Motivoivia kuvia?

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
fitnesspimu sanoi:
Faidra, tiedätkö millä aikavälillä noi before ja after kuvat on otettu?
Ymmärtääkseni Valerie meni Mike Daviesin valmennukseen keväällä 2004, koska oli silloin ekan kerran treenileirillä (siitä kirjoitinkin tuolla ylempänä). Katie myös sanoi että vielä sillon keväällä Valerie oli "pudgy" joten senkin perusteella olettaisin että mahdollisesti 1.5v sitten.

Faidra sanoi:
Ymmärtääkseni Valerie meni Mike Daviesin valmennukseen keväällä 2004, koska oli silloin ekan kerran treenileirillä (siitä kirjoitinkin tuolla ylempänä). Katie myös sanoi että vielä sillon keväällä Valerie oli "pudgy" joten senkin perusteella olettaisin että mahdollisesti 1.5v sitten.

:eek: * 10 000

Lueskelin vanhaa sport lehteä ja siinä oli juttu suomalaisesta 55 vuotiaasta naisesta, joka on huippujohtaja, pyöräilijä ja penkkaa 70 kg :worship:

Tollaset jutut inspiroi valtavasti.

Nää vanhat daamit on just niitä suuria motivaation lähteitä! Muijat pystyy vanhemmallakin iällä mihin vaan! Taas meille nuorille nartuille hieman ajattelemisen aihetta.. Jos vanhemmat pystyy, ni pitäs meidänki perhana pystyä!Yks suuri ihailun kohteeni on Eva Birath. Muija on 50 ja lähtee kamppailemaan viikon päästä ruotsin mestaruudesta kehoon!

http://www.evabirath.se

Että nyt luuskat liikettä niveliin, että ollaan edes lähes yhtä hyvässä kunnossa parinkymmenen vuoden päästä!!

fitnesspimu sanoi:
Valerie sitten meni ja otti tokan sijan Sacramenton Pro-kisoissa. Voittaja oli Jenny Lynn ja kolmas Monica Brant... huh! Siinä on vanhemmat prot ihmeissään, kun tuo likka tulee ja alkaa kisaamaan tosissaan!

mulla lähti aikanaan saliharrastus käyntiin linda hamilton olkapäistä.

sanomalehdestä leikattu kuva oli mun lukioaikaisen kalenterini kanteen kontaktimuovilla liimattu. pari vuotta katselin sitä siinä, lihosin ja lihosin, mutta ihailin kuitenkin.

sitten muutama vuosi sen jälkeen jostain syystä saliharrastus lähti käyntiin ja kaappeja siivotessani löysin tuon kalenterin. irrotin kuvan ja siirsin sen kannettavaksi lompakkooni. aina salilla olkapäitä tehdessäni ajattelin vain lindan yläkroppaa.

eipä mennyt aikaakaan kun jo pojat pyysi baarissa vääntämään kättä :)

noh, vuosiahan tuo kunto pysyi hyvänä mutta sitten erinäisten elämänmuutosten, sairastumisen ja kriisien kautta lötsähdin takaisin punkeroksi. vasta nyt, 31 vuotiaana olen alkanut kuromaan takaisin tuota eroa minäkuvani ja ulkoisen olemukseni välillä.

jossain vaiheessa saatte nähdä todella rajuja kuvia :) hahaha. tämä on lupaus.

ps. ei kellään sattuisi olemaan niitä lindan terminator-kuvia postattavaksi? laittaisin ne nyt tohon jääkaapin oveen yhdessä omien kuvieni kanssa. käytän nimittäin motivaattorina omia kuntokuviani :)

Annie Stark sanoi:
Nää vanhat daamit on just niitä suuria motivaation lähteitä! Muijat pystyy vanhemmallakin iällä mihin vaan! Taas meille nuorille nartuille hieman ajattelemisen aihetta.. Jos vanhemmat pystyy, ni pitäs meidänki perhana pystyä!Yks suuri ihailun kohteeni on Eva Birath. Muija on 50 ja lähtee kamppailemaan viikon päästä ruotsin mestaruudesta kehoon!

http://www.evabirath.se

Että nyt luuskat liikettä niveliin, että ollaan edes lähes yhtä hyvässä kunnossa parinkymmenen vuoden päästä!!

... ja aloittanut vakavissaan vasta pari vuotta sitten :hyper:
Tuossa nuoruuden kuvassa (historia-osuudessa) näyttää lähinnä anorektiselta :( (anteeksi kaikki laihat ihmiset...)

Siekkari sanoi:
... ja aloittanut vakavissaan vasta pari vuotta sitten :hyper:
Tuossa nuoruuden kuvassa (historia-osuudessa) näyttää lähinnä anorektiselta :( (anteeksi kaikki laihat ihmiset...)

ziisus. aivan miehen näkönen naamalärvi.

Vaikkapa ruotsalainen huippu kädenvääntäjä Malin Bergstrom:
banner_main.jpg

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Siekkari sanoi:
Öö, siis ninku missä kuvassa on miehen näköinen? Sitä on tietysti monen näköisiä miehiäkin... :jahas:

enpä nyt jaksa hakea sitä kuvaa, mutta siellä valikoissa se oli. nojaili tai roikkui tms. johonkin autoon tai junaan. hirveät, maskuliiniset leukaperät ja kulmaluut.... uiks, pelottavaa....

Heips mimmit :) Vähän OT, mutta kuuluu tänne silti parhaiten tämä juttu. Juttelin siis Erica Davidsonin kanssa Olympiassa ja pääsin samaan kuvaankin, jonka Erica pyysi lähettämään hänelle kunhan pääsen kotiin. Pistin viikonloppuna hänelle mailia ja tuon kuvan sekä mainitsin myös Pakkiksen ja nimenomaan tämän threadin. Käänsin hänelle muutamia kommentteja mitä hänen kuvistaan on tänne kirjoitettu ja annoin myös threadin osoitteen. Tässä pikku pätkä hänen mailistaan:

"All those comments on the Finn board are so very nice and i can't even explain to you how much they mean to me!!! "

Joten jatketaan fanittamista, ok? ;)

Faidra sanoi:
...
"All those comments on the Finn board are so very nice and i can't even explain to you how much they mean to me!!! "

Joten jatketaan fanittamista, ok? ;)

No todellakin jatketaan! Erica on mun idoli #1 :rock: , ollut jo http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showpost.php?p=608687&postcount=90 tästä Pinjan postista lähtien. Silloin näin tämän ihanan, loistavan, tosi mageen, upeen mimmin ekaa kertaa ja olin rakastunut heti! Taustakuvaksi lensi ensi silmäyksellä.

Wow mitkä lihakset ja jestas kuinka ihana "tyttömäinen naisellisuus". Loistavasti onnistunut säilyttää tuon naisellisuutensa. Ja ikää vasta meikäläisen hujakoilla. Respect ja lujaa! :worship: x 100.

Samanlaiseen kuntoon on hyvä itsekin tähdätä... Ehkä minäkin sitten jonain päivänä vielä... Erica olet upea! Ja todella iso motivaation lähde, niin mulle kuin monelle muullekin mimmille. (Faidra lähettäköön terveisiä jos viä on yhteyksissä :D )

Tässä muutama kuva vielä

e1piece.jpg

3.JPG

OCTOBER_23RD_SATURDAY_1_1599.jpg

Taitaa mun motivaatiokansio täyttyä tästä mimmistä...

Pattismurffiina sanoi:
enpä nyt jaksa hakea sitä kuvaa, mutta siellä valikoissa se oli. nojaili tai roikkui tms. johonkin autoon tai junaan. hirveät, maskuliiniset leukaperät ja kulmaluut.... uiks, pelottavaa....

tämäkö ?

Kuvat on kyllä aika huonoja laadultaan muutenkin.
Totuus on vaan se että naiskehonrakentajat on kiskunnossa vähän miehekkäitä, mutta niin hän se on että jos jatain haluaa saada jostain muusta pitää luopua.

Ja kuntohan on aika kireä noissa kuvissa, eihän Eva offilla nyt noin kulmikas ja pelottava ole.
Vähän meikkiä ja pehmeempää lookkia niin kyllä se siitä !

Tuolla Iris Kylellä on kyllä aivan tajuttomat pohkeet! Harvoin naisella näkee tollasia.

Mä olen vasta tänä vuonna sukeltanut tähän naiskehonrakennuksen seuraamiseen. Mielenkiintoinen ja jollain tavalla kiehtova laji, vaikka en itse siinä haluaiskaan kilpailla. Noita kuvia osaa pitää kauniina vasta sitten kun silmä on tottunut riittävästi... mulla meni siihen hetki, mutta esim. naisten Ms. Olympiassa olin aivan haltioissani. Motivoivaa, todellakin. :)

Faidra sanoi:
Tuolla Iris Kylellä on kyllä aivan tajuttomat pohkeet! Harvoin naisella näkee tollasia.

Mä olen vasta tänä vuonna sukeltanut tähän naiskehonrakennuksen seuraamiseen. Mielenkiintoinen ja jollain tavalla kiehtova laji, vaikka en itse siinä haluaiskaan kilpailla. Noita kuvia osaa pitää kauniina vasta sitten kun silmä on tottunut riittävästi... mulla meni siihen hetki, mutta esim. naisten Ms. Olympiassa olin aivan haltioissani. Motivoivaa, todellakin. :)
Juu se vaatii tietynlaista asennetta katsoa näitä kehonrakentajanaisia ja se on ymmärrettävää ettei kaikki nää sitä mitä itse näkee.
Kehonrakennuksessa ja fitneksessä on paljon samaa ja toisaalta myös niin paljon eroa. Molempia lajeja yhdistää ainakin kilpailijan näkökulmasta se eteenpäinvievä ajatus, että fysiikkaa voi aina parantaa ja töitä voi tehdä vieläkin lujempaa... :)

Inkeri, oot kyllä ihan oikeassa tuossa asiassa mistä kirjoitit.

Tässä on ne kaksi naista joiden kautta mä kiinnostuin tuosta naiskehonrakennuksesta. Ekana Amanda Dunbar, jonka blogia eksyin lukemaan joskus vajaa vuosi sitten. Sen jälkeen olenkin seurannut sitä melko tiiviisti. Alussa olin suorastaan aika kauhuissani mm. kisakuvista, mutta sitten kun blogin kautta pääsi ikäänkuin tirkistämään naiskehonrakentajan elämään, silmä oppi hyväksymään sen ulkonäön ja lopulta pitämään sitä jopa kauniina. Amanda on mielestäni sellainen naisellinen, melko kevytrakenteisen näköinen kisaaja jonka mä ainakin soisin pärjäävän pro-lavoilla kunhan hän tekee pro-debyyttinsä ensi vuonna. Hän voitti siis syksyllä USA Championships-kisassa oman luokkansa ja sai pro-kortin.

Toinen upea nainen on toki Lenda Murray. Siitä naisellisemmaksi ei varmaan kehonrakentaja muutu. Tätä ei varmaan tarvitse edes selittää sen enempää. :)

Vaikka en keholavoille haikailekaan, niin kaipa niitä motivaattoreita voi senkin lajin parista löytää. Upeita kisaajia ja molemmat vielä niin superystävällisiäkin.

2steve3r10219742x11007cj.jpg

amandadunbar0905hn.jpg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom