Motivoivia kuvia?

voi pyhä herne kun on siisti kondis! Tulevia kisakuvia odotellessa!
Kiitos ihana Annie kun jaksat aina piristää päivää ehanilla kehonaisilla :haart:

Iyari, tässä olis viime viikolta pikkukuvaa Anne Grethestä. Sulle kaivoin tän. :haart:

AG.jpg

Tuo kuva on Jorun Steinen saitilta. Siellä on kattavat kuvagalleriat kisareissuilta, ja noita Anne Grethen kuntopäivityskuvia löytyy tuolta "Uken som gikk" osiosta. Eli klikkaappas Iyari www.jorunsteine.com :thumbs:

Iyari, tässä olis viime viikolta pikkukuvaa Anne Grethestä. Sulle kaivoin tän. :haart:

AG.jpg

Tuo kuva on Jorun Steinen saitilta. Siellä on kattavat kuvagalleriat kisareissuilta, ja noita Anne Grethen kuntopäivityskuvia löytyy tuolta "Uken som gikk" osiosta. Eli klikkaappas Iyari www.jorunsteine.com :thumbs:

Voi Annie, Annie, minkäs menit tekemään! ....:kuola: ... Eihän tässä pysy housuissaan enää !

Onpas tuo Anne Grethe ihanainen nainen. Kiitos Annie kulta ihanasta kuvasta :haart:

Äiti, fitness pro Julie Lohre:
q.jpg

Figure pro Jennifer Searlesin täydellinen takaosasto:
05%20NY%20Pro%20Figure%20Championships.jpg

Nää kuva piiskaa mua eteenpäin joka päivä :whip: Jos olen postannut nämä aiemminkin, pyydän nöyrimmästi anteeksi...

Pakko ihan kommentoida, että mahtavan näkösiä ovat Julie Lohre ja Jennifer Searles. :eek: Kyllä näitä katsellessa oma motivaatio kasvaa taas pikkusen, tollaseks mäki haluun :)

Löysin taas uuden ihailun kohteen Eva-Linda Karlsson:
DSC_9802.jpg

DSC_9717.jpg

Ja pakko vielä laittaa tuosta Juliesta kuva, jos joku ei vielä ole käynyt hänen sivuiltaan ihailemassa kuvia..

a.jpg

Uskomattoman upean näköisiä naisia! :kuola:

täällä :wanha: kyselee olisko teillä kuvia jo varttuneempaan ikään ehtineistä mimmeistä, joku kuva tuolla aijemmin olikin mutta lisää kaipaa hän. Olis mukava ajatella ettei ole ihan liian myöhäistä päästä hyvään kuntoon vanhempanakin. Ja kuvia muutoksista mitä ahkeralla treenillä voi saavuttaa, kiitos jo etukäteen jos joku jaksaa kaivella.

täällä :wanha: kyselee olisko teillä kuvia jo varttuneempaan ikään ehtineistä mimmeistä, joku kuva tuolla aijemmin olikin mutta lisää kaipaa hän. Olis mukava ajatella ettei ole ihan liian myöhäistä päästä hyvään kuntoon vanhempanakin. Ja kuvia muutoksista mitä ahkeralla treenillä voi saavuttaa, kiitos jo etukäteen jos joku jaksaa kaivella.
Mun SUURI inspiraatio on Katie Madden. 47-vuotias fitness-kisaaja, joka aloitti punttailun jossain 32-35 vuotiaana, kisasi ekan kerran 42-vuotiaana ja 45v. kilahtaessa mittariin päätti, että hän haluaa vaihtaa kehonrakennuksesta fitnessiin. Aloitti fitnessin nollasta ilman voimistelu/tanssitaustaa ja kilpailee tällä hetkellä USA:n National-tasolla. Aivan upea ihminen ja ihana ystävä. :love: Tekee niin pirusti hommia, että heikompia hirvittää!!

Mä olen linkittänyt Katien kuvia tänne varmaan kymmeniä kertoja, toivottavasti ette kyllästy... minä en ainakaan koskaan!

katiemadden1.jpg.jpg

katiemadden3.jpg.jpg

Uuh mikä nainen tuo Katie Madden :kuola: . Kiiiitos Faidra, kuvat antoivat taas roiman annoksen tsemiä omiin treeneihini :) . Toivoa on...ehkä..

Täytyy tähän napata tuolta Lihaksikkaita naisia -tredistä yksi kuva. On nimittäin viimeisen päälle täydelliset kintut ja takaosasto. Tahtoo tuommoiset!
898708.1138204400734.Britt.jpg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom