Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tällä hetkellä tämä Halon "täydellinen peppu"-ketjuun postaama kuva omasta muutoksestaan motivoi mua lähtemään salille. Upeeta!
Haha, kiva näistä on sit ollut jotain hyötyä :D Mulla on paino noussut pari kiloa noista kuvista, pitäis itsekin koittaa nyt taas vähän motivoitua...
Haha, kiva näistä on sit ollut jotain hyötyä :D Mulla on paino noussut pari kiloa noista kuvista, pitäis itsekin koittaa nyt taas vähän motivoitua...
Kuka tää on? tykkään siitä paljon paljon paljon.
katso liitettä 49104
Eijjole Pauline.En tiedä, mut vois olla pauline nordin.. Eli sama kuin tossa kyykky kuvassa..
yuki :thumbs:
Kuka tää on? tykkään siitä paljon paljon paljon.
katso liitettä 49104
Mulla tuon kuvan löytäminen lisäsi järjettömästi motivaatiota. Viikko sitten valittelin pakkiksellakin salille lähtemisen vaikeutta ja innostuksen puutetta, mutta siitä ei ole kyllä tarvinnut viimeisimmissä treeneissä kärsiä. Onhan se vähän perverssiä kyykätä salilla jonkun toisen persusta ajatellen, mutta tuo kuvasi antoi uskomattaman paljon potkua mun jalkatreeneihin tällä viikolla. Kai se on se, kun näkee, että joku ihan tavallinen tyttö on saavuttanut upeita tuloksia ja että minäkin siis voin pystyä samaan.
Mietin eilen samaa kun kattelin noita miss Hoganin kuvia. Yleensä tätä tyteliä haukutaan liian "paksusta" ulkomuodosta, mutta mun mielestä ihan hyvää vaihtelua kaiken maailman laiheliineille. Tartteeko kaikkien olla niin laihoja... Mun mielestä ihan kiva vartalo, varsinkin just noi jalat on tosi makeen näköset.
Onpa kauniit ("tavis-jalat")! Iskä (hulk hogan) opettanu reenaa :D