Morooo

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mikkiss
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Status
Viestiketju on suljettu.
Sellasta asiaa treenistä kun olen tässä nyt jonkun aikaa vetäny 1 jakosella 3krt viikkossa (ma,ti,ke. ). Laitan tähän nyt liikkeet ja toisto huvikseni.

jalat 5*8 70kg
hauis 4*5 42 kg
ojentajat 5*10 20kg
vinopenkki käsipainoilla 4*8 20kg
kulmasoutu käsipainoilla 4*8 20kg
normaali penkki vielä lopuksi 3*10 53kg

Ja kysymykseni olisi että mitä mieltä jos tohon lisäis penkki treenin vielä perjantaille jota olen nyt tehnyt. eli lepopäivät siis to,la,su. Viisaimmilta neuvoa kaivataan, kiitos ja kumassus:) mielestäni reenipäivät ma,ti,ke,pe ovat toimineet erittäin hyvin. Kertokaa mielipiteenne

Aika lailla tosi huono jako. Ei peräkkäisiä päiviä ainakaan kolmea yksijakoiselle tehdessä.

Sellasta asiaa treenistä kun olen tässä nyt jonkun aikaa vetäny 1 jakosella 3krt viikkossa (ma,ti,ke. ). Laitan tähän nyt liikkeet ja toisto huvikseni.

jalat 5*8 70kg
hauis 4*5 42 kg
ojentajat 5*10 20kg
vinopenkki käsipainoilla 4*8 20kg
kulmasoutu käsipainoilla 4*8 20kg
normaali penkki vielä lopuksi 3*10 53kg

Ja kysymykseni olisi että mitä mieltä jos tohon lisäis penkki treenin vielä perjantaille jota olen nyt tehnyt. eli lepopäivät siis to,la,su. Viisaimmilta neuvoa kaivataan, kiitos ja kumassus:) mielestäni reenipäivät ma,ti,ke,pe ovat toimineet erittäin hyvin. Kertokaa mielipiteenne
Totatota, ensinnäkin ota joku kunnon 1-jakonen tuolta aloittelijoiden osion ketjusta. Toiseks, sulla on osa liikkeiden nimiä ja osa lihasten tai ruumiinosien nimiä tossa. Vähä vaikee tietää mitä liikettä meinaa esim. jalat. 3x viikkoon jos teet koko kropan kerralla on ihan riittävä. Treenipäivät mielummin ma, ke, pe, eikä mitään ylimääräisiä penkkitreenejä tarvita, kun aloittelija olet.

Isoin virhe tossa ylivoimaisesti on se, että sulla on kaikki treenipäivät putkeen. Eli treenipäivät mielummin näin: ma,ke,pe. Yks päivä treeniä ja 1-2 päivää lepoa. Ei kaikkea putkeen missään nimessä.

Tosta erillisestä penkkipäivästä. Ei ole mitään järkeä lähteä erikseen ottamaan jollekin lihasryhmälle ylimääräistä treeniä. Treenaat kaikkia lihaksia tasapuolisesti vaan, niin hyvä tulee. Sinänsä ohjelma näyttää ihan fiksulta; kaikille lihaksille tulee rasitusta ainakin jossain muodossa. Ite ottaisin kyllä vielä sivuolkapäät (viparit sivulle) ja takaolkapäät (viparit taakse) mukaan treeniin.

Juuri

Tuota jeesiä oli tarkoitus hakea. Joten suuri kiitos näistä :dance2: täytyypi siis jaksottaa noi treeni päivät niinku te tossa sanoitte eli ma,ke,pe. Mutta tossaku tulee treeni päivän jälkee lepo päivä, ni tuntuu oudolta ku tottunu vetää peräkkäisinä päivinä. eli tona lepo päivänä tietysti levätää ja etenki syödään paljon:) niinku kaikkina muinaki päivinä. Kiitos erittäin paljon asiaa tekstistä.

tai sitten vain yksinkertaisesti joka toinen päivä treeni. Sitten jos tuntuu ettei ole palautunut niin toinen välipäivä tarvittaessa

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom