Motivoivia kuvia?

Olen valmentautunut viimeiset pari kuukautta tana viikonloppuna olevaa 10km hyvantekevaisyysjuoksua varten ja salilla todenteolla treenamisen aloittaminen on onnettomasti jaanyt. Ensi viikolla siis kuitenkin on edessa prioriteettien muutos ja lahden todenteolla muokkaamaan kroppaa lihaksikkaampaan suuntaan.
Olen hakenut netista ja tastakin ketjusta motivaatiota ja toisaalta myos ideoita mihin omat rahkeet ja luontainen fysiikka mahtaisivat riittaa. Eniten itseani miellyttavaa yleisen urheilullinen ja vaharasvainen kroppa lihaserottuvuudella ja siksipa monet kansainvalisissa fitnesskisoissa ja -saiteilla poseeraavat leidit ovat vahan turhan muhkuja omaan makuuni.. varsinkin rintojen alueelta.:jahas:

Haen siis nimenomaan saavutettavissa olevia tavoitteita motivaatiokuvista joten osaisiko joku mimmeista opastaa implantittomien ja mielellaan pitkien (itse 183cm pitka) fitnessmallien/urheilijoiden pariin?

Unohtui tuosta viestista mainita Maggie Diubaldo, joka toistaiseksi yksi parhaimmin omiin tavoitteisiini motivoivimmista loydoksista:)

maggie094.jpg

maggie139.jpg

Mun on pakko lisäillä tänne muutama kuva mun uusimmasta motivaattorista Jillian Michaelsista, eli The Biggest Loserin personal trainerista. Mulla on kyllä tavoitteena isommat lihakset kuin Jillianilla, mutta muuten se on kyllä niin upea ja motivoiva pakkaus että huh! :kuola:
2215445786_fabcc5f0bc.jpg
jillian.jpg

jillian_michaels_350x650.jpg
jillian-michaels.bmp

Mun on pakko lisäillä tänne muutama kuva mun uusimmasta motivaattorista Jillian Michaelsista, eli The Biggest Loserin personal trainerista. Mulla on kyllä tavoitteena isommat lihakset kuin Jillianilla, mutta muuten se on kyllä niin upea ja motivoiva pakkaus että huh! :kuola:
[/IMG]

Mäkin katselin kyseistä neitoa sarjan ekassa jaksossa. Makeen näköinen kroppa!

Ohhoh!

Melkonen muutos :wtf:.

Hyvä esikuva, jos ei imetä. Meinaan että jos dieettaa tuohon kuntoon ja samaan aikaan imettää niin tuleeko maitoon tarpeeksi ravinteita ja tuleeko ylipäänsä maitoa. Saattaa loppua maitotuotanto kovalla dieetillä.

Ja sanoisin että raskautetut/synnyttäneet äipät älkää ottako paineita :)

perspektiv.jpg

Linda Fodor raskaana tän vuoden maaliskuussa ja Linda nyt :)

Kuva: Linda Fodor
Lähde: metrobloggen.se

HUH! Melkoinen muutos!

Kuvaan liittyen kyssäri, joka mietityttää. Yleisestihän on ohjeena (ainakin neuvoloissa), että synnytyksen jälkeen ei saisi ainakaan puoleen vuoteen tehdä muita kuin syviä vatsalihaksia. Fodorin kuvien välillä taitaa olla juurikin tuo 6 kk ja ihan mieletön pakki mimmillä. Eli mites tän asian oikea laita on? Tuskin pelkkiä syviä vatsalihaksia treenaamalla tommosia paljoa saa aikaiseksi tossa ajassa, vaikka olisikin TOSI hyvä pohja alla. Ja eikö siis tuo vatsalihas treenaus kielto koske huippu urheilijoita, joilla on lihakset hyvässä jamassa? Ihan mielenkiinnosta vaan, ja aihekin toivottavasti jossain vaiheessa itselle ajankohtainen..toivottavasti! :)

eva wahlström mulle ehdoton inspiraatio, tosi mukavannäköinen kroppa kokonaisuudessa ja kaikkineen. :puntti: ... ja pajulahti... sit on niitä satunnaisii muitaki, mut niitten nimii en tiiä

Yleisestihän on ohjeena (ainakin neuvoloissa), että synnytyksen jälkeen ei saisi ainakaan puoleen vuoteen tehdä muita kuin syviä vatsalihaksia. Fodorin kuvien välillä taitaa olla juurikin tuo 6 kk ja ihan mieletön pakki mimmillä. Eli mites tän asian oikea laita on? Tuskin pelkkiä syviä vatsalihaksia treenaamalla tommosia paljoa saa aikaiseksi tossa ajassa, vaikka olisikin TOSI hyvä pohja alla. Ja eikö siis tuo vatsalihas treenaus kielto koske huippu urheilijoita, joilla on lihakset hyvässä jamassa? Ihan mielenkiinnosta vaan, ja aihekin toivottavasti jossain vaiheessa itselle ajankohtainen..toivottavasti! :)

No mikäli haluaa välttyä kohdunlaskeumalta ja inkontinenssislta tulevaisuudessa on kyllä aivan asiallista antaa sen venyneen lationpohjanlihaksiston palautua rauhassa. Eli ainakaan ennen lääkärin lopputarkastusta ei kannata alkaa tekemään mitään kovin vaativia ponnistuksia vaan pidättäytyä noissa syvien staattisissa harjoitteluissa. Siinä lopputarkastuksessa asiaa voi sitten kysäistä lääkäriltä että miten on palautunut. Myöskään tärähtely ei ole hyväksi tuossa alkuvaiheessa eli esmes juoksu ja hyppiminen ei tee hyvää.

Joo-o. Vaikka miten hankais vatsoja niin se ei paljoo vaikuttanut tohon kauttaaltaan arpeutuneeseen, ylimääräiseen vatsanahkaan..
Vai miten paljon se sit tasottuu jos on noin tiukka ?
Ei kellään olis sattunut olemaan älyttömästi sitä arpeutunutta nahkaa joka dieetin jälkeen olis näyttänyt loistavalta? :)

Joo-o. Vaikka miten hankais vatsoja niin se ei paljoo vaikuttanut tohon kauttaaltaan arpeutuneeseen, ylimääräiseen vatsanahkaan..
Vai miten paljon se sit tasottuu jos on noin tiukka ?
Ei kellään olis sattunut olemaan älyttömästi sitä arpeutunutta nahkaa joka dieetin jälkeen olis näyttänyt loistavalta? :)

"Älyttömästä" en osaa sanoa, mutta olihan sitä. HIDAS laihdutus, SITKEÄ treenaaminen (vuosia) ja vatsan "sisäänveto" aina kun muisti = nykyään vain navan ympärillä hienoista ryppyä, vaikka massu on jo taempana kuin kylkiluut. Ei ehkä loistava, mutta ihan jees:) Aikaa, malttia ja pitkäjänteisyyttä niin hyvä tulee:thumbs:

"Älyttömästä" en osaa sanoa, mutta olihan sitä. HIDAS laihdutus, SITKEÄ treenaaminen (vuosia) ja vatsan "sisäänveto" aina kun muisti = nykyään vain navan ympärillä hienoista ryppyä, vaikka massu on jo taempana kuin kylkiluut. Ei ehkä loistava, mutta ihan jees:) Aikaa, malttia ja pitkäjänteisyyttä niin hyvä tulee:thumbs:

Täytyy vaan sit kärsivällisyyttä kaivaa jostain esiin :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom