SUPERCARB 1kg -40%

Motivoivia kuvia?

Pitipä tulla ihan tänne kirjoittamaan.

Mielestäni Madonna on upea nainen ja tyypin kunnon näkeminen on uskomattoman motivoivaa:rock:

madonna-vienna-concert.jpg

Tässä tuli toosasta eukon konsertti Stucky & Sweet ja ei voinut kuin ihailla. Aika mieletön mimmi ikäisekseen. Välillä ollut vähän liian pienissä rasvoissa, mutta tuossa keikkataltioinnissa oli kyllä aika nappi kunto. Tuommoisen itselleni haluaisin.

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Tulipa vielä Madonnasta sen verran mieleen, että en kyllä kuitenkaan haluaisi olla yhtä fanaattinen treenaamista kohtaa kuin hän... Olen saanut sen käsityksen, että hän vetää tuon treenihomman ja syömisenkin hieman äärimmäisyyksiin. Kunhan vain saisin aktiivisen ja tehokkaan liikkumisen osaksi jokapäiväistä elämää... Toistaiseksi ei onnistu, koska aina kun sitä yritän, päädyn ylirasitustilaan:rolleyes:

tuollanen sivusto tuli vastaan myös, en tiedä onko täällä jossain mahdollisesti jo linkitetty mutta paljon kuvia lihaksikkaista naisista.

http://pumpitup2006.blogspot.com

Mieletön sivusto! Tätä motivaation määrää, minkä noi kuvat aiheutti! Jääkaapissa olis synttärikakkua, mutta taidanpa syöttää koko setin vieraille :rolleyes:

Vihdoinkin oon hoksannut sen, että se motivaation puute johtuu pelkästään siitä, ettei ole itse motivoinut itseään tarpeeksi (harvinaisen sekava lause). Jos joka kerta, kun suklaa houkuttaa tai lenkille lähtö ei kiinnosta, muistaisi käydä tsekkaamassa kuvia tai selaamassa pakkista, olisi oikean valinnan tekeminen huomattavasti helpompaa ja todennäköisempää.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Minua inspiroivat tällaiset ei 'liian' lihaisassa kunnossa olevat naiset. :) (On toki makuasia.)
Tässä suuremmitta selittelyittä:

Mari Kasvi
9519_MISS3_460.jpg

Jotenkin en nyt tähän hätään keksinyt lisää kuvia, olen vielä melko keltanokka tässä lajissa, enkä tiedä yhtään näiden ammattilaisten nimiä.. :D

Ps. Kumitissejä en kyllä kannata..

halon kuvat

Mulla tuon kuvan löytäminen lisäsi järjettömästi motivaatiota. Viikko sitten valittelin pakkiksellakin salille lähtemisen vaikeutta ja innostuksen puutetta, mutta siitä ei ole kyllä tarvinnut viimeisimmissä treeneissä kärsiä. Onhan se vähän perverssiä kyykätä salilla jonkun toisen persusta ajatellen, mutta tuo kuvasi antoi uskomattaman paljon potkua mun jalkatreeneihin tällä viikolla. Kai se on se, kun näkee, että joku ihan tavallinen tyttö on saavuttanut upeita tuloksia ja että minäkin siis voin pystyä samaan.

Täällä ihan sama homma! Halon kuvat ovat tuoneet kummasti motivaatiota itselle, suuri KIITOS siitä HALO:lle!! :worship:

Syydän tänne nyt lisää motivoivia kuvia.. :hyper:

Pauline Nordin:

http://media.photobucket.com/image/pauline nordin/Darth_Ellesar/nordin1.jpg

Karen Pang:

karenpang-fitness.jpg

Jamie Easton:

auuvt2.jpg
Tämän kuvan seksistisyydestä en tykkää, mutta vatsa ja etenkin peppu.. Kateeksi käy..
Jessica Simpson:

0,,6459457,00.jpg
Menee nyt vähän ohi, mutta hieno muodonmuutos. On siinäkin varmaan vähän pyllyä kyykätty. :puntti:

Kelly Ripa:

kelly-ripa-fitness-2.jpg
On kyllä aika höyhensarjalainen varmasti useimpien punttimimmien mielestä.. Mutta oliskohan tässä taas vähäksi aikaa itelle motivaatiota.. :)

Jessica Simpson:
Menee nyt vähän ohi, mutta hieno muodonmuutos. On siinäkin varmaan vähän pyllyä kyykätty. :puntti:

Anteeksi offtopic, mutta kai olit tietoinen, että vasemmanpuoleinen kuva on tuoreempi, vuodelta 2009, ja oikeanpuoleinen vuodelta 2005? On kyllä melkoinen muodonmuutos... :)

Ja tossa Jessican kuvassa on hyvä muistaa mitä ihmeitä photoshopilla saadaankaan aikaan.. Uudempaa kuvaa (vasen) ei ole käsitelty toisin kuin tota shortsikuvaa.

Ja tossa Jessican kuvassa on hyvä muistaa mitä ihmeitä photoshopilla saadaankaan aikaan.. Uudempaa kuvaa (vasen) ei ole käsitelty toisin kuin tota shortsikuvaa.

Näin on. Jessica muuten joutu käyttään noissa Daisy Duke shortseissa toppauksia takapuolessa, että ei pelkällä kyykkäyksellä saavutettua :)

Jessica Simpson:

0,,6459457,00.jpg

Miten musta Jessica näyttää myös vasemmanpuoleisessa kuvassa ihan nätiltä ja normaalipainoiselta (varmaan onkin)? Nuo vaatteet ei vaan imartele ollenkaan tota kroppaa, joten siksi varmaan tulee vähän löysempi mielikuva.

Suositut

Back
Ylös Bottom