Motivoivia kuvia?

^ No kyllä! :)

profile.jpg

205.jpg

Osa saattaa jo olla kyllä täällä..;)

Liitteet

• 3.webp
    3.webp
    21,8 KB · Katsottu: 1 262
  • 2.webp
    2.webp
    16,1 KB · Katsottu: 759
  • 9e0a1-Michelle.webp
    9e0a1-Michelle.webp
    23,7 KB · Katsottu: 1 051
  • c46c5-JSearles.webp
    c46c5-JSearles.webp
    22,3 KB · Katsottu: 1 340
  • fawnia29c1.webp
    fawnia29c1.webp
    14,3 KB · Katsottu: 602
Tosta kuvasta...Anteeksi....mut aivan kamalat jalat :eek: (minun mielestäni)

Kun noin kovasti tykkäät, niin tässä sulle pari lisää :haart:

preview61.jpg
preview62.jpg
preview63.jpg

forearms.jpg

Vihis: Tämän tredin ideana lienee se, että jokainen postaa kuvia, mitkä motivoi itseään. Enhän minä tai muutkaan täällä huutele, jos ei joidenkin postaamat lihattomat paskat miellytä.

Joo, pikkasen on munkin makuun liikaa tota lihaa mutta arvostus kuitenkin kyseistä ihmistä kohtaan on kova tai ketä tahansa kenen jalat oikeasti tolta näyttävät:worship:

Tää threadi on kyllä aivan mahtava:hyper: joka pvä on pakko käydä kattomassa onko uusia kuvia tullut ja sit on kyllä aina pakko lähteä salille touhuamaan.

En osaa liittää tähän kuvia:nolo: mutta tämän hetken motivaattorina toimivat kuvat ovatkin pakkiksen galleriassa; nimittäin tuoreet kuvat Satu Korhosesta! Ihan mielettömän hienoja kuvia:worship:.

Kun noin kovasti tykkäät, niin tässä sulle pari lisää :haart:
Vihis: Tämän tredin ideana lienee se, että jokainen postaa kuvia, mitkä motivoi itseään. Enhän minä tai muutkaan täällä huutele, jos ei joidenkin postaamat lihattomat paskat miellytä.

Tartteeko nyt noin tosissaan joka kommenttia ottaa :) Jos se motivoi sinua niin tosi hyvä juttu. Mutta kai sitä linkin otsikosta huolimatta voi kommentoida ja sanoa mielipiteensä. Siitähän se keskustelu syntyy. Onhan ne positiivisetkin kommentit mielipiteitä niin miksei voi sanoa jos joku asia ei miellytä??

Kiitos noista lisäkuvista....tekisi mieli päästä tökkäämään noihin käsien suoniin kanyyli :evil:, ovat just hyvät siihen tarkoitukseen :)

En osaa liittää tähän kuvia:nolo: mutta tämän hetken motivaattorina toimivat kuvat ovatkin pakkiksen galleriassa; nimittäin tuoreet kuvat Satu Korhosesta! Ihan mielettömän hienoja kuvia:worship:.

KYLLÄ!! pistetään tähän yks jos joku ei tosiaan ole niitä bongannu vielä.

normal_IMG_7061-20.jpg

Youtubessa muuten Sadun habatreenipätkä :rock::
http://www.youtube.com/watch?v=DsNBjIa0Sos

Hienoja kuvia ketju pullollaan!

Meikäläisen idolit ja motivaattorit ovat hieman erilaisia kuin valtaosalla täällä, joten tässäpä hieman toisenlaisia kuvia:

Raija%20Koskinen%20veto%20800.jpg

Raija%20Koskinen%20kyykky750.jpg

Kuvat löytyvät osoitteesta www.tikkurilankajastus.fi. Kuvissa on voimanostaja Raija Koskinen, paino reilusti alle 50 kiloa ja ikää päälle 40 v - ja jokainen voi ihan itse laskea, paljonko tangossa on rautaa...:whip:

Mulla on kyllä hyvin asiat kun yhtä lailla motivoi Elaine, Raija, Satu tai Isabelle. Kuka vaan, jolla on enemmän lihhoo taikka woemoo! :D

Kiitos hyvistä kuvista, kyllä taas reeni maistuu.

Bodylehden nettisivuilta uutisosiosta pisti silmään tämä Minna Pajulahden kuva. Aivan mieletän käpäläosasto ja toi armytoppi...tahtoo tollaset myös :D

Liitteet

• 140720071171.webp
    140720071171.webp
    23,2 KB · Katsottu: 3 570

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom