Motivoivia kuvia?

OT: musta olis kiva, jos tässä ketjussa olisi enemmän kuvia ja vähemmän jokaista postattua kuvaa ylistäviä kommentteja. On turhauttavaa avata ketju, kun ei löydäkään uutta kivaa kuvaa.

E: kuva ei sitten suostu liittymään tähän postiin, pah :(

No tuo sun postis nyt on aika malliesimerkki noista turhauttavista postauksista ;)

Laitetaan itseä motivoiva kuva tähän väliin.

RÄYH!

espw03ms1675d.jpg

Öö.. Mikä tuossa ala selässä on niin erikoista? :D

Se on timmi ja sileä, ei ole mitään makkaroita tuossa kaarteessa. Ja älkää vastatko että laihduttaminen for beginners, tässä on jo ihan tarpeeks kauan hinkattu aerobista ja miinuskaloreilla eikä makkarat suoristu:itku:

Minäki hinkannu jo kaks vuotta ja edelleenkään ei ole kaikki minkä haluisin niin lähtenyt, MUTTA pikkuhiljaa hyvä tulee. Tuo kuvas oleva on musta liian "laiha", varsinkin noi käsivarret. Makukysymys :D

Se on timmi ja sileä, ei ole mitään makkaroita tuossa kaarteessa. Ja älkää vastatko että laihduttaminen for beginners, tässä on jo ihan tarpeeks kauan hinkattu aerobista ja miinuskaloreilla eikä makkarat suoristu:itku:

Ei sulle kukaan niin vastaa. Mutta parempihan se on ensin hankkia sitä lihasta ja sitten dieetata ihan kunnolla niin hyvältä näyttää :)

Tämä oli HERSin sivuilla lähinnä opetusmielessä, mutta nuo hartiat, takapuoli ja reidet!:eek: Pakko laittaa tänne!

Olisko tämä malli Alicia Marie? (Siis se "nyrkkeilijätyttö")

3087.jpg
3085.jpg

Tällä hetkellä tämä Halon "täydellinen peppu"-ketjuun postaama kuva omasta muutoksestaan motivoi mua lähtemään salille. Upeeta!

attachment.php

Tällä hetkellä tämä Halon "täydellinen peppu"-ketjuun postaama kuva omasta muutoksestaan motivoi mua lähtemään salille. Upeeta!

Aivan mahtava muutos!

Mutta toisaalta tämä myös muistuttaa, että miltä voisi näyttää, jos ei käy salilla! Tuplamotivaatio :hyvä:

Halon muutoskuvia olen minäkin useampia kertoja ihastellut. Tuntuu lähes mahdottomalta uskoa, että Halolla on joskus ollut isompi peppu kuin minulla :)

Suositut

Back
Ylös Bottom