään 450 -06 kotkal. Mittaris jotain 75h ja hienosti pelittäny,mitä ny normihommat hoitanu..hommat kusee ku ens viikol ristisiteen leikkaus.Ihmeen hyvin on pystyny ajaan vaik koipi paskana,saa nähä mikä tulee..:rock:
 
hmm, onko suzuki rm-z 250cc liikaa 168cm pitkälle jannulle?
955mm istuma korkeus;o

Ei yhtään, ellet omaa erittäin harvinaisen lyhyitä jalkoja. Jos jalat yltää tapeille, on tarpeeksi pitkä.

Kyllä se pyörän käsittely on sun tapauksessa aivan jostain muusta kuin pituudesta kiinni.
 
Ei todellakaan ole liikaa. Helpompaa imo on kyllä pidempänä käsitellä pyörää.
 
Ai että. Kävin eilen ajelee ekaa kertaa huollon jälkeen ja vitsi kun oli mahtavaa. Käytii vetää montulla motovanteitten kaa ja hauskaa oli. Vois laittaa viikonloppuna enskat alle niin jos lähtis seikkailee johonkin.
 
Ei mittään:) Hyvän pyörän hommasit.Ovat kestäneet mainiosti.Vaihtelet vaan öljyt ajallaan ni hyvin toimii.Suzuki on pienelle kuskille hyvä pyörä,ajoasento suht ahdas verrattuna muihin.
 


Hyvän pyörän oot valinnu. Ite oon ajanu samanlaisella jo n. 90 tuntia. 80 tunnin kohdalla laitoin uudet venttiilit (ei olis ollu pakko), männän, kiertokangen ja laakerit. Mäntä olis oikeastaan ainoa joka piti vaihtaa. Muut ihan vaan varmuuden vuoksi. Hieno pyörä ajaa! :kippis1:
 
Hyvän pyörän oot valinnu. Ite oon ajanu samanlaisella jo n. 90 tuntia. 80 tunnin kohdalla laitoin uudet venttiilit (ei olis ollu pakko), männän, kiertokangen ja laakerit. Mäntä olis oikeastaan ainoa joka piti vaihtaa. Muut ihan vaan varmuuden vuoksi. Hieno pyörä ajaa! :kippis1:
on tosiaankin! ekaa kertaa radalla lauantaina olin. siit sel ähtee pikku hiljaa:)
 
Kakarasta asti olen himoillut crossia ja taas on kuume päällä, kun kyykky lepää kevääseen.

Tässä parin vuoden aikana on tullut HUOM . hiukan kokeiltua 125 vanhaa rupsu cagivaa (aivan nuha) ja 90- alkupuolen cr 250.

toi 250 oli tosi repivä mulle, mutta tuo 125 oli kuin mikäkin mopo.

Hintoja seuraillut ja malleja.
Minkälaisia nämä nykyajan 250 4-t ovat suorituskyvyiltään vrt. 450 4-t / 125 2-t ?
Kannattaako uudehkoa 2-t hommatakkaan ?

Alan ihmisiltä kommentteja ja vertailuja, muistakin kokoluokista !

:david:
 
Kakarasta asti olen himoillut crossia ja taas on kuume päällä, kun kyykky lepää kevääseen.

Alan ihmisiltä kommentteja ja vertailuja, muistakin kokoluokista !

:david:

Kyllä mä suosittelen ihan sitä 125 2-t pyörää. Oppii sillä ajamaan niinkuin näillä pyörillä kuulluu eli kierroksilla. Jos suoraan nelarin ostaa siinä käy äkkiä niin että körötellään vaan pintakaasulla kun se silläkin vetää. Vaikka onhan noissa uusissa nelareissa hevonen pari enemmän ku 2-t pyörissä.

Mulla saattaus olla muuten myynnissä -04 kawasaki kx 125 jos tarjoat hyvin.:D Löytyy Skogin Arin tekemät iskarit, pro circuitin putki ym. speciaali osaa.;)
 
Jos tuohta löytyy ja tavoitteet ei ole tulla maailmanmestariks, niin mä suosittelisin 250 nelaria. Potkua löytyy jo alhaalta asti ylös. Jos olet jotain tuhnua cagivaa kokeillut, niin sen pohjalta ei kannata piikkiäkään sulkee pois;)
 
Piikki tai pikkunelari vaa, ei isompaa. Itsekin vähän harmittaa kun pitäis toi isoleka vaihtaa pois, neljäpuolikas on vaan turhan iso pyörä kun ei oo käsii ajaa sitä...
 
Tuli hommattua Jammu YZ250. Myyjä väitti vm. 01 mutta paljastu perhana että on vm. 00 kun kyselin Yamaha centeristä rungonnumeroiden perusteella vuosimallia. Noh, vuosi sinne tai tänne kun alle 2000 egen sai. Pitää vielä käyttää Örthenillä tuo pyörä niin saavat käydä läpi ettei ole mitään ylläreitä kun ensi keväänä alkaa ajaminen.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom