SUPERCARB 1kg -40%

Motivoivia kuvia?

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Mun silmään tiksutuksun lähettämän kuvan lady ja tuo Kelly Ripa on kyllä aika samassa kunnossa.. Tosi laihoja ja rasvattomia molemmat.
Tiksutuksun kuvassa nainen on ruskettunut, öljytty ja erilainen kuvakulma ja valotus ja lihakset pumpattu ja jännitetty.. Eiks kukaan muu oo samaa miltä?

Minen tiedä muuta kuin että kumpikaan ei ole ollenkaan mun mieleen. Ripa on liian hoikka, ei vastaa mun ihannetta lainkaan ja tuo tiksutuksun kuvassa oleva nainen on liian barbimainen minun mieleen. Ei kovinkaan realistinen tavoite suurimmalle osalle naisista :)

Olisikohan näitä ketjussa esiintyineitä ennen-jälkeen kuvia enemmänkin ihmisillä? Ja jos vielä sais infoa, millä aikajänteellä nämä tulokset on saavutettu niin olisi ihanaa...Itse aloittelin muunkin kuin "lauantai-iltaisen puolen kilon oikean hauiksen treenin" tuossa maaliskuun lopulla (sain vihdoin ja viimein koululiikunnan aiheuttamat traumat unohdettua ja vakuutettua itseni, että kyllä ihan tavallinen kuolevainenkin saa kuntosalin ovista astua sisään) ja olisi ihanan inspiroivaa nähdä, että löysästä sohvaperunastakin saa jotain muovattua...

Aina niin kaunis ja inspiroiva Linda :worship:

326966-4-1248358784445-n400.jpg

linda.jpg

Kyllä kelpaa taas lähteä salille kun näitä kuvia katselee (kunhan tästä flunssasta ensin paranen) :) Sen verran on tullut taukoa treenailusta, että työtä riittää! Mutta en anna sen masentaa, on tähän pulkannaruun ennenkin saanut lihaa tarttumaan, nyt vaan lähdetään uudestaan nollista liikkeelle...

sse.JPG

Mahtavat jalat.

EDIT.
Eipä tosin taida useimpien teistä mielestä olla, oon siinä käsityksessä että täällä ruukataan lämmetä enemmän hieman isommalle rakenteelle ja pulleammille lihaksille... Mutta anyways

Petra oliki laittanu jo mun motivaattoreitteni kuvat tänne. Body lehden joulukuun numerossa aivan täydelliset kuvat Pajulahdesta :P

Hyvältä näyttää! :) Jännä myös huomata ettei näyttelijöiden tartte enää olla langanlaihoja anorektikoita, vaan lihaksikaskin voi olla kaunista! Hyvään suuntaan voitais olla menossa jos nuorten tyttöjen esikuvina vois pienestä pitäen olla terveet ja urheilulliset naiset (joilla sitä lihastakin saa olla ;) ), joiden elämäntehtävänä ei oo näännyttää itteään luurangon näköseks...

Mä oon lähiaikoina innostunut crossfitistä ja sen parista oon löytänyt uuden motivaattorinkin. Kanadalainen Camille Leblanc-Bazinet on jotain ihan käsittämättömän kaunista. Ja toi kanadanranskalainen aksentti... :haart: Ah ja oih. Tää videopätkä kannattaa myös katsoa:

IMG_0465-500x333.jpg
rorym_Games2010_CamCertSmile.jpg
chrisw_Camille_-1024x682.jpg
499772939.jpg

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
^ Toi näyttää uskomattoman hyvältä, ihan unelmakropalta ja on kaunis tyttö muutenki:)
Pitäisköhän itsekki kokeilla muutaman kerran jotain crossfit-treeniä.. Nopealla vilkaisulla netistä vaikutti aika mielenkiintoiselta..:rolleyes:

Suositut

Back
Ylös Bottom