Motivoivia kuvia?

Pirteät siskokset: :) IFBB Pro -fitnesskilpailija Tanji Johnson:

DSC_1653.jpg

ja nuorempi siskonsa NPC-fitnesskisaaja Safiya Johnson:

Safiyaroutine.jpg

Amy Peters: :rock:

amypeterssexyfitnessuo4.jpg

Innostuinpa näistä motivoivista kuvista. :whip:

En tiedä, onko näitä kuvia vielä täällä ollut, mutta ovat kyllä upeita!

Jenny Lynn:

gal45gr.jpg

gal46gr.jpg

Jenny_Lynn_A156_med.jpg

Kuka on tämä kaunotar?

2006_04.jpg

jessica-biel-1.jpg

Jessica Biel

Okei, tiedetään, ei nyt mitään verrattuna edellisiin kuviin, mutta mun tänhetkinen esikuva. On mukava nähdä, että kaikki näyttelijät eivät pyri ikuiseen langanlaihuuteen, niin sporttinen ja kivannäköinen kroppa. Olen jossain nähnyt Jessican kuvissa, jossa lihaserottuvuus on parempikin, nyt en vaan onnistunut löytämään.

Jessica Biel

Okei, tiedetään, ei nyt mitään verrattuna edellisiin kuviin, mutta mun tänhetkinen esikuva. On mukava nähdä, että kaikki näyttelijät eivät pyri ikuiseen langanlaihuuteen, niin sporttinen ja kivannäköinen kroppa. Olen jossain nähnyt Jessican kuvissa, jossa lihaserottuvuus on parempikin, nyt en vaan onnistunut löytämään.

Jossain haastattelussa Jessica Biel valitteli vähän huvittuneena, että hänen on joskus sanottu olevan liian lihaksikas. ;) Kyllähän hän treenaa; kuvia todisteeksi:

4.bmp

jessicaatthegymn.jpg

jessica_biel7_180_240.jpg

Guns-Biel.jpg

Upeasta Erica Davidsonista onkin tässä threadissa kuvia jo aiskasta paljon, muttei kai vielä näitä. Joten laitetaanpa sitten ihan kertaukseksi...:D

europa%202%20piece%20nightshow.jpg

europa%202%20piece.jpg

Minna Pajulahti, Pia Jansson, Satu Korhonen :haart::haart::haart: Uuh mitä Belloja :rock:
*mouks* Heidän kuviaan mm. tämän threadin sivulla 38.

No huh huh! Siinäpä olis Suomen tuomareilla ihmettelemistä, kun tuommonen tyttö astelis bf-lavalle :D Tosi kauniit on kyllä tytöillä kasvotkin eikä mitkään "äijämäiset" niin kuin normaalisti naisilla tommosissa lihoissa :thumbs:

Siis kannattaa huomioida, että Lora kilpailee nimenomaan Wabba tms liiton kilpailuissa, joissa figure on ihan eri muotoinen mitä IFBB:ssä. Wabbassa tuollainen koko "figuressa" ei ole mikään harvinaisuus... Kilpailusarjat siis menevät ihan erilailla ja käsittääkseni joissakin muissa liitoissa (wabba,nabba,wpf tms tms) "figure" on nimenomaan sitä, missä heitetään kehonrakennusposeerauksia...

Mutta upea nainen :haart:

Tää kuva motivoi mua pitämään kropan kunnossa :)

fit.webp

Ja tämä kuva Anna Salosta saa muhun myös virtaa :worship:

fit2.webp

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom