Motivoivia kuvia?

Huh huh... Mun ihannevartalo ei ole koskaan ollut ylen laiha kuten noissa Malenan kuvissa, enemmän sellanen Kate Winslet -tyyppinen, ehkä siksi että olin itse pitkään melkoinen luuviulu. Nykyään mieltymys on muuttunut lähinnä lihaksikkaammaksi, esim. tässä aika tajunnanräjäyttävä pakkaus Fawnia Mondey:

http://www.trulyhuge.com/fawniamondey.html

//edit, jotenkin sydäntä lämmittää että vaikka Mondey on tankotanssija, hänellä ei ole jättimäisiä silikoneja: http://onemansblog.com/wp-content/uploads/2008/01/fawnia-mondey-female-bodybuilder.jpg

:offtopic:

Ööh, pakko kysyä et miten ne silikonit liitty tankotanssiin? Enemmän mä nään fitnesslavoilla silareita ku tankotanssijoiden parissa ...

2482.jpg

Tästä tykkään! Täydellisen näköinen nainen :)

Ööh, pakko kysyä et miten ne silikonit liitty tankotanssiin? Enemmän mä nään fitnesslavoilla silareita ku tankotanssijoiden parissa ...

No jooh, osuit ennakko-oletukseen. En ole mikään asiantuntija ja strip-klubillakin olen ollut vain kerran. Nyt kun asiaa ajattelen, niin ei (isot) silikonit ehkä siinä hommassa kovin käytännölliset olisikaan..?

Kyseinen nainen on tosin myös kehonrakentaja... Yhtä kaikki, minua ilahduttaa nainen joka työskentelee ulkonäkökeskeisellä alalla ja rikkoo stereotypioita jollakin tavoin. Vaikka hyväksyn kyllä silaritkin, ei siinä mitään.

minä taas en tajua miks tankotanssista vedetään suoraan johtopäätös et strippiklubeilla ollaan. se on kuitenkin aika pirun haastavaa sekin et vaatii ehkä enemmän ku pyllyn pyöritys (no okei tää on nyt mun ennakko-oletus strippareihin :D ja itse en siis osaa pyörittää pyllyä joten voihan sekin olla hankalaa)

oon siis vaan turhautunut kun tahtoisin tangon tänne ja alkaa harjottelemaan mut isukki vois kattoa vähän kieroon kun pyytäis et heeei tuuks asentaa tankoo. siin olis hankala selittää et en oo harjottelee strippiklubia varten älä huoli. kyllähän siinä kehonhallinta sais ihan erilaista reeniä mitä jostain puntista yleensä saa.

ja voi lääh toi better bodies -mainoksen nainen :haart:

Löysin tämän threadin vasta tänään, luin läpi ja kaukaa historian aamuhämäristä silmääni osui seuraava viesti:

:hyper: tulikin mieleeni, mikä minua aina motivoi... Linda Hamilton Terminatorissa vetämässä leukoja ennen pakoaan pakkohoidosta :whip: Ei mielestäni ollenkaan äijä, mutta todella hyvässä kunnossa. Tästä voi tietenkin päätellä, että olen nähnyt tuon korkeakulttuuritekeleen muutamaan kertaan :nolo:

Eli minä en ollutkaan ainoa! Ainoa, joka sai inspiraationsa kehonsa kuositukseen Terminator kakkosesta ja nimenomaan Linda Hamiltonista! Juuuuurikin sellainen vartalo, joka unelmissani siintää (tosin taitaa Linda olla minua aikalailla kevytrakenteisempi, nyyh). Kohtaus, jossa Linda kävelee kohti kameraa varustauduttuaan latinoleirissä asein ja vaattein on useammankin kelauksen arvoinen.:kuola: "Tollanen mä haluun olla!":worship:

Näistä tässä ketjussa esille tulleista naisista on yksi silmissäni noussut ylitse muiden; Monica Brant - muistuttaa aavistuksen joissain kuvissa muuten L. Hamiltonia:D

Oisko joku ruottalaine mimmi siin better bodiesissa...??

Joo, oli :)

Ann-maria Lacatus
Namn: Anna-Maria Lacatus
Längd: 177cm
Vikt: 62kg / 69kg
Sponsorer : Better Bodies, Olimp, Sports life.

Tuo cinna lähettämä kuvan neito on kyllä ihan täydellinen kropaltaan, ja toki kasvoiltaakin, wau :hyvä:.
Eli onko se nyt Better bodies daami ?

Kyl on ja tässä toinen kuva mimmistä! Tos ylhäällä nimi ja tiedot... Ann-Maria Lacatus!

Liitteet

• jpgababa.webp
    jpgababa.webp
    18,2 KB · Katsottu: 3 406
Elsilin kuvassa on tosiaan aina jotain yhtä viehättävää, sporttinen, sopivasti lihaksikas ja sopusuhtainen nainen! tykkään!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom